Κεφάλαιο 38

376 23 0
                                    

*Το βράδυ*
Παυλίνας POV
Ο Λουκάς λείπει εδώ και ώρες και εγώ κάθομαι μόνη μου στο ξενοδοχείο. Πραγματικά δε ξέρω πού μπορεί να έχει πάει. Το μόνο που με καθησυχάζει είναι το ότι έχει αφήσει εδώ τη ταυτότητά του άρα δε μπορεί να έφυγε από το νησί. Τον πήρα μια φορά τηλέφωνο αλλά δεν απάντησε. Δε τόλμησα να τον πάρω και δεύτερη. Ανησυχώ πολύ τον έχω ικανό να κάνει πολλά.
Λουκάς POV
Αποφάσισα να επιστρέψω στο ξενοδοχείο και να δώσω τέλος σε αυτή τη φαρσοκωμωδια.Χτυπησα τη πόρτα του δωματίου μας.
Π-Ναι;
Λ-Παυλίνα άνοιξε ο Λουκάς είμαι.
Η Παυλίνα άνοιξε αμέσως τη πορτα και γεμάτη ενθουσιασμό είπε:Λουκά γύρισες! , Και πήγε να με πάρει αγκαλιά. Αμέσως τη σταμάτησα. Κάθισα στο κρεβάτι. Ξεκίνησα να μιλάω με ήρεμη φωνή.
Λ-Δε θα κάτσω πολύ. Απλά ήρθα να σου μιλήσω.Από την ώρα που έφυγα από το ξενοδοχείο σκέφτηκα πολύ. Το σκέφτηκα πολύ σοβαρά,χωρίς παρορμητικες κινήσεις και παιδιαρισματα. Αποφάσισα ότι δε πειράζει που έγινε ό,τι εγινε. Φαινόταν από την αρχή αυτή η σχέση ότι δε πήγαινε καλά. Είναι καλύτερα και για τους δυο μας να ξεχάσουμε ο,τι έγινε και να προχωρήσουμε.
*Προσπάθησα να κρατήσω τα δάκρυά μου όμως δε τα κατάφερα.* Θέλω να ξέρεις ότι σε αγάπησα από τη πρώτη στιγμή και πάντα θα σ' αγαπώ. Όμως αυτο κάποια στιγμή θα τελείωνε και καλύτερα αυτη η στιγμή να είναι τώρα. Χωρίς φωνές καβγάδες και φασαρίες. Φίλοι;
Π-Λουκά ακούς τι λες;,είπε με σταθερή και σχετικά ήρεμη  φωνή. Μου ζητάς να ξεχάσω ο,τι έγινε και να γίνω φίλη σου; Πιστεύεις ότι εμείς οι δυο θα μπορούσαμε ποτέ να γίνουμε φίλοι;,πλέον έκλεγε κανονικά. Πώς θα ζήσω χωρίς εσένα;
Λ-Αυτο λέω. Θελω να σ'εχω στη ζωή μου και ο μόνος τρόπος είναι να διατηρούμε μια υποτυπώδη φιλική σχέση.
Πλησίασε και άρχισε να με φιλάει. Σιγά σιγά. Ήμουν έτοιμος να υποκύψω όμως τη τελευταία στιγμή συγκρατηθηκα, συνειδητοποιησα τη κατάσταση και προσπάθησα να απολαύσω αυτο το φιλί ξέροντας ότι  είναι το τελευταίο. Μετα απομακρύνθηκα.
Π-Αποψε πού θα μείνεις;,με ρώτησε και έβλεπα στα μάτια της ότι πραγματικά νοιαζεται.
Λ- Έχω κλείσει δωμάτιο στο ξενοδοχείο μην ανησυχείς,της χαμογέλασα.
Μάζεψα όλα τα πράγματά μου και έφυγα.
-----------------------------------------------

Κάρμα ή τύχη;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora