Taehyung seisoi peilin edessä ja katseli kuvajaistaan arvostelevasti. Vaaleanruskeat hiukset kevyillä aalloilla, vaaleansinen kauluspaita ja mustat housut. Se saisi nyt kelvata Yoongille, joka juuri koputti heidän makuuhuoneensa oveen.
"Oletko sä valmis?"
"Joo, olen mä" vastasi Taehyung ja vilkaisi kasvojaan vielä tarkemmin. Vaaleansiniset piilolinssit tekivät hänen katseestaan intensiivisen, jota kerros kevyttä kimaltavaa luomiväriä pehmensi. Huuliinsa hän oli valinnut vain huulirasvaa, joka sai hänen huulensa kimaltelevaan luomiväriin sopivasti.
Hän nappasi sängyltä mukaansa ruskean repun, ja astui ulos ovesta.Yoongi seisoi eteisessä kengät valmiiksi jalassaan ja selasi puhelintaan odottaessaan poikaystäväänsä. Hiljainen yskähdys sai hänet nostamaan katseensa aivoihin porautuvasta sinisestä valosta ja sulkemaan puhelimensa näytön. Taehyung seisoi muutaman metrin päässä hänestä näyttäen lähes epärealistisen kauniilta. Yoongi tunsi itsensä alipukeutuneeksi mustassa kauluspaidassaan ja mustissa farkuissa. Hän oli sekoittanut mustat hiuksensa huolettomasti ja laittanut hopeiset korvakorut jotka heiluivat kevyesti hänen päänsä vierellä.
"Vau, sä näytät kauniilta"
Taehyung tunsi poskiensa punehtuvan ja hän laski katseensa.
"Kiitos"
Yoongi hymyili pehmeästi ja kallisti päätään.
"Mennäänkö?"
Taehyung nyökkäsi, ja tarttui Yoongin ojennettuun käteen lukiten sormensa tämän kanssa. Yoongi taputteli taskujaan ja tarkisti lompakon, avaimien ja puhelimen olevan edelleen tallella astuen sitten ulos ovesta lempeään keväiseen iltaan.~
Ilma virtasi kevyenä Taehyungin kasvojen ohi, kun hän nojasi kädellään avoimeen ikkunaan. Hän katsoi ohitseen lipuvia maisemia pehmeä hymy huulillaan, ja antoi tuulen sekoittaa hiuksensa. Auton radio soitti vanhaa rakkauslaulua, jonka Taehyung muisti kuulleensa radiosta jo lapsuudessaan. Ajatus siitä, että kappale oli edelleen osa hänen elämäänsä, sai hänen pehmeän hymynsä leviämään. Hiljaa hän lauloi radion mukana, ja antoi keväisen tuulenvireen viedä hänet mukanaan.
Yoongi vilkaisi vierelleen istuvaa lämmin katse silmissään. Tämän pehmeä hymy tarttui myös häneen, ja Yoongi huomasi hymyilevänsä onnellisena siitä että toinen oli hänen kanssaan.Kun auto pysähtyi liikennevaloihin, Taehyung havahtui ajatuksistaan joiden mukana hän oli ajelehtinut kauas siitä ajasta jossa he elivät. Hän vilkaisi Yoongia, joka naputteli sormiaan auton nahkaiseen rattiin musiikin rytmissä. Yoongi huomasi poikaystävänsä katseen silmänsä nurkasta ja katsoi häntä silmiin. Taehyung tunsi suupieltensä kohoavan hieman, kun Yoongin katse pehmeni. Yoongi hymähti hieman, ja asetti sitten kätensä Taehyungin reidelle. Taehyung asetti omansa sen päälle, ja painautui selkänojaa vasten punaisen valon vaihtuessa vihreään.
~
Yoongi ajoi autonsa parkkiin kadun varteen. He pysähtyivät kolmikerroksisen rakennuksen eteen ja nousivat autosta. Yoongi lukitsi autonsa ovet ja se vilkutti valojaan kuin toivottaakseen heille hyvää iltaa. Käsikkäin he kävelivät sisään ravintolan ovista, ja nousivat hissillä ylös kattokerrokseen. Siellä heitä odotti muutama pöytä, joita ympäröivät kaiteisiin kiedotut valot ja köynnökset. Maisema kaupungin ylle oli kuin kirsikkana kakun päällä. Yoongi veti tuolin pyödän alta, ja Taehyungin istuttua käveli itse pöydän toiselle puolelle. He tilasivat ruokansa pöydälle asetetuista menuista ja tarjoilijan mentyä Yoongi katsoi Taehyungia silmiin.
"Sä olet todella kaunis tänään"
Vaikka Taehyung oli kuullut kehun jo aikaisemmin, hän tunsi kevyen punan leviävän kasvoilleen. Tällä kertaa hän ei kuitenkaan laskenut katsettaan lattiaan.
"Kiitos, säkin näytät tosi hyvältä tänään"
Yoongi hymähti ja tunsi hymyn leviävän kasvoilleen. Hän kurotti pöydän yli ja otti Taehyungin käden omaansa. Pehmeästi hän siveli poikaystävänsä kämmenselkäänsä peukalollaan ja katsoi syvälle silmiin. Taehyung tunsi vajoavansa syvemmälle toisen katseeseen ja siihen maailmaan, jossa vain he kaksi olivat. He ehtivät vajoamaan syvälle, melkein alas asti, kun tarjoilija keskeytti hypnotisoivan hetken laskemalla lautaset pöydälle heidän eteensä.
"Tässä ovat ruokanne, olkaa hyvä"
"Kiitos", Taehyung vastasi ja soi hymyn tarjoilijalle. Yoongi nyökkäsi, ja hyökkäsi ateriansa kimppuun.~
Syötyään annoksensa Yoongi ja Taehyung siirtyivät kattokerroksessa olevalle oleskelualueelle, jossa oli muutama sohva. Nurkkaan asetetusta kaiuttimesta soi musiikkia hiljaisella volyymilla, jotta se ei peittäisi puheen ääniä alleen vaan toimisi taustamusiikkina hetkille, joissa puhetta ei tarvita. He asettuivat mukavasti beigen väriselle sohvalle ja katsoivat taivaanrantaan nauttien hetkestä. Ajatuksissaan Yoongi veti kainaloonsa painautunutta Taehyungia lähemmäs itseään. Taehyung käänsi katseensa Yoongiin, varmistaakseen että kaikki on hyvin.
"Mä olen niin onnellinen että sä olet mun kanssa"
Yoongi vastasi kysymykseen, jota Taehyung ei ehtinyt esittää.
Taehyung nyökkäsi vasten toisen olkapäätä, odottaen jatkoa keskeneräiseltä kuulostaneelle virkkeelle.
"Välillä musta tuntuu etten mä ole oikeassa maailmassa vaan nään unta että sä oot mun kanssa. Oot jotenkin vaan niin epätodellinen, liian hyvä ollakses totta"
Taehyung painautui lähemmäs toista, sanattomana yllättävästä tunnustuksesta.
Yoongi oli hetken hiljaa, ja jatkoi sitten:
"Mä pelkään joka aamu että mä herään ja tajuan että sä et olekaan oikeasti olemassa"
Taehyung kohottautui ylemmäs ja katsoi Yoongia silmiin. Rehellinen onnellisuus ja lievä hämmennys paistoivat hänen katseestaan, ja Taehyung tunsi jonkin liikahtavan sisällään.
"Mä olen ihan oikea" sanoi Taehyung. "Mä olen ihan oikeasti olemassa ja täällä sun kanssa"
"Onneksi", vastasi Yoongi.
"Mä rakastan sua" hän sanoi ja painoi huulensa Taehyungin omia vasten. Taehyung vastasi pehmeään suudelmaan ja siirsi sormensa Yoongin pehmeiden hiusten sekaan. Yoongi asetti kätesä Taehyungin kapealle vyötärölle, ja painautui lähemmäs.Ja he katosivat omaan hetkeensa auringon laskiessa taivaanrannan taa suoden viimeiset kullankeltaiset säteet tekemään heidän hetkestään vieläkin kauniimman.
a/n
lyhyt & cliche, mut mulla oli pehmo olo :')
ehkä se on ihan okei, sain kuitenki jotain aikaseks ekaa kertaa johonki kolmeen kuukauteen :D
YOU ARE READING
BTS ONESHOTS (FIN)
FanfictionOneshot / FIN / BTS / boyxboy ⚠️ jotkin tarinat voivat sisältää ahdistavia aiheita ⚠️ ☆ #2 - oneshots [08/07/18]