Κεφάλαιο 14

563 32 0
                                    

Παυλίνας POV
Οι μέρες πέρασαν. Ήρθε και ο καινούριος καθηγητής. Είναι ένας κύριος γύρω στα 50, παντρεμένος με 2 παιδιά. Καλουλης φαίνεται. Προσπαθώ να ξεχάσω τον Λουκά και το γεγονός οτι δεν θα τον ξαναδώ με ανακουφίζει. Βέβαια θα είναι ακόμα στην Πρέβεζα αλλα δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα! Έγιναν πολλά . Η Δανάη τα έχει ακόμα με τον Χαρη, με τον οποίο δεν έχω επαφές για ευνόητους λόγους. Επίσης η Μαρία τα έφτιαξε με τον Γιώργο.
----------------------------------------------------------------------------------
Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019
Σήμερα ξεκινάνε τα σχολεία. Πάω μόνη μου και έχω σταματήσει να πάρω καφέ από εκείνη την καφετέρια... ΜΗΝ ΚΛΆΨΕΙΣ!
Μπήκαμε στις τάξεις για να μας δώσουν καποια βιβλία και μετα θα πάμε και στο γυμναστήριο να πάρουμε τα υπόλοιπα. Μπήκε ο διευθυντής.
Π:Θυμάστε τι έγινε την τελευταία φορά που ήρθε στην ταξη?
Δ:Ναι κορίτσι μου. Πέρασε όμως αυτό.
Μ:Ναι μην το σκέφτεσαι.
Διευθ:Παιδιά μαζευτειτε λίγο γιατί θέλω να σας κάνω μια ανακοίνωση. Με μεγάλη μου χαρά σας παρουσιάζω έγνωστό για εσάς πρόσωπο! Το καινούριο σας καθηγητή.
Λουκάς POV
Φοβάμαι πολυ γι'αυτό που πάω να κάνω αλλά δεν θα σταματήσω μέχρι να της αποδείξω οτι μόνο εγώ είμαι γι'αυτή!
Παυλίνας POV
Μπαίνει μεσα ο καινούριος. Μακάρι να μην είναι πολύ μεγάλος!
Διευθ:Τον κ. Παπαδόπουλο!
Π:Τον ποιο? Κορίτσια μην γελάσετε αυτή τη φορα!
Μ&Δ:Δεν είχαμε σκοπό αγαπη μου!
Διευθ:Πριν φύγω, Παυλίνα και Δημήτρη, ελάτε στο γραφείο μου όταν τελειώσετε.
...
Λ:Γεια σας και πάλι παιδιά. Με λένε Λουκά Παπαδόπουλο και μαζί θα κάνουμε ιστορία και αρχαία και κάποια άλλα μαθήματα με τα παιδιά της κατεύθυνσης που θα τα πούμε άλλη στιγμή.
Με εχει δει αλλά δεν με κοιτάει καθόλου.
Λ:Τώρα θα έρχεστε ένας ένας εδώ και θα παρουσιάζεστε.
Να τα μας..
Λ:Έλα πρώτη, είπε και με κοίταξε.
Σηκώνομαι όρθια και πηγαίνω απέναντί του.
Λ:Θα μου λέτε ονοματεπώνυμο και πόσο Μ.Ο. βγάλατε την περασμένη χρονιά. Επίσης θα μου λέτε τι ειναι για εσάς η αγάπη. Μην μπούμε κατευθείαν στα δύσκολα!
Τώρα θα δεις!
Π:Με λενε Παυλίνα Χρηστίδου, έβγαλα Μ.Ο. 20 και.. , με κοιτάει με γουρλωμένα μάτια. Τι έγινε?
Λ:20? Σοβαρά?
Νικος:Ναι κύριε η Παυλίνα είναι το καμάρι της τάξης, αυτή και ο Δημήτρης.
Λ:Μάλιστα.. για συνέχισε..
Π:Και για εμένα αγάπη είναι όταν σε νοιάζει να είναι καλά ακόμα και όταν αυτός δεν δίνει δεκάρα!
Λ:Καζαντζάκης?, μου ψιθύρισε.
Π:Παπαδόπουλος, του απάντησα στον ίδιο τόνο , με ενα ειρωνικό χαμόγελο.
...
Πήγαμε να φύγουμε απο την τάξη. Είχα μείνει τελευταία.
Λ:Παυλίνα, έρχεσαι λίγο?
Π:Δεν μπορώ, όπως άκουσες μας θέλει ο κ.Διευθυντής.
Λ:Καλα. Οταν τελειώσεις έλα.
Πάω να φύγω.
Λ:Καλός ο καινούριος καθηγητής?
Π:Σιγουρα καλύτερος. Εμείς θα τα πούμε μετα γιατί θέλω κάτι να σου πω.
Λ:Ποτε?
Π:Σε 10 λεπτά στην καφετέρια.
Λ:Έγινε.
*Στο γραφείο*
Π&Δ:Γεια σας!
Διευθ:Γεια σας παιδιά, περάστε. Όπως καταλαβαίνετε σας θέλω για το θεμα του απουσιολογιου. Βγάλατε και οι δύο 20 οπότε θα δείτε ποιος θα το πάρει το πρωτο τετράμηνο και ποιος το δεύτερο.
Π&Δ:Εντάξει.
Διευθ:Συγχαρητήρια κι ολας!
Π&Δ:Ευχαριστούμε.
Διευθ:Α Παυλίνα, μπορείς να μείνεις λίγο που σε θέλω?
Π:Ναι.
Δ:Θα τα πούμε εμεις., μου είπε. Γεια σας!
Διευθ:Γειά σου!
Π:Τι με θέλατε?
Διευθ:Λοιπόν Παυλίνα, ξέρω οτι δεν σου ειναι εύκολο να μιλήσεις για κάτι τέτοιο με μένα αλλα πρέπει να γίνει. Όπως ξέρεις, ο Λουκάς είναι ανηψιός μου..
Π:Ναι κύριε, μην συνεχίζετε, κατάλαβα.
Διευθ:Μόνο αυτό. Δεν σου είπα να τον αγαπήσεις απλά σε παρακαλώ συμπάθησε τον έστω και λίγο.
Π:Αυτός σας έβαλε να μου μιλήσετε?
Διευθ:Οχι απλά τελευταία είναι χάλια και αναγκάστηκε να μου μιλήσει.
Π:Τώρα αναγκαστικά είμαι ευγενική μαζί του. Αλλά δεν θα έχω κάτι παραπάνω από τα τυπικά που έχω με όλους τους καθηγητές.
Διευθ: Καλώς..
...
------------------------------------------------

Κάρμα ή τύχη;Where stories live. Discover now