Κεφάλαιο 7

691 44 0
                                    

Κοίταξα κάτω.
Λ:Θα μου απαντήσεις?
Π:Μου έκανες χαλάστρα απλα! Πρωτη φορά ήρθαμε τόσο κοντά με τον Δημήτρη και το χάλασες!
Λ:Πού να 'ξερα οτι ήσασταν μαζι? Εγω έλεγχο ήρθα να κάνω!
Π:Ναι καλά . Ο έλεγχος έπρεπε να γινει 1 ωρα νωρίτερα οπως καθε βραδυ! Με κάποιο τροπο έμαθες οτι ήμασταν μαζί και έκανες την εμφάνισή σου. Και δεν πρόλαβε να μου πει και αυτό που ήθελε . Αυτό που θέλω να ακούσω εδω και 4 χρόνια!
Λ:Εσυ δεν λες ΟΧΙ αγόρια πριν τα 18? Για σένα το εκανα!
Π:Σου 'πα εγω οτι θα τα φτιάχναμε? Απλώς ήθελα να ακούσω τι θα μου έλεγε! Και ασε τα χέρια μου με πονάς!
Λ:Εσύ πονάς? Εσύ δεν φοβάσαι τιποτα!
Π:Κοκκινησαν!
Άφησε τα χέρια μου.
Λ:Συγγνώμη. Τελικά δεν εισαι τόσο δυνατή οσο θες να δείχνεις.
Π:Δεν με ξέρεις καλα!
Λ:Λοιπόν. Πού πας? Θέλεις να σου κάνω παρέα?
Π:Θέλω απλά να με αφήσεις ήσυχη!
Λ:Τι σου έχω κάνει ?
Π:Απο τότε που μπήκες στη ζωή μου με εχεις καταστρέψει! Αν είσαι κοντα μου δεν πρόκειται να γίνει τιποτα με τον Δημήτρη!
Λ:Μονο ο Δημήτρης σε νοιάζει?
Π:Ναι!
Λ:Τι να κάνω για να επανορθώσω?
Π:Να φύγεις απο τη ζωη μου!, έχω βουρκωσει.
Λ:Αυτό θέλεις πραγματικά?
Π:Μόνο αυτό.
Λ:Ε τότε να σου πω πως έχω κάνει αίτηση για ένα σχολείο στην Αθήνα. Να παρακαλάς να γίνει δεκτή! Έτσι δε πρόκειται να με ξαναδείς!
Π:Ωραία αυτό θα κάνω . Άντε να πας στην Αθήνα να συνεχίσεις τη ζωούλα σου και να με αφήσεις ήσυχη. Και για να έχω καλό ερώτημα τι κάνεις εσύ εδώ?
Λ:Έχει τόση σημασία το τι κάνω εγώ?(για σένα ήρθα γαμω!)
Π:Ξέρεις κάτι? Δεν με νοιάζει! Αντίο!
Λ:Πολυ βαρύ δεν είναι το αντίο?
Π:Εσύ είσαι φιλόλογος και θα ξέρεις φαντάζομαι οτι το 'αντιο' είναι μόνιμο, ενω το 'γεια' προσωρινό. Τι πιστεύεις οτι πρέπει να πούμε ?
Λ:Υποθέτω αντίο ..
Π:Σωστά υποθέτεις!
Έφυγα και πήγα σε ενα παγκάκι να κάτσω. Πηρα τηλέφωνο την αδερφή μου, την Μαρία, τη Δανάη, τον Γιωργο και τον Αντρέα. Τους ειπα να έρθουν να με βρούν.
------------------------------------------------

Κάρμα ή τύχη;Where stories live. Discover now