vkook; mä rakastan sua tänään vielä enemmän kuin eilen

144 19 5
                                    

Auringon pehmeä keltainen valo valaisi makuuhuoneeseen puoliksi avonaisten verhojen välistä. Taehyung makasi sängyllä katselleen vierelleen käpertynyttä nuorta miestä. Sunnuntaiaamun kiireettömyys leijui ilmassa ja sai kevyen hymyn leviämään Taehyungin kasvoille. Hän painoi kevyen suukon tämän otsalle ja silitti hänen hiuksiaan toisella kädellään. Kun vierellä nukkuva painautui unessaan lähemmäs, lämmin tunne levisi rinnasta koko kehoon. Taehyung painoi uuden suukon nukkuvan otsalle, ja vielä toisen, ja kolmannenkin.
Hiljotellen nukkuva heräsi, ja nosti unisen katseensa rakastajaansa. Kauniit ruskeat silmät tuikkivat, kun hän katsoi rakastaan, jonka viereltä sai joka aamu herätä.

"Huomenta" Taehyung kuiskasi hiljaa, ja painoi uuden suukon toisen otsalle.
"Huomenta", vastasi Jungkook, ja painautui lähemmäs Taehyungia. Taehyung kietoi kätensä toisen ympärille ja piti häntä lähellään. Hän tunsi Jungkookin hymyilevän paljasta rintakehäänsä vasten.
Hetken he olivat vain hiljaa. Taehyung antoi sormensa piirtää määrittelemättömiä, pehmeitä kuvioita Jungkookin selkään. Tuttu kosketus sai Jungkookin hymyilemään leveämmin. Hän kohottautui hieman, ja painoi pehmeän suukon Taehyungin solisluulle. Taehyung värähti hieman yllättävästä kosketuksesta, ja sormet lopettivat hetkeksi liikkeensä toisen pehmeällä iholla. Valtava lämmin aalto levisi hänen rintakehästään koko kehoon, polttavana, herättäen jokaisen solun unestaan.

Jungkook kohotti katseensa Taehyungiin, joka sulki silmänsä, kun yllättävä onnen tunne oli valua kyyneleinä silmistä. Hiljaa Jungkook kohottautui ylemmäs, painaakseen huulensa toisen omille. Hänen huultensa koskettaessa Taehyungin huulia ne sopivat yhteen aivan kuin ne olisi tehty juuri tähän tarkoitukseen. Hidas, pehmeä, rakastava suudelma sai heidät kietoutumaan toistensa syleilyyn. Pehmeät lakanat heidän allaan ja suuri peitto heidän yllään kahisivat, kun kehot etsivät toisiaan lähemmäs. Kädet kietoutuivat vartaloiden ympärille ja jalat siirtyivät lomittain, kun he suutelivat kuin haluaisivat varmistaa, että yksikään tunne, jonka he tunsivat, ei jäisi piiloon, toisen huomaamattomiin.

Hitaasti he vetäytyivät erilleen, rintakehät kohoillen, katsoen toisiaan silmiin. Seinällä riippuva kellon tikitti sekunteja eteenpäin tasaisella tahdilla, ja ilmassa leijui heidän parfyymiensä sekoittunut tuoksu.
"Mä taidan rakastaa sua tänään vielä enemmän kuin eilen" Taehyung kuiskasi äänellä, jonka suudelma oli saanut karheaksi.
"Niin mäkin sua", vastasi Jungkook melodisella äänellään, joka jäi kaikumaan Taehyungin korviin. He makasivat sängyllä kasvokkain, ja Taehyung nosti toisen kätensä Jungkookin kasvoille. Hän antoi peukalonsa silittää toisen tuttuja kasvonpiirteitä, joita hän oli monesti ennenkin hyväillyt. Jungkook sulki silmänsä pehmeän kosketuksen vaikutuksesta. Hän huokaisi tyytyväisenä, ja antoi kuplivan onnentunteen levitä koko kehoon.

Tunne siitä, että on kotona, on aina ollut Jungkookin suosikki. Se tunne oli hetken ollut kadoksissa, kun hän oli muuttanut pois lapsuudenkodistaan, mutta se oli tullut takaisin sillä hetkellä, kun Taehyung ensimmäistä kertaa otti häntä kädestä. Taehyungista huokui turvallisuus, rauhallisuus ja lämpö, ja ne saivat Jungkookin tuntemaan olonsa kotoisaksi ja tervetulleeksi. Jungkook rakasti sitä, kun Taehyung otti häntä kädestä, halasi, silitti, suukotti, hyväili, rakasti.

"Mä ihan oikeasti rakastan sua. Ihan tosi paljon", Jungkook sanoi rikkoen hetken hiljaisuuden.
Taehyung naurahti hieman Jungkookin yllättävälle tunnustukselle.
"Mäkin rakastan sua. Ihan tosi paljon."
Jungkook käänsi katseensa kaukaisuudesta Taehyungin kasvoihin. Varovasti hän kohotti kätensä ja kosketti Taehyungin kasvoja. Sormien hellä hipaisu sai kosketukselle herkän Taehyungin värähtämään. Jungkook silitti hitaasti peukalollaan Taehyungin leukaa, tukien muun kämmenensä hänen kaulalleen. Taehyung piti siitä, että Jungkook välillä kosketti spontaanisti. Se sai väreet kulkemaan hänen kehossaan, päälaelta varpaisiin asti. Pieni, onnellinen hymy levisi hänen huulilleen. Myös Jungkook hymyili, kun hän huomasi Taehyungin pitävän kosketuksesta. Se sai hänen olonsa tuntumaan entistä varmemmalta.

Yöpöydällä olevasta radiosta soi hiljainen musiikki, ja hieman raollaan olevasta ikkunasta kuului uuteen päivään heräävän kaupungin ääniä. Kerrostalon pihalla olevien puiden lehdet kahisivat tuulessa, ja linnut lauloivat lentäessään ikkunan ohitse. Taehyung ja Jungkook makasivat sylikkäin, toisiaan silittäen pehmeiden lakanoiden välissä. Sillä hetkellä maailma tuntui kauniilta, tuntui siltä, ettei mikään voisi pilata sitä.

tähän tulee ehkä mahdollisesti jatkoa jonain kauniina päivänä :)

ja,,,, KIITOS 1.57K LUKUKERTAA MITÄ ON TÄMÄ?? TÄÄ MERKKA MULLE TOSI PALJON ❤️❤️❤️

BTS ONESHOTS (FIN)Where stories live. Discover now