Chapter 18

2.6K 156 67
                                    

Hoseok's POV

Wróciliśmy od Namjoona koło 12 w nocy. Było już ciemno, więc nie uśmiechało mi się wracać samemu, do domu o tej porze. Dlatego, Yoongi zaproponował mi, żebym został u niego, na noc. Oczywiście nie spaliśmy razem, w takim sensie... Suga spał u siebie, a ja w jednym z pokoi gościnnych.
Wstałem koło 9, więc ubrałem się, wychodząc z pokoju. Byłem pewny, że hyung już napewno wstał... Jednak okazało się zupełnie inaczej. Próbowałem go obudzić, jednak starszy tylko przeklął, mówiąc, że jest zmęczony i mam go zostawić. Zrobiłem tak jak mówił, nie chcąc się z nim kłócić. Ruszyłem do kuchni, zrobić sobie kawę.
Siedziałem, przeglądając media społecznościowe i popijając kawę. Jednak uniemożliwiło mi to pojawienie się zdjęcia i numeru Yurii, wyświetlających się na telefonie.
Kliknąłem zieloną słuchawkę, przykładając telefon do ucha;

-Halo?

‚,Hobi, zorganizuj sobie czas, bo jestem w Daegu, a nie zostawiłam ci kluczy''

-Ehh, okej. To, o której wrócisz?

,,Powinnam być koło 10, jak coś to pieniądze masz na karcie, więc dasz radę''

-Okej, dzięki.

,,Pa''

-Pa

Rozłączyłem rozmowę, wracając do poprzedniej czynności. Upiłem łyk kawy, która nadal była gorąca.

-Kto to był?-wszedł nagle Yoongi, pytając.

-Aa, moja siostra dzwoniła.

-Co chciała?

-Nic ważnego, tylko, że wróci wieczorem i mam się sobą zająć- wzruszyłem ramionami.

-Okej, to zostajesz u mnie.

-Spokojnie hyung, dam sobie radę- uśmiechnąłem się w kierunku starszego.

-Wiem, ale zostań, bo i tak nie mam na dzisiaj planów-powiedział starszy, kierując się do ekspresu, także w celu zrobienia sobie kawy.

-Okej, jak chcesz-powiedziałem spokojnie.

Starszy usiadł z gotowym napojem naprzeciwko mnie, przyglądając mi się i cicho popijając kolejne łyki.

-Czemu się tak na mnie patrzysz?-spytałem, czując się odrobinę nieswojo.

-Ładnie wyglądasz- powiedział chłopak, nie przestając mi się przyglądać.

-Dzięki, dopiero wstałem, wiec nie wiem... to sarkazm czy nie?-uśmiechnąłem się.

-Nie, wyglądasz po prostu naturalnie-wzruszył ramionami. Po chwili, oderwał się od stołu.

-Gdzieś idziesz?- spytałem.

-Zapalić- powiedział, wyjmując paczkę papierosów.

-Hyung, miałeś nie palić...

-Nie, powiedziałem, że nie będę palił przy Tobie, a nie, że to rzucę- powiedział, wyjmując jednego z paczki.

-Okej-powiedziałem, wiedząc, że i tak nie zdołam go przekonać.

Starszy wyszedł na taras z papierosem. Ja natomiast, siedziałem dalej, przyglądając kolejne posty na instagramie. Czasem zastanawiałem się, po co w zasadzie obserwuje tyle osób. To naprawdę bardzo zaśmieca telefon. Ciekawe, czy Yoongi ma jakieś media społecznościowe? Zacząłem wpisywać jego nazwisko w wyszukiwarkę, jednak nic nie mogłem znaleść. Próbowałem nawet szukać u jego znajomych, jednak to także nie przyniosło żadnego efektu.
W tym momencie wrócił starszy, wchodząc i rzucając jedynie zapalniczkę na stół.

Give It To Love || NamjinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz