vkook + yoonmin

183 17 14
                                    

tän tarinan nimi on mökki? mökkeilyä? mökki-ilta? entiiä mä päätin et tällä ei oo nimeä kun mikään ei kuulosta järkevältä

also ilmeisesti pisin oneshot jonka oon kirjottanu

Jungkook heräsi kuumuuden tunteeseen, jonka peitto, Taehyungin läheisyys ja kuuman kesäpäivän auringon säteet aiheuttivat. Hän nosti varovasti päätään Taehyungin syleilystä vilkaistakseen kelloa. Pöydän päälle laitettu digitaalinen kello näytti 10:27, kertoen samalla päivämäärän olevan 30. kesäkuuta ja lämpötilan kohonneen yli 25 asteen.
Varovasti hän irrotti poikaystävänsä kädet ympäriltään. Taehyung mutristi suupieliään ja otti tyynyn käsivarsilleen Jungkookin sijasta. Jungkook hymyili ja painoi kevyen suukon nukkuvan otsalle, nousten sitten seisomaan käsiään venytellen.

Pojat olivat mökillä järven rannalla, ihan vain kahdestaan. Jiminin ja Yoongin olisi määrä tulla viettämään iltaa tänään, joten heidän olisi siivottava jo hieman yli viikon kestäneestä mökkireissusta luonnollisesti tulleet sotkut. Likaisia astioita tiskipöydällä, vaatteita makuuhuoneen lattialla ja kuumuuden takia monen monta tyhjäksi juotua vesipulloa ympäri mökkiä.
Jungkook nappasi viimeiset puhtaat shortsit vaatekaapista ja hiipi keittiöön varoen herättämästä Taehyungia.

Pienessä ja kuumassa keittiössä Jungkook avasi jääkaapin oven. Sen sisältö huusi tyhjyyttään, joten Jungkook painoi oven huokaisten kiinni. Kaupassakin olisi siis käytävä ennen Jiminin ja Yoongin saapumista. Jungkook päätti herättää Taehyungin, jotta he ehtisivät tehdä kaiken. Hän käveli takaisin makuuhuoneeseen ja avasi oven, jonka oli sulkenut perässään. Hän ryömi sängylle Taehyungin viereen ja tunsi toisen vaihtavan tyynyn mielihyvin eloisampaan unikaveriin.

Jungkook painoi nopean suukon poikaystävänsä nenänpäähän.
"Taee olis aika herätä" hän kuiskasi toisen korvaan.
"Hmmh", hymähti Taehyung tuntiessaan ilmavirran kutittavan korvaansa.
"Herätys, meillä on tekemistä täällä"
Taehyung nyrpisti nenäänsä unissaan ja vaihtoi asentoaan paremmaksi.
"Heräääääää" Jungkook sanoi vaativasti, painaen uuden suukon Taehyungin nenänpäähän.
"En mä jaksa vielä nousta äiti", Taehyung mutisi ja hautasi päänsä Jungkookin hiuksiin.
"Mä olin poika vielä eilen kun tarkistin", Jungkook kommentoi.
"Eli en siis voi olla äiti. Ja sitäpaitsi mä olen sun poikaystävä joka yrittää herättää sua kauppareissua ja siivoomista varten."
"Olkaa hiljaa kun mä nukun", sanoi Taehyung ja kääntyi selälleen päästäen Jungkookin syleilystään. Jungkook siirtyi makaamaan Taehyungin vatsan päälle ja painoi jälleen suukon tämän nenänpäähän. Hän puhalsi kevyesti ilmaa toisen kasvoille, saaden tämän raottamaan silmiään hieman.
"Hmh mitä nyt?", Taehyung kysyi.
"Sun on aika herätä", sanoi Jungkook nojatessaan Taehyungin rintakehällä oleviin kämmeniinsä.
"Uurgh", Taehyung örisi ja kohottautui painaakseen suukon päällään makaavan pojan huulille.
"Sä olet söpö"
"Ja sä olet unikeko. Herää nyt kun mulla on nälkä"
"Sä voit kyllä syödä ilman muakin, kyllä sä osaat voileipiä laittaa"
"Meillä ei ole leipää, muuten laittaisinki. Meillä ei ole mitään muutakaan ja illalla tulee vieraita, nouse ylös niin mennään kauppaan"
"Uuurrgh"
"Dinosaurus", sanoi Jungkook hymyillen. Taehyung kietoi kätensä hänen paljaan selkänsä yli.
"Sun vatsalihakset tuntuu kivalta mun vatsaa vasten", hän huomautti.
"Mulla ei kohta ole vatsalihaksia jos mä en saa ruokaa", virnisti Jungkook.
"Nälkänen lapsi"
"Nuori aikuinen"
"Sä oot henkisesti 12"
"Baarin ovilla ei kysytä henkistä ikää", vinoili Jungkook ja nousi ylös vetäen Taehyungin kädestä istumaan.

Pikaisen banaaniviipaleista koostuneen aamupalan jälkeen Taehyung ja Jungkook astuivat mökin ovesta ulos reput selässään.
"Huh täällä on kuuma! Kellokaan ei ole vielä mitään", Taehyung sanoi, kun he hakivat polkupyörät mökin seinän vierestä.
"Kello on 12:03, eli nyt on aikalailla keskipäivä", huomautti Jungkook.
"Liian kuuma silti", totesi Taehyung, kun pojat polkaisivat kohti kahden kilometrin päässä sijaitsevaa kauppaa.

BTS ONESHOTS (FIN)Where stories live. Discover now