Urmatoarele 9 luni - Capitolul 10 - 31 de saptamani (Part. 2)

905 51 0
                                    

Dimitri POV

De abia m-am putut controla cand Rose mi-a cerut sa o duc pe Lexie la café.Nu vroiam sa stau departe de ea nicio clipa si s-o las singura cu Abe nu era pe lista mea de prioritati,dar avea dreptate.Am si alte responsabilitati,iar Lexie are nevoie de mine acum.Trebuie sa mentinem lucrurile cat mai normale posibil pentru ea.

“De ce nu mergem toti la cafe?Stiu ca tuturor va e foame” Sugereaza Viktoria.

“Suna bine”

“Dimka,nu trebuie sa faci asta de unul singur.Suntem cu totii alaturi de tine.Amsunat-o pe mama,iar ea si Babushka vin cat pot de repede.Abe le-a cumparat biletele de avion.Ar trebui sa ajunga in cateva zile”

Am oftat usurat.Desi am 33 de ani,cand situatia e grea,nu pot sa nu-mi doresc ca mama sa fie aici sa ma linisteasca.Pana la urma,asta fac familiile la nevoie.Deunde si faptul ca Abe a venit asa repede.Cand l-am sunat ,nici nu s-a deranjat sa-si ascunda teama.A spus doar ca o sa fie aici cat poate de repede si sa-l tin la curent cu conditia lui Rose.

“Tati,cand vine bebelusul,unde o sa doarma?” Intreaba Lexie,muscand din hot dog.

“Ei bine,asta e o buna intrebare” Am fost asa de ocupat,facandu-mi griji pentru Rose,in aceste ultimi luni,incat nu prea m-am gandit la camera bebelusului.Amcateva idei,dar n-am avut timp sa incep nimic,lucrand si turele mele si pe ale lui Rose.

“El sau ea poate sa doarma in camera cu mine” Se ofera Lexie.

“Asta-i foarte frumos din partea ta,dar cred ca esti fata mare acum si meriti propria ta camera.Bebelusul o sa aiba camera de langa a noastra” Explic eu.

Ea se gandi un minut,apoi imi facu semn sa ma apropii de ea.Imi sopteste la ureche.

“Bineinteles scumpo.Sun sigur ca surioarei sau fratiorului tau o sa-i placa daca ii citesti povestea noastra speciala” Ii zambesc eu.E asa de adorabila,intrebandu-ma daca ii poate citi bebelusului “Vasilisa Krasaveetsa”,povestea ei preferata.E in rusa si in ultimii 2 ani a citit-o de atatea ori incat acum poate sa imite partile eipreferate.De curand a inceput sa vorbeasca ruseasca la Academie si am incercat s-o invat si eu cate putin.Recunoste majoritatea literelor,iar eu am invatat-o sa spuna buna si la revedere,multumesc,te iubesc si denumirile diferitilor membri aifamiliei.Pare sa invete repede si sper ca in cativa ani,sa poate purta o conversatie cu mine.

Asta bineinteles,ar face-o geloasa pe Rose.Ea intotdeauna a urat faptul ca nu ma poate intelege cand vorbesc rusa.A spus ca acum,eu si Lexie putem face misto de ea de fata cu ea,iar ea nici macar nu si-ar da seama.Am ras si i-am spus ca n-am face asa ceva.E amuzant cum face botic cand se simte pe dinafara.Am incercat s-o conving sa se inscrie la o clasa online de invatare a limbii ruse,cat e insarcinata.Oricum nu putea lucra prea mult si asa nici nu se mai plictisea.Nustiu cate tutoriale a urmarit de fapt,dar stiu ca sora mea a invatat-o niste lucruri care sigur nu le-ar invata intr-un program scoalar.

“Daca vrei,iti poti trimite niste cataloage saptamana asta.In felul asta,camera va fi gata pana cand Rose se va intoarce acasa.Tot ce trebuie sa faci,e sa alegi lucrurile si pot chema pe cineva sa faca munca” Sugereaza Lissa.

M-am gandit o clipa.”Ei bine,aveam de gand sa varuiesc eu si sa contruiesc un patut,dar restul ar fi de ajutor.Multumesc”

“Pot sa te ajut sa varuiesti Dimka?” Ma intreaba sora mea.

“Ar fi super Vika”

Doua zile mai tarziu,tensiunea lui Rose inca era buna.Dar tot vroiau s-o mai tina cateva zile,iar asta ma facea sa ma simti mai bine,stiind ca e constantingrijita.Abe si Janine au stat cu ea diminetile,Lissa,Christian si Adrian si-au format un program pe dupa-amiaza,desi stiam ca Lissa incerca sa fie acolo tottimpul.Eu stateam noaptea cu Rose.Ea vroia sa ma duc acasa,dar am asigurat-o ca Lexie e pe maini bune.Ea si Babushka se distreaza impreuna.Cand bunica obosea,Abe si Janine o luau pe Lexie la turele de dupa-amiaza si noapte.Spunea ca bunicul i-a spus cele mai tari povesti.Si pare sa se distreze.

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum