Urmatoarele 9 luni - Capitolul 18 - Intr-o lume perfecta!

835 46 0
                                    

Dimitri POV

Stau treaz si ma rog ca ultima ora sa fi fost un cosmar si sa ma scol si totul sa fie ca inainte sa deschid gura,cerand lucruri pe care stiam bine ca n-o sa le accepte.

Ar parea ciudat ca tocmai eu din toti oamenii i-am cerut asa ceva,dar la naiba!Ea e totul pentru mine si azi aproape am pierdut-o,si pe ea si pe fiica noastra.Imiincetoseaza judecata.Sa fiu si tata si gardian nu e deloc usor.Realitatea situatie e ca ne crestem cele doua fiice in acelasi mediu in care am crescut si noi.Vreau ca fiicele mele sa fie mandre si sa respecte viata de gardian,dar cum pot face asta stiind foarte bine ca le conduc pe un drum ce intr-un sfarsit se termina cu mortiviolente.Fiind un gardian dedicat si loial,sunt un tata teribil.

Cine si-ar trimite copiii sa lupte intr-o mare de Strigoi mortali?Intr-un fel le invat sa se joace cu chibrituri si cutite si ca violenta e un fel de viata.Astea nu-s chestii ce mi le doresc pentru fiicele si sotia mea.Nu dupa ce mi-a spus in seara asta.Maurasc pentru ca am pus-o in pozitia in care trebuie sa aleaga.Stiam,bineinteles,caeu voi pierde si asta doare cel mai rau.Intr-un final,tot pe Lissa o iubeste mai mult ca pe mine.Intotdeauna am crezut ca o sa fiu ok cu asta,dar se pare ca sunt la fel de egoist ca oricare alt barbat de pe planeta.Vreau ca sotia mea sa ma iubeasca pe mine si familia noastra mai mult decat orice in lume,iar asta nu se va intamplavreodata.Pur si simplu nu e capabila.

Dar are dreptate,sune nedrept.Nu stiu cum e sa fi unit de Moroiul ce-locrotesti.Sigur,am iubit-o pe Tasha ca pe o prietena si mi-as fi dat viata pentru ea,dar cand am decis sa raman la Curte cu familia mea,asta s-a schimbat.Nuvreau ca copiii mei sa creasca fara mine sau fara mama lor.Stiu ca in adancul sufletului ei,nici Rose nu-si doreste asta.Dar asta nu schimba faptul ca ne indreptam rapid in acea directie.Lissa e o mare tinta si de fiecare data cand paraseste protectia dispozitivelor,o pune in pericol pe Rose.Pentru asta o urasc.Stiuca nu-i corect,dar nu ma pot abtine.

Stiam ca Rose e treaza langa mine si urasc faptul ca de dimineata s-ar putea sa fie ultima data cand ma scol alaturi de ea.Nu pot lasa sa se intample asa ceva.Amnevoie de ea.Trebuie sa gasim un compromis.Sunt determinat sa ma insor cu ea pe 7 noiembrie si voi face orice e nevoie ca asta sa se intample.

Candva in timpul noptii,corpurile noastre s-au atins incat au aprins scantei intre noi si disperati am facut dragoste,lacrimi curgandu-i pe obraji,savurand amandoi acest ultim moment impreuna.

M-am sculat mai devreme ca de obicei si am gasit patul rece si gol langa mine.Imediat m-am temut ca si-a impachetat lucrurile,a luat-o pe fiica noastra si a plecat.Arunc asternuturile pe jos,imbrac o pereche de pantaloni de trening si ies din camera fara sa ma obosesc sa pun un tricou.

Am trecut pe langa camera lui Lexie si m-am panicat cand am vazut-o goala.Mi-am plesnit una peste frunte,pentru ca am adormit azi noapte si am lasat asta sa seintample.Cobor scarile in fuga ca un nebun si brusc ma opresc in loc cand o vad pe Lexie la masa cu o gramada de clatite in fata,holbandu-se la mine cu ochiimari.Katya era in scaunul ei,pe tejghea,mirosul de cafea proaspata se simtea in camera,iar Rose era la aragaz purtand tricoul ce mai devreme nu reuseam sa-lgasesc.In mana avea o spatula.Parea obosita,iar ochii ii avea putin umflati de la plansul de azi noapte.Dar…mi-a zambit.

“Unde arde tovarase?” Intreaba ea.Acum realizez cat de aiurea arat alergand prin casa fara tricou pe mine si cu parul ciufulit.

“Da tati,de ce alergi?” Intreaba Lexie.

“Mi-e doar foame” Mormai eu,ducandu-ma la fiica mea s-o pup pe cap,inainte sa fac acelasi lucru cu Katya.Avansez inspre Rose,nesigur daca ar trebui sa incerc s-o sarut,dar la naiba,vreau s-o fac si de asemenea trebuie sa ma comport normal in fata copiilor.Asa ca punandu-mi palma pe obrazul ei,am sarutat-o ca in fiecaredimineata.Ea nu se retrase,ceea ce am perceput a fi un semn bun.Sau poate doar se purta frumos in fata copiilor.

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum