*1 μερα πριν φύγει για Αγγλία*
Η Παυλίνα αύριο έφευγε και ήθελε να δει για τελευταία φορά τα αγαπημένα της μέρη μιας και θα έκανε αρκετό καιρό να ξαναπάει στην Ελλάδα. Πήρε το κινητό και τα ακουστικά της και πήγε αρχικά στο σχολείο της. Η εξωτερική πόρτα ήταν ανοιχτή οπότε πήγε στο προαύλιο. Κάθισε στο σημείο που αναφέρθηκε πρώτη φορά ο Λούκας, εκείνη την πρώτη μέρα του σχολείου. Εκεί επίσης ήταν και με τον Δημήτρη. Ο Δημήτρης.. τι να κάνει άραγε αυτή η ψυχή; Ποτέ δεν έμαθε. Κάθισε στα παγκάκια που καθόταν με τους φίλους της, θυμήθηκε όλες αυτές τις υπέροχες στιγμές που είχαν ζήσει όταν ήταν ακόμα μικροί και ήθελε απλά να γυρίσει το χρόνο πίσω και να ξαναείναι μαθητρια. Ενιωσε τόσο χαζή που δεν το εκτιμούσε τότε και που βιαζόταν μεγαλώσει. Κοίταξε από το παράθυρο την τάξη της και θυμήθηκε εκείνο ακριβώς το δευτερόλεπτο που μπήκε μέσα ο Λούκας ως ο νέος καθηγητής του σχολείου. Της ήταν πολύ εύκολο να κλείνουν τα μάτια και να θυμάται γεγονότα από το παρελθόν. Αυτό συνεχιστηκε για αρκετή ώρα. Μετά πήγε πάλι στη γειτονιά της έξω από το σπίτι της, έξω από το σπίτι του Λουκά, στο πάρκο που μαζευόταν με τα παιδιά και έλεγαν ατελείωτα αστεία. Ξαφνικά ήρθε στο μυαλο εκείνος ο τύπος,ο Κώστας, τον θυμάστε; Έσβησε γρήγορα αυτή την ανάμνηση από το μυαλό της, προσωρινά τουλάχιστον, και συνέχισε.
Κάθισε σε ένα παγκάκι και συνειδητοποίησε ποσα είχαν συμβεί τα τελευταία τρία χρόνια της ζωής της. Είχε γνωρίσει τον έρωτα της ζωής της, είχε καταλάβει τι θα πει αληθινή φιλία, είχε σταματήσει να θέλει τον Δημήτρη, την είχαν απαγάγει, η κολλητή της γέννησε, απέκτησε αδερφάκι, πέρασε στο πανεπιστήμιο και πραγματοποίησε τα όνειρά της.
Ωραία ζωή 🌷°*Πίσω στην Αγγλία*
Η Παυλίνα γύρισε στην Αγγλία 3 μέρες πριν τη Πρωτοχρονιά. Έμεινε παραπάνω στη Ελλάδα. Τις πρώτες μέρες απέφευγε τον Νίκο όμως αυτό δε μπορούσε να συνεχιστεί. Του είχε υποσχεθεί τη Πρωτοχρονιά να τη περάσουν μαζί. Έτσι κι έγινε.
*Τη Πρωτοχρονιά*
Ν: Γεια
Π: Γεια
Ο Νίκος τη φίλησε και η Παυλίνα πήγε να τραβηχτεί αλλά συνειδητοποίησε ότι δε μπορεί να του πει ακόμα τι ακριβώς συμβαίνει.
Συζητούσαν πολλή ώρα για την Ελλάδα και για τη σχέση τους. Η Παυλίνα προσπαθούσε να προσποιηθεί ότι είναι ερωτευμένη με τον Νίκο όμως κάθε φορά που σκεφτόταν ότι θα μπορούσε να είναι μαζί του, ξεχνουσε τον Νίκο και όλο αυτό που συνέβαινε. Είχε κατασταλάξει στον Λουκά και μόνο σε αυτόν.
Πέντε λεπτά έμεναν για να αποχαιρετήσουν αυτήν τη γεμάτη χρονιά.
*Κουδούνι*
Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος κάνει επίσκεψη 5 λεπτά πριν αλλάξει ο χρόνος?
Εχετε 5 δευτερόλεπτα να το σκεφτείτε.
5 4 3 2 1 τέλος χρόνου
Π: Λουκά?
-------------------------------------------------------