Urmatoarele 9 luni - Capitolul 12 - Nasterea!

955 55 3
                                    

Dimitri POV

A fost o zi frumoasa cu petrecerea bebelusului si fotograful si toate cele.Cred ca Rose e fericita si ma bucur s-o vad asa.A fost asa de trista in ultima vreme.Amincercat din greu s-o fac sa se simta sexy si iubita,dar ea a tot insistat ca e mare cat o vaca.Recent m-a lasat si pe mine sa dorm cu ea in pat.A fost pura tortura sa n-o pot tine noaptea in brate.Uneori o lasa pe Lexie sa ramana in sufragerie si chiar le chema si pe fete,dar pe mine ma tinea la distanta.Am incercat s-o conving ca inca sunt atras de ea si ca nimic nu ar schimba asta,dar e nesigura pe ea si asta nu-i sta in fire.Ma doare s-o vad asa.

Aceste ultime zile parca au fost mai bune,mai ales azi.Sper numai,de dragul ei si al meu,ca o sa dureze.

Vorbeam linistit cu mama si Alberta,care a venit special pentru petrecere,cand am auzit ceva.

“Dimitriiiiiiiii!” Tipa Rose.Imediat am inceput sa alerg spre ea.Mama ei era langa ea,iar Christian se uita cu ochii mari.

“Ce e?”

“Tocmai mi s-a rupt apa” Spune ea,uitandu-se in jos.I-am urmat privirea si intradevar am vazut apa.

“Мать Бога” Injur eu in barba.E prea devreme.E in numia 34 de saptamani.Ce ar trebui sa fac?Trebuie sa-i iau geanta,cea care a pregatit-o pt clinica.Nu stai,ar trebui mai intai s-o duc pe ea acolo si sa pun pe altcineva sa ia geanta.Simt ca inebunesc.Trebuie s-o sunt pe doctora si sa-mi dau seama ce sa fac cu Lexie.Astanu se poate intampla azi,nu sunt pregatit.

“Dimitri!” Striga Rose.”Alooo,Pamantul catre Dimitri”

“Revino-ti Belikov!” Maraie Janine,plesnindu-ma peste fata.

Adrian doar ranji.

“Dimka,am eu geanta Rozei” Spune mama mea calm,dandu-mi geanta.In privire i se vedea entuziasmul.

“Tati,vine bebelusul?” Exclama Lexie tragandu-ma de mana.

“Uh,da,cred ca da” Ea sari in sus de fericire.

“Haide,dhampir micut,poti sa vii cu noi la clinica” Spune Adrian intinzand mana spre ea.

“Am eu scaunul cu rotile” Spune Lissa.Janine o ajuta pe Rose sa se aseze.Ei de ce au tot organizat,iar eu simt ca ma destram?Sunt emotionat,nervos,entuziasmat si sa fiu sincer simt ca mi se face rau.

“Tovarase,esti ok?” Intreaba Rose,uitandu-se ingrijorata la mine.Palmele imi transpirasera,iar inima imi batea ca nebuna,dar trebuia sa-mi revin.Copilul meu se va naste in seara asta,fie ca sunt eu pregatit sau nu,iar Rose are nevoie de mine.

“Sunt bine.Hai s-o facem” Ii raspund,tragand aer in piept ca sa-mi revin.Abe ia geanta din mana mea,iar Lissa o suna pe Dr. Mozorov in timp ce eu o imping pe Rose spre clinica.

“Ei,ce de mai sustinatori avem aici” Spune doctora zambind cand amintrat.Mda,imi inchipui si eu cum aratam.Rose si cu mine,urmati de Abe,Janine, Lissa, Christian, Andree, Adrian, Viktoria, Lexie,mama si bunica me.Alberta,Eddie,Mia si alti cativa gardiani au ales sa ramana acasa,sa curete dupa petrecere.

“Camera de asteptare este acolo” Arata ea.”Dimitri,adu-o aici” Imi facu semn s-o urmez.

“Mama,vii si tu?” Intreaba Rose uitandu-se la Janine.

“Ma vrei acolo?” Se balbaie ea socata.Rose si cu mine vorbisem despre asta acum cateva saptamani.O vroia pe mama ei cu ea de data asta.Eu nu m-am opus.Arlua putina presiunea de pe mine si sincer sa fiu,mi-e teama ca o sa lesin.Rose nu m-ar lasa niciodata sa uit daca as face-o.

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum