vmon + yoonkook

132 12 1
                                    

Kiireisen kadun varrella sijaitsi pieni kahvila, jota ei välttämättä huomaa ohi kiirehtiessään. Tummanvihreän oven molemmilla puolilla oli kukkapenkki täynnä kauniita punaisia ja vaalenpunaisia kukkia. Oven kyltti sanoi "open" ja raollaan olevasta oviaukosta kantautui rentoa keskustelua. Sisälle astuessaan kiireisen kadun äänet hiipuvat ja rauhallinen musiikki valtaa tilan. Kahvila on pieni, siellä on vain kolme loosia ja kuusi neljän hengen pöytää. Pöydistä neljä on varattu. Kahdessa niistä istuu iloisesti keskustelevat kaveriporukat, yhdessä tyttö lukemassa kirjaa ja yhdessä pariskunta, joka pitelee toisiaan käsistä pöydän päällä. Loosit ovat kaikki varattuja. Yhdessä istuu kolme poikaa tekemässä koulutehtävää kirjat levitettynä pitkin pöytää, yhdessä kaksi tyttöä jotka juovat pirtelöä samasta lasista ja yhdestä nuori mies lukemassa kirjaa.

Namjoon istui kahvilan loosissa, edessään kuppi kahvia. Hän odotteli poikaystäväänsä, jonka oli tarkoitus tulla pian. Hän luki kirjaa, ja havahtui ajatuksistaan vasta jonkun istuessa häntä vastapäätä.
Namjoon nosti katseensa kirjasta ja näki Taehyungin hymyilevän.
"Hei", sanoi Taehyung.
"Hei", vastasi Namjoon ja kurotti pöydän yli painaakseen suukon poikaystävänsä huulille.
Taehyung otti farkkutakkinsa pois päältä ja laski sen penkille viereensä.
"Mä käyn tilaamassa itselleni, sä olet näköjään ehtinyt jo", Taehyung sanoi viitaten Namjoonin kahviin.
"Joo, en malttanu oottaa ku tulin tänne suoraan töistä", vastasi Namjoon.
Taehyung nyökkäsi ja nousi pöydästä käväistäkseen tiskillä. Namjoon sulki kirjansa ja laittoi sen laukkuunsa, ja nosti katseensa jälleen ylös juuri parahiksi Taehyungin tullessa takaisin.

Taehyung istui takasin Namjoonia vastapäätä ja nojasi käteensä katsellen poikaystäväänsä. Hento hymy levisi hänen kasvoilleen ja hän kohotti kätensä silittääkseen Namjoonin poskea. Molemmat tunsivat kevyet sähköiskun tapaiset säteet jotka levisivät Taehyungin sormista heidän molempien kehoihin ja aiheuttivat lämmön tunteen sisällä.
"Mitä sulle kuuluu?" kysyi Namjoon hiljaa.
"Ihan hyvää", vastasi Taehyung, edelleen katsellen Namjoonia. "Entä sulle?"
"Mullekkin kuuluu ihan hyvää", vastasi Namjoon ja katsoi Taehyungin silmiin. Niihin silmiin oli helppo eksyä, ne olivat niin syvät ja kirkkaat. Taehyung jatkoi Namjoonin posken silittämistä, ja pari katsoi toisiaan silmiin pitkän aikaa. He havahtuivat ajatuksistaan vasta kun tarjoilija, nuori tummahiuksinen poika jonka nimikyltissä luki "Jungkook", laittoi Taehyungin tilaaman kahvikupin pöydälle.

"Anteeksi häiriö", tämä pahoitteli. "Olisin odottanut että hetkenne päättyy mutta minua odotellaan". Tarjoilija viittasi ovelle, jossa mustahiuksinen poika nojaili ovenkarmiin yllään musta nahkatakki ja revityt farkut. Poika katseli Jungkookin toimia hymyillen oven luota ja nyökkäsi hieman huomatessaan Namjoonin ja Taehyungin vilkaisevan hänen suuntaansa.
"Aah, onko teillä treffit?" kysyi Taehyung ystävällisesti.
Jungkook kohotti kulmiaan hieman yllättyneenä mutta vastasi:
"Joo, Yoongi lupas viedä mut ajelulle."
Taehyung nyökkäsi.
"Pitäkäähän hauskaa", Namjoon hymyili.
"Pidetään", Jungkook vastasi. "Kiitos", tämä vielä sanoi poistuessaan.

Namjoon ja Taehyung katsoivat loosistaan kun Jungkook katosi hetkeksi henkilökunnan oven taa ja ilmestyi pian mustissa farkuissa, vetäen mustaa nahkatakkia t-paitansa päälle. Yoongin hymy leveni kun hän näki Jungkookin, ja hän painoi Jungkookin lähelleen suudellen tämän huulia kevyesti, ennenkuin pojat lähtivät ovesta käsikkäin. Taehyung kääntyi Namjoonia kohti hymy huulillaan.
"Aika söpö pari, eikö?"
Namjoon nyökkäsi ja kysyi:
"Oliko niillä sormukset vai mistä sä huomasit että ne on yhdessä?"
"Yoongi oli tossa ovella jo sillon ku mä kävin tilaamassa, se katto Jungkookia sellasella ilmeellä ettei ne voi olla muuta ku yhessä." vastasi Taehyung ja maistoi kahviaan. "Mmm kahvi on ihanaa."

Pojat istuivat loosissa jutellen ja juoden kahviaan noin tunnin. Sen jälkeen he nousivat ylös, pukivat takkinsa ja lähtivät Jungkookin ja Yoongin tavoin käsikädessä kohti iltaa.
Astuessaan kadulle Namjoon ja Taehyung pysähtyivät hetkeksi kahvilan ulkopuolelle.
"Minne mennään?" Namjoon kysyi.
"Mä haluan ottaa kuvia susta. Sä oot kaunis tänään", vastasi Taehyung ja hymyili Namjoonin punastukselle. Hän painoi huulensa hetkeksi Namjoonin huulia vasten, ja tunsi tämän poskista hehkuvan lämmön kasvoillaan.
"Missä niitä kuvia voi ottaa?", kysyi Namjoon.
"Missä vaan", vastasi Taehyung. "Mutta mä mietin yhtä pientä kirjakauppaa, se on vähän matkan päässä."
Namjoon nyökkäsi, ja he lähtivät käsikkäin kohti kirjakauppaa.

BTS ONESHOTS (FIN)Where stories live. Discover now