sope - strawberries and whipped cream

167 16 1
                                    

Kevyt tuuli puhalsi kesäisen kaupungin halki, ja heilautti mennessään parvekkeen kaiteeseen nojaavan nuoren miehen tummia hiuksia. Hoseok heilautti päätään hieman, ja hiukset asettuivat takaisin paikalleen. Hän laski päänsä kämmentensä varaan, ja katseli eteensä levittyvää kaupunkia. Lauantai-ilta oli tavalliseen tapaansa vilkas, ja Hoseok näki näköalapaikaltaan allaan elävän vilkkaan kadun. Ihmiset olivat matkalla kukin omaan suuntaansa, sulautuen suurempaan kuvaan, jonka Hoseok näki omalta paikaltaan. Alhaalla kulki niin kaveriporukoita, pariskuntia kuin yksinäisiäkin, jokainen menossa omaan suuntaansa.

Vaikka Hoseok vietti paljon aikaa ihan vain katsellen ihmisvilinää allaan, tänään hän tarkkaili alati muuttuvaa väkijoukkoa tiettyä henkilöä odottaen. Hoseok etsi joukosta vaaleita hiuksia ja tuttua mustaa nahkatakkia, jotka pian ilmestyisivät katukuvaan, jos Yoongin tapoihin oli luottamista. Pian Hoseok näkikin vaaleat hiukset, joiden kantaja kääntyi Hoseokin kotikadulle. Vaaleahiuksinen nosti katseensa ylös, ja heilautti hymyillen kättään nähdessään Hoseokin tavallisella paikallaan parvekkeella.

Hoseok nousi ylös, ja meni sisälle asuntoonsa jättäen parvekkeen oven raolleen perässään. Hän nappasi eteisen pöydältä mukaansa lompakon, avaimet ja puhelimen, ja tunki ne taskuunsa. Asukokonaisuuden, jonka muodostivat vaaleat, revityt farkut ja valkoinen t-paita, kokosi yhteen mustat vanssit ja musta-vihreä bomber-takki. Hoseok astui ylös ovesta, ja hyppeli portaat alas ulko-ovelle. Lasisen oven läpi hän näki Yoongin nojaavan talon seinään, näyttäen komealta yllään musta nahkatakki, mustat farkut, valkoinen t-paita ja punaiset converset. Hymy levisi hänen kasvoilleen, kun hän avasi oven pihalle.

"Hei", sanoi Yoongi, ja tarttui Hoseokia kädestä vetäen tämän lähemmäs.
"Hei", vastasi Hoseok, ja painoi pehmeän suukon poikaystävänsä huulille. Se ei kuitenkaan ollut tarpeeksi Yoongille, joka irrotti kätensä Hoseokin omasta ja kietoi käsivartensa poikaystävänsä vyötärön ympäri. Hoseok naurahti, ja kietoi omat käsivartensa Yoongin kaulan ympäri, Yoongin painaessa hänet lähemmäs. He katosivat hetkeksi toistensa silmiin, kunnes Yoongi rikkoi hetken painamalla huulensa Hoseokin omia vasten.

He suutelivat kauan, kunnes tuntemattoman ihmisen ääni huusi kadulta: "Menkää homot jonnekkin muualle nuolemaan siveellisten ihmisten joukosta!" Yoongi irrottautui suudelmasta, ja katsoi toinen kulmakarva koholla heidän kohdalleen pysähtynyttä miestä. Hän piteli edelleen Hoseokia vyötäröltä, kuin ilmaistakseen ettei ollut aikomassa päästää irti kommenteista huolimatta.
"Anteeksi?", Yoongi sanoi. Hoseok tunsi kevyen punan nousevan poskilleen heidän saamansa huomion johdosta. Hän katsoi Yoongin sivuprofiilia tämän katsoessa kommentoijaa kohti.
"Tuollaisen pitäisi olla laitointa", kommentoi mies kovaan ääneen.
"Vaan eipä ole", vastasi Yoongi, ja kääntyi Hoseokin puoleen ja painoi tämän uuteen suudelmaan. Hoseok hymyili suudelmaan kuullessaan miehen mutisevan itsekseen jotain homoista ja julkisilla paikoilla nuoleskelusta, ja lähtevän sitten liikkeelle. Hän tunsi pientä ylpeyttä tavasta, jolla Yoongi reagoi miehen negatiivisuuteen.

Välikohtauksesta huolimatta Hoseok ja Yoongi päättivät jatkaa iltapäivää suunnitellusti. He kävelivät käsikkäin katua pitkin kohti muutaman korttelin päässä olevaa ruokakauppaa. Kulkiessaan käsi kädessä Yoongin kanssa äskeisestä huolimatta, Hoseok tunsi onnen tunteen leviävän sisällään. Hän oli onnellinen, ettei hänen tarvinnut pelätä mitään kommentteja kamalampaa, ja että hän pystyi kulkemaan käsikkäin poikaystävänsä kanssa. Hoseok hymyili itsekseen, ja vaistomaisesti puristi Yoongin kämmentä omassaan. Yoongi kääntyi katsomaan, tarkistaakseen onko Hoseokilla kaikki hyvin. Nähdessään toisen hymyilevän itsekseen, hymy levisi myös Yoongin kasvoille.

Pari hoiti ostoksensa ruokakaupassa kaikessa rauhassa. He olivat ostamassa eväitä suunnittelemalleen eväsretkelle läheiseen puistoon. Koriin valikoitui muutama croissant, rasia mansikoita, suklaata ja kermavaahtoa. Kassalla he maksoivat ostoksensa, ja laittoivat ne kangaskassiin, jonka Yoongi toi mukanaan. Matka jatkui ruokakaupasta kohti läheistä puistoa.

Puistossa oli yllättävän rauhallista siihen nähden, että oli lauantai-ilta, jolloin useimmat viettivät aikaa ystäviensä ja kumppaniensa kanssa. Yoongi ja Hoseok kävelivät pitkin puiston halki kulkevaa hiekkatietä. He vilkuilivat toisiaan ja vaihtoivat ujoja hymyjä, aivan kuin olisivat ensimmäisillä treffeillä. He kulkivat käsikkäin kohti kukkulaa, joka oli hieman sivussa hiekkatieltä. He kävelivät ylös kukkulan huipulle, ja istuvat alas kasvot kohti kaupungin siluettia. Yoongi otti ostokset ulos kangaskassista, ja laski sen sitten maahan alustaksi. Hän siirsi ostokset sen päälle, jotta multa ja ruoho eivät pääsisi sotkemaan heidän eväitään.

Yoongi mursi croissantit auki sormillaan, ja Hoseok laittoi niiden väliin kermavaahtoa ja mansikoita. Hän katkoi suklaalevystä sopivia palasia laitettavaksi suuhun croissantista otettujen haukkujen välillä.
"Mmm", Hoseok hymisi maistettuaan ensimmäisen haukun. Kermavaahto suli suuhun, ja mansikoiden raikkaus kihelmöi kielellä.
"Tää on niin hyvää."
Yoongi nyökkäsi suu täynnä croissanttia, ja nappasi palan suklaata.
"Ota suklaata päälle", Yoongi kehotti.
Hoseok teki kuten käskettiin, ja laittoi palan suklaata suuhunsa.
"Oh wow", hän mumisi, ja nielaisi.
"Mä lupaan tästä lähtien kokeilla aina kun sä ehdotat jotain syötävää."
Yoongi virnisti. Eväsretki ja hankitut eväät olivat hänen ideansa, hän oli tyytyväinen että Hoseok piti ideasta ja eväistä.

Hoseok nappasi suuhunsa mansikan. Croissantit olivat jo loppuneet, ja nyt Hoseok ja Yoongi nauttivat hyvästä säästä ja toistensa seurasta syöden ylijääneitä mansikoita ja suklaata. Yoongi pursotti kermavaahtoa suuhunsa suoraan purkista, ja nuolaisi huuliaan.
"Saisinko mansikan?" hän kysyi, ja ojensi kättään kohti Hoseokia. Hoseok ojensi mansikkarasiaa kohti Yoongia, joka nappasi muutaman käteensä. Yoongi pursotti kermavaahtoa mansikoiden päälle, ja ojensi toisen Hoseokia kohti. Hoseok kurotti kohti mansikkaa, ja nappasi sen suuhunsa Yoongin sormien välistä. Yoongi laittoi oman mansikkansa suuhunsa, ja sen nielaistuaan veti Hoseokin lähemmäs itseään.

Hoseokin selkä painautui vasten Yoongin rintakehää. Yoongi kietoi kätensä poikaystävänsä rinnan ympärille, ja painoi huulensa vasten hänen takaraivoaan. Sitten hän käänsi Hoseokia hieman, nähdäkseen tämän kasvot. Yoongi hymyili, ja katsoi Hoseokia silmiin. Hoseok käänsi kehonsa kohti Yoongia, ja painoi huulensa toisen omia vasten. Yoongin huulet maistuivat mansikalta ja kermavaahdolta. Hän tunsi Yoongin kietovan kätensä hänen ympärilleen, ja hymyilevän suudelmaan.

Aurinko laski heidän takanaan, kun he katsoivat toisiaan silmiin istuessaan sylikkäin maassa. Yoongi silitti Hoseokin käsiä, ja Hoseok hymyili onnellisena.

Sinä iltana rakkaus maistui mansikoilta ja kermavaahdolta.

BTS ONESHOTS (FIN)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora