Urmatoarele 9 luni - Capitolul 11 - 34 de saptamani (Part. 2)

810 51 0
                                    

Azi e sambata si sunt sculata de vocea blanda a lui Dimitri.

“Roza trezeste-te!” Ma ghionteste el incet.

“Nu e sambata?” Gem eu.

“Da Roza,e sambata si am ceva special planificat,asa ca am nevoie sa te scoli.E aproape 5″

“Cinci?” Mormai eu,incercand sa ma pitesc sub cearsaful pe care el incerca sa-l traga dupa mine.

“Da,cinci,acum haide.Avem o programare la sapte si trebuie sa ne pregatim.Lexiedeja a facut baita si acum isi mananca micul dejun”

“Tradatoarea” Intradevar fiica noastra era spalata si imbracata intr-o draguta rochita,care sigur a fost un cadou din partea unuia dintre cei trei Moroi bogati din viata mea.Dupa cat de roz e rochia,eu zic ca a fost Lissa.Lexie doar ranjea la mine in timp ce continua sa-si manance vafele.

“Hei Rose” Ma saluta Lissa intrand pe usa din bucatarie.Si ea era frumos imbracata.

“Hei” Raspund eu in timp ce Dimitri ma servea cu o cana de cafea decofeinizata.

“Esti pregatita pentru mine?”

“Ce-ar trebui sa insemne asta?” Intreb eu,iar ea si Dimitri fac schimb de priviri.”Ce ascundeti?” Imediat ce-am intrebat,ea si-a si blocat gandurile.

“Nu-ti face griji,o sa fie perfect”

“Ai adus ce ti-am zis?” Intreaba Viktoria intrand pe aceeasi usa ca Lissa.

“Dap,toate aici in geanta mea” Raspunde ea,aratand spre o geanta mare de pe umarul ei.

“Uite,mananca asta,iar apoi Lissa si Viktoria o sa te pregateasca” Spune Dimitri,pupandu-ma pe frunte si punand un bol cu ovaz si banane in fata mea.

Dupa ce-am terminat,Lissa si Viktoria m-au dus in baie.

“Bag-o in cada” Ceru Lissa.Era plina de apa calda si saruri parfumate.

“Ugh,fetelor serios acum,o sa va uitati la mine cum fac baie?”

“Doamne Roza,nu mai fi asa paranoida.Trage perdeaua,iar noi o sa te scoatem cand esti gata” Viktoria m-a ajutat sa ma asez,apoi a tras perdeaua.Mi-am dat jos camasa de noapte acum uda si am incercat sa ma relaxez.Nu pot decat sa ma intreb ce au de gand.M-au lasat sa ma inmoi cam 20 de minute,in timp ce ele faceau Dumnezeu stie ce.Vorbeau in rusa si habar n-aveam ce spuneau,dar chicoteau cam mult.

“Ok,noi suntem gata pentru tine” Viktoria ma ridica in picioare,in timp ce Lissa infasura in jurul meu un halat mare,alb.Imi usuca parul putin cu prosopul,apoi ma aseaza pe un scaun pe care l-au adus din bucatarie.

Uh oh,asta sigur e planul Lissei de a ma infrumuseta,iar eu am cazut direct incapcana.Da,pentru urmatoare ora,m-a tras de par,m-a atacat cu fiecare pensula de machiat si m-a imparfumat cu fixativ si ape de toaleta.

“Ma duc cumva la bal?” Spun eu sarcastic.

“Roza prostuta” Rade Viktoria.

“Ok,imbrac-o cu asta” Lissa intinde o bluza rozalie,fara maneci ,cu decolteu in forma de V.Era stramta,dar se intindea,asa ca era destul de confortabila.

“Asigura-te ca inelul ei sta frumos pe lant” Spune Lissa.

“Ok,cred ca suntem gata.Sa mergem”

Le-am urmat spre sufragerie,apoi afara.Era ziua si am ramas surprinsa sa-i vad pe toti stransi afara.Parintii mei erau aici.Si Adrian,Mia si Eddie.

“Ce sunt toate astea?” Intreb eu.

“E petrecerea pentru bebelus,mami” Striga Lexie.Dand coltul curtii,am vazut mese intinse sub corturi pentru ca Moroii sa fie feriti de soare.Baloane galbene,albe si verzi erau pe toate mesele.Pe o masa era un bol mare cu punch si aperitive,iar alta masa era plina de cadouri.Era chiar si un tort in forma de ratusca si un turn facut din scutece.

“Te-am surprins Roza?” Intreab Olena.

“Uh cu siguranta.Am crezut ca se face asta doar pentru primul copil”

“Ei bine,asta nu e chiar o regula.Traditia spune sa o faci pentru primul copil,dar avand in vedere diferenta de ani dintre ei si faptul ca Dimitri n-a fost de fata prima data,ne-am decis sa mai organizam una” Explica Lissa.

“In plus,ai fost asa de fericita la prima petrecere” Se baga Christian.

“Amuzant Sparky,foarte amuzant” Dar avea dreptate.Chiar  nu era intr-o stare buna atunci si uitandu-ma in urma observ ca am fost tare nerecunoscatoare fata de prietenii si familia mea.

Am mancat si am vorbit intre noi.Am deschis multe cadouri cu chestii dragute pentru bebelus.O simteam pe Lissa ca e nervoasa pentru ca totul era in culori neutre.

“Ai fost cuminte si totul pare sa fie normal,asa ca Dr. Mozorov a spus ca ok sa-ti dau asta” Spune Dimitri venind din spatele meu cu o farfurie cu o felie mica de tort.

I-am zambit.”Sunt dispusa sa impart tovarase”

“Speram c-o sa spui asta” Spune el,luand o bucatica si oferindu-mi-o.

“Mmm,asta da mancare adevarata”

“Ok,inca o surpriza” Striga Lissa.

“Oh nu,nu ne jucam iar masurati burtica mamicii”

“Nu-ti face griji,mi-am invatat lectia din prima,cand n-ai mai vorbit cu mine osaptamana.De data asta-i diferit”

Dimitri m-a ajutat sa ma ridic si cu totii am urmat-o pe Lissa in partea cealalta a curtii.

“Acesta este Elliot.Este fotograf.O sa va faca portrete de familie” Explica ea.

“Ok Rose,vreau sa stai aici,iar Dimitri stai in spatele ei.Ridica bluza” Cere el.

“Poftim?” Ma rastesc eu.

“Nu de tot,doar cat sa se vada burtica”

Dimitri ma ajuta sa ridic bluza,lasand mare parte din burta expusa.

“Ok,acum Dimitri pune-ti bratele in jurul ei si fa o inimioara cu mainile”

Facu cateva poze cu Dimitri cu mainile pe burta mea,apoi cateva cu noi impreuna.

“Ok,acum inca o singura poza doar cu voi doi.De data asta vreau sa ingenuchiezi in fata ei si sa-ti pui ambele palme de-o parte si de alta a burticii,apoi pune buzele pe ea si ramai asa”

Mai facu cateva pozitii,apoi o chema si pe Lexie.

“Ok,acum pune manutele pe burtica mamicii”

“Tu ai aranjat asta?” Il intreb pe Dimitri cand am terminat.

“Nu,n-am fost eu,dar a fost dragut”

“A fost.Ma intreb cine a planuit asta.Crezi ca a fost Lissa?”

“Ce a fost Lissa?” Intreaba Sparky.

“A angajat ea fotograful?”

“Nu,nu din cate stiu eu.Stia de el,dar nu cred ca a fost ideea ei”

“Hmm,poate a fost a lui Adrian”

“Nu,gresesti din nou” Spune tata,venind din spatele meu cu o felie mare de tort pe o farfurie.

“Tu ai fost?”

“Nu.Mama ta”

“Mama l-a angajat?” Asta da soc.

“Nu sunt atat de nesuferita pe cat crezi tu,Rose” Spune mama,venind din spatele meu.

“Iti multumesc.A fost foarte dragut”

“M-am gandit doar ca ai putea sa le asezi prin casa.Ai o familie foartefrumoasa.Sunt mandra de tine,Rose” Spune ea,imbratisandu-ma strans.

“Wow,o petrecere si o imbratisare de la mama mea in aceeasi zi.Asta trebuie sa fie un miracol”

“Rose?” Suspina mama.

“Ce?” Intreb eu.

“Cred ca tocmai ti s-a rupt apa” Tipa ea,aratand spre baltoaca de la picioarele noastre.

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum