Κεφάλαιο 32

403 23 0
                                    

Το επόμενο πρωί εξω απο το σχολείο*
Λ-Καλημέρα!
Π-Κακη ψυχρή κι ανάποδη!, του απάντησα με ειρωνικό χαμόγελο. Αντε άνοιξε να τελειώνουμε!
Λ-Μάλιστα..
...
Έχουμε ηδη ξεκινήσει το καθάρισμα και δεν έχουμε μιλήσει καθόλου.
Λ-Με τον Δημήτρη δεν σας βλεπω καθόλου μαζι.. Έγινε κατι?
Π-Ναι εγινε!
Λ-Θα μου πεις τι?
Π-Σε νοιάζει?
Λ-Οχι απο περιέργεια ρωτάω!
*Μετα απο 5 λεπτα*
Λ-Ελα πες μου θα σκάσω!
Π-Ο Δημήτρης μου ζήτησε να τα φτιάξουμε και εγω του ειπα οχι οποτε δεν μου εχει ξαναμιλήσει.
Ξαφνικά φωτίστηκε το πρόσωπό του.
Λ-Αλήθεια?
Π-Ναι αλλα σκέφτομαι να του πω οτι τελικά θελω.., απάντησα και καλα αδιάφορα.
Λ-Δεν θα το κανεις..
Π-Και γιατί παρακαλώ?
Λ-Γιατι στο λέω εγω!
Π-Ε και? Τι μου είσαι εσυ? Πατέρας μου ή γκόμενός μου?
Λ- Δυστυχώς καθηγητής σου!
Π-Οπως το πες δυστυχώς!   Και μάλιστα διπλός καθηγητής μου!   ΚΑΙ στο σχολείο ΚΑΙ στο σπίτι! Τι ευτυχία!, τον ειρωνευτηκα.
*Μετα απο δυο ώρες*
Σχεδόν τελειώσαμε. Περνάω με   Ajax   μια βιβλιοθήκη. Ξαφνικά γυρνάω και ειναι ακριβώς απο πίσω μου.
Π-Τι θες?
Δεν μου απάντησε και απλα με φίλησε. Οοοχι Λουκάκο!Δεν είμαι τόσο αφελής! Του ψεκασα   Ajax   στο λαιμο. Είδατε ειμαι και ευγενική! Δεν του έριξα στο πρόσωπο μη μας παθει και τίποτα ο άρχοντας και εχουμε και τύψεις!
Λ-Ε τι κάνεις?
Π-Κανονικά στη μαπα έπρεπε να σου ριξω αλλα ειμαι καλός ανθρωπος. Μην τολμήσεις και με ξαναπλησιασεις! Εγω τελείωσα, κλείδωσε μονος σου!Λ-Παυλίνα σε παρακαλώ! Περίμενε!
Μου κράτησε το χέρι και με γύρισε ωστε να τον κοιτάω.
Π-Τι θελεις πια?
Λ- Εσενα!
Π-Αυτο να το σκεφτόσουν πριν με διώξεις από το σπίτι σου! Ασε με ήσυχη!
Λ- Αλήθεια αυτο θελεις? Αν ειναι έτσι τοτε θα το κανω!
Π-Αυτο θέλω! Κανω υπομονή μέχρι  τις Πανελλήνιες και μετα δεν θα σε ξαναδώ!, αυτη τη βλακεία που μόλις ειπα δεν την πιστεύω ουτε εγω.
Λ-Εντάξει. Μην σε κρατάω αλλο..
Π-Να σαι καλα! Αντε γιατι εχουμε και δουλειές!, τον ειρωνευτηκα και έφυγα.
Δεν έπρεπε να το κανω αυτο.. τον θελω οσο τιποτα αλλο αλλα πρεπει να προσπαθήσει κι αλλο! Ειμαι εγωίστρια! Τελος!

------------------------------------------------
Ας μην σχολιάσουμε το πόσο καιρό έχω να ανεβάσω κεφάλαιο ούτε και το μέγεθος του συγκεκριμένου κεφαλαίου. Το επόμενο όμως σας υπόσχομαι ότι θα είναι πολύ καλό (Α.Χ. again).
-----------------------------------------------

Κάρμα ή τύχη;Where stories live. Discover now