Urmatoarele 9 luni - Capitolul 2 - 12 saptamani!

1.3K 63 0
                                    

Dimitri POV

Nu mai stiu ce sa fac.Rose inca se simte rau si a fost tare distanta de cand am plecat s-o vizitez pe Lexie.Weekendul asta a fost iadul pe pamant pentru mine,sa stau departe de ea.Dar mi-a placut sa stau cu fiica noastra.Chiar devine o mica rebela.Alberta a fost de acord sa-i dea lectii private de doua ori pe saptamana,pentru a-i arata tehnicile corecte pentru a da cu pumnul,miscari corecte de aparare si cum sa tina o tepusa.Da,fiica noastra de 8 ani a tinut in mana o tepusa de argint.Eu a trebuit sa astept pana la 16 ani sa fac asta,iar Rose pana la 17.

Flashback

“Tati!” Tipa Lexie cand ma vede in cantina aglomerata cu Christian,care l-a lasat pe Andre la cresa.

Am luat-o in brate.Doamne,e din ce in ce mai inalta.

“Unde-i mami?” A fost urmatoarea propozitie care a iesit din gura ei.Dezamagirea i se citea pe fata.

“Mami e acasa cu matusica Lissa,nu se simte prea bine” Ea facu botic.

“Vroiam s-o vad” Spune ea incet.”Mi-e dor de ea”

Am pupat-o pe obraz,apoi am pus-o jos.”Stiu scumpo si iti promit ca o s-o vezicurand.I-am adus pe unchiul Christian si Andre” Spun eu,sperand s-o mai inveselesc.

“Unchiule Chrissie” Tipa ea fericita,aruncandu-se spre el.

Urmatoarele ore am stat cu Lexie,sa ne spuna si sa ne arate ce-a mai facut lascoala.Dupa asta,era ora pentru cina si l-am luat pe Andre de la cresa.Am decis sa mergem la un mic restaurant in afara campusului.Era tarziu,iar soarele rasarea,asa ca o sa fim in siguranta.Dupa cina,am dus copii in cladirea pentru oaspeti undef stateam,iar Lexie si Andre au inceput sa se joace de-a piratii.De cand am lasat-o sa urmareasca primul film Piratii din Caraibe,e obsedata de Capitanul Jack Sparrow.

Am sunat-o pe Rose si m-a asigurat ca totul e in regula,iar ea si Lissa urmaresc un film.Dupa ce Lexie i-a spus noapte buna si dupa ce eu i-am spus ca o iubesc,am dus-o pe Lexie in camera de alaturi.S-a spalat,s-a pregatit de pat,apoi ne-am pus la o poveste.

“Spune-mi cum ai intalnit-o pe mami” Cere ea.

Am ras stiind ca nu-i pot povesti exact ce s-a intamplat.

“Ei bine,am intalnit-o pe mama ta in Portland.Stii unde e asta?”

“Sigur,in Oregon”,spune ea,cascand.Fetita mea e asa desteapta.Am bagat-o sub cearsaf,in timp ce continuam sa-i povestesc.

“Ei bine,mamica ta si matusica Lissa erau in vacanta in Portland,dar era vremea sa se intoarca acasa,asa ca eu m-am dus sa le iau si sa le aduc inapoi la Sf. Vladimir”

“A fost dragoste la prima vedere?” Intreaba ea.Evident a citit prea multe povesti.

Zambind,mi-am amintit de prima data cand am pus ochii pe Roza,pe acea fereastra,in Portland.N-a fost chiar dragoste la prima vedere,si totusi m-a captivat inca din acel moment.De atunci nu mai puteam sa mi-o scot din gand.”De fapt,mamica ta nu ma placea prea mult cand ne-am intalnit prima data,dar asta s-a schimbat in timp” Spun eu,amintindu-mi prima reactie a lui Rose catre mine.

“De ce nu te placea?” La naiba,cum sa-i raspund la asta.

“Ei bine,iti amintesti cand ti-a spus ca eu am invatat-o sa se lupte?” Ea dadu din cap.

“Erai mentorul ei” Spune ea,acum ca a invatat sa pronunte corect.

“Asa e.Sa spunem doar ca am pus-o sa alerge foarte mult”

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum