Vampir(Oh-Sehun)

973 61 22
                                    

Vampirler, vücut olarak bir cesettir, canlı olmayan bedenleri hiçbir işlevini yerine getirmez. Bu yüzden ölü bedenlerinin hayatta kalabilmesi için kan içmek zorundadırlar.

 Vampirler aşık olamazlar. Bir ruhları olmadığı için hisleri de yoktur.

Soğuğa dayanıklı fakat sıcağa oldukça hassastırlar. Vücutları ölü bir bedenin vücudu olduğu için her zaman soğuktur.

Hayal güçleri oldukça geniştir.

Cinsel istekleri fazladır fakat tehlikelidir.

Gün ışığını sevmezler. Gün içerisinde zorunda olmadıkça dolaşmaz, gölge yerleri tercih ederler.

Vücutlarında güneş etkisinden oluşan kızarmalar ve yaralanmalar görülebilir.

Gözler vampiri kan için teşvik eder bu nedenle gözlerin içine bakarak konuşmaktan hoşlanmazlar.

Göz yaşları, vücutlarında su bulunmadığı için kandır.

Kol saati veya künye takmazlar. Metalik yapı ciltlerine zarar verir.

Hastalıkları kısa sürer yaraları çabuk iyileşir.

Lanetleri gereği diğer her şeyin tadı onlara kül tadında gelir.

Bir vampir yüzeysel olarak aklınızı okuyabilir, gözlerine bakarsanız sizi hipnotize edebilir.

Gümüş aynı kurtlar gibi vampirleri de yakar.

Vampirler de uyur. Gün ışığında dışarı çıkmadıklarından kendilerine bir sığınak bulurlar.Güneş batana kadar vakitlerini burada geçirirler.Bu bir insan uykusu değildir rüya göremezler.Çünkü ölü bedenlerinde bir ruh olmadığı için rüyalar alemine giremezler. Bu ölüm uykusu mecburi oldukları ve kan ihtiyaçlarını durdurabilmeleri için kendilerini soktukları bir durumdur.

Bir vampirin uyuduğu yer hayattaki en büyük sırrıdır.

Vampirlerin en başarılı olduğu yalan bizi aslında olmadıklarına inandırmalarıdır.

Siyah İnci [Sekai]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin