Diana
"Amine..."
"Ja schat?"
"Verlaat me nooit meer...wat er ook gebeurd"
Hij glimlacht en zegt "Nooit in me hele leven dat jij uit mijn leven gaat"
***
Ik open mijn ogen en daar zie ik weer Amine slapen op de stoel.
Waarom blijft die idioot weer hier slapen er zijn letterlijk bedden!
Zal ik hem wakker maken... nee dat is gemeen... oh wacht gemeen is mijn tweede naam so lets go.
"Amine wordt wakker AMINE AMINE!" Roep ik maar hem.
Schokkend wordt hij wakker en loopt hij snel naar me toe.
"Wat wat is er gebeurd gaat het goed moet ik een dokter halen?" Vraagt hij bezorgd.
Ik lach zachtjes en knijp dan in zijn wang en trek hem in knuffel.
Ik hoor Nora vanaf de gang rennen, ik laat Amine snel los en wacht op wanneer Nora op mij komt springen.
"DIANAAAA!" Schreeuwt ze.
"NORA gallas hoe vaak heb ik gezegd ga je gedragen dit is een ziekenhuis geen speeltuin EN bij een speeltuin mag je ook niet zoveel geluid maken" Zegt Adiya geïrriteerd.
Adiya loopt naar me toe en geeft me een knuffel.
Ze geeft me die bezorgde moeder blik, Adiya heeft me zoveel geholpen en gesteund en ze was er altijd voor me en ik kan haar altijd alles vertellen.
"Ik heb je gemist" Zeg ik en huil zachtjes.
"Awww schatje ik was gister nog hier" Zegt ze en laat me los en veegt mijn tranen weg.
"En je hebt me achtergelaten met die idioot" Zeg ik en wijs naar Amine.
"Ik help jou bezem" Zegt hij.
"EY niet zo praten tegen Diana jij bent een bezem!" Zegt Nora
"NORA kom hierheen NU meteen!"
Amine kijkt eerst nep-boos en hurkt neer en dan tilt hij haar onverwachts op en draait haar in het rond terwijl Nora gilt van de blijheid.
Ik kijk naar hun en bedenk hoe het zou zijn als wij kinderen zouden krijgen ik- OKE IK MOET HIERMEE STOPPEN.
Maar ze zijn zo schattig samen ik zie Amine iets in Nora's oor fluisteren en ze giechelt, ze kijken elkaar aan en glimlachen.
Ik moet automatisch glimlachen als ik Amine zie lachen echt zo'n cute lach heeft- OKE WAT GEBEURT ER MET MIJJJJ WAT IS DIT!
"Kom zullen we ijs halen voor je mama en Diana?" Vraagt Amine schattig aan Nora.
Nora knikt hevig Nora pakt zijn hand vast en trekt hem mee naar de gang en bij de deur draait Amine zich nog even om en glimlacht naar me waardoor ik automatisch ook moet glimlachen.
Hij loopt weg met Nora en op dat moment krijg ik een zachte klap op mijn hand.
"Je vindt hem leuk of niet soms" Zegt Adiya en gaat met haar wenkbrauwen heen en weer.
"Echt niet hij is zoals een broer voor mij maar tuurlijk hou ik van hem we kennen elkaar zo lang naar niet op de manier die jij bedoeld"
"Dat zei ik ook over Loran" Zegt ze lachend.
"Ik weet niet Adiya... maar waar is Esma ik zie haar nooit meer en ze reageert niet wanneer ik haar bel of app"
Adiya laat een diepe zucht.
JE LEEST
Gebroken
SpiritualLEES EERST GEEN VRIJHEID OM DIT VERHAAL TE KUNNEN BEGRIJPEN!!!! Een zware stem maakt me wakker. Een gevoel van angst overvloed me wanneer ik om me heen kijk. Waar ben ik? Het stinkt, overal is rook en ik kan niet goed zien. Zand bedekte mijn lichaam...