Κεφάλαιο 40

397 22 2
                                    

*Την επόμενη μέρα*
Ο Λουκάς τελικά δεν ήρθε στο πάρτυ ευτυχώς. Σε λίγο φεύγω. Αποχαιρέτησα την οικογένειά μου και όλο το crew με τους φίλους μου και έτοιμη για Αγγλία!(ούτε καν νιώθω ότι θα τα κάνω σκατα γιατί πρέπει να συντηρήσω ένα σπίτι μόνη μου σε μια μεγάλη ξένη χώρα χωρίς τον Λουκά και θα έχω και διάβασμα). Κατά τ'αλλα όλα καλά. Αποφάσισα ότι είναι σωστό να αποχαιρετήσω τον Λουκά.
*Στο σπίτι του Λουκά*
Λ-Γεια., Είπε και με αγκάλιασε, λέμε τώρα.
Π-Γεια. Να α α περάσω;
Λ- Ναι εννοείται, είπε αμήχανα.
Π- Σε λίγη ώρα πετάω και ήρθα να σε αποχαιρετήσω.
...
Λ- Εμμ μιας και ήρθες θέλω να σου δώσω κάτι..
Μετά από λίγο επιστρεψε. Μου έφερε ένα κολιέ, μισό συγκεκριμένα.
Λ-Θυμασαι;
Π-Πώς γίνεται να το ξεχάσω;
Ήταν ένα κολιέ που είχαμε το μισό ο καθένας. Ήταν μια καρδιά που ενωνόταν. Ήταν μέσα στην ανθοδέσμη που μου είχε δώσει στα γενέθλιά μου. Εκείνα που ήταν τα καλύτερα γενέθλια της ζωής μου. Θυμάστε;
Λ- Θες να το κρατήσεις;
Π- Γιατί; Εννοώ, μπορεί πλέον να μην ισχύει αλλά..
Λ- Δε μπορώ να το έχω. Οσο περισσότερα πράγματα έχω που μου θυμίζουν εσένα τόσο χειρότερα θα είμαι. Και πέρα από το ότι χωρίσαμε για τον γνωστό λογο, τώρα θα εισαι πολύ μακριά μου, κάτι που χειροτερεύει τη κατάσταση.. δε μπορώ να το πετάξω, σε παρακαλώ κράτησέ το. Για να με θυμάσαι.., είχε βουρκωσει. Καλά κι εγώ δε πήγαινα πίσω.
Άφησε το κολιε στη παλάμη μου και με αγκάλιασε.
...
Π-Πρεπει να φύγω..
Λ- ...
Σηκώθηκα απότομα από τον καναπέ για να μην το μετανιώσω.
Π-Οποτε υποθέτω θα τα πούμε τα Χριστούγεννα..;
Λ- Θα έρθεις τα Χριστούγεννα;
Π- Λογικά..
Λ- Τουλάχιστον κανόνισε εκεί που θα πας να  βρεις κανέναν ξανθό να μας τον φέρεις εδώ να μας τον γνωρίσεις., Είπε με στραβό χαμόγελο.
Π- Ξέρεις ότι προτιμώ τους μελαχρινους, πέταξα αυτή τη κοτσάνα μες στην αμηχανία μου.
Τον αγκάλιασα σφιχτά, για περίπου 3', το είχα ανάγκη. Ήταν έτοιμος να κλάψει.
Π- Έλα μη μου το κάνεις αυτό..
Λ- Απλά τώρα αρχίζω να συνειδητοποιώ τη κατάσταση και.. δεν μου αρέσει.
Του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο..
Π- Οπότε, πήρα μια βαθιά ανάσα, γεια.
Λ- Γεια., Με πήρε άλλη μια αγκαλιά.

Ωραία.. let the adventure begin🌈

-----------------------------------------------

Κάρμα ή τύχη;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang