Με πήγε σε μια σκοτεινή αποθήκη, με έδεσε και μου έκλεισε το στόμα.
*Το πρωί*
Παυλίνας POV
Έχει ξημερώσει. Μάτι δεν έκλεισα όλη νύχτα. Προσπαθούσα να σκεφτώ ενα τρόπο να ξεφύγω. Ξαφνικά συνηδειτοποιησα οτι έχω το κινητό μου. Είναι τόσο χαζός που δεν το πήρε από τη τσέπη μου. Το θέμα είναι ότι με έχει δέσει. Προσπαθώ τόσες ώρες να λυθω αλλά τίποτα. Μήπως να..
Κ:Επ καλημερούδια!, είπε με ύφος. Φαντάζομαι ότι πεινας. Κι εγώ σαν καλός άνθρωπος που είμαι σου έφερα να φας, είπε και με πλησίασε κρατώντας ένα δίσκο με ένα μπολ σούπα και λίγο ψωμί. Φαίνεται αηδιαστική.
Κ:Να σου λύσω και τα χέρια για να μην σου κάνουν και κανένα σημαδάκι και δεν είναι εδώ ο Λουκάκος να σου τα φροντίσει, συνέχισε να με ειρωνεύεται.
Τελικά όντως μου τα έλυσε καθώς και το μαντίλι που είχα στο στόμα μου.
Κ:Έλα μια για τον Λουκά..., πλησίασε το κουτάλι στο στόμα μου.
Π:Δεν θέλω, εσπρωξα το κουτάλι. Προτιμώ να λιμοκτονησω παρά να φάω τη σούπα σου.
Κ:Πολύ καλά λοιπόν! Αλλά...
Τον διέκοψε ο ήχος ενός τηλεφώνου.
Κ:Σε μισό λεπτό θα είμαι πίσω μην κουνηθείς!
Π:Τώρα είναι η ευκαιρία μου να τηλεφωνήσω στον Λουκά. 56 αναπάντητες κλήσεις και 22 μηνύματα; Το είχα σε σίγαση όλο το βράδυ και δεν το άκουγα.
Λουκάς POV
Η Παυλίνα δεν γύρισε χτες το βράδυ σπίτι και οι γονείς της είναι σε κατάσταση πανικού! Να δεις που θα έγινε κάτι και ο Δημήτρης θα φοβήθηκε θα έφυγε και θα την άφησε μόνη της... εκτός αν έγινε κάτι στην επιστροφή...και της είπα να μην πάει... Πάντως καλά δεν είναι! Τι θα κάνουμε;
#Τηλεφωνο Λουκα#
Παυλίνας POV
Λ:Παυλίνα;
Π: Λουκά! Δεν μπορώ να σου μιλήσω άκουσέ με γρήγορα! Είμαι σε μια απ...
Κ:Ε τι κάνεις εκεί?, ο Κώστας μπήκε στο δωμάτιο και άρχισε να ουρλιάζει. Μου άρπαξε το κινητό και το πέταξε έξω από το παράθυρο. Αυτά να τα ξεχάσεις.
Π:Τι κάνεις? Πώς τολμάς?, άρχιζα να του φωνάζω
Κ:Αυτο που σου λέω εγω!, είπε και με χαστούκισε.
Προσπάθησα να διατηρήσω την ψυχραιμία μου και να μην βάλω τα κλάματα. Δεν θα του δώσω την ικανοποίηση να νομίζει ότι έχει δίκιο!
Λουκάς Pov
Όχι ρε φίλε! Αυτή η φωνή...αυτή η φωνή κάτι μου λέει...Δεν την ακούω πρώτη φορά... Από κάπου τη ξέρω.. αλλά από πού?
Πήγα στο σπίτι της Παυλίνας και είπα στους γονείς της και στην Αγγελική τι έγινε.
Κα. Γιώτα:Δεν νιώθω καλά!, είπε και λιποθύμησε.
Λ:Κυρία Γιώτα!
Αγ:Μαμα!
Γιάννης:Γιώτα!
...
Την πήγαμε στο νοσοκομείο.
Γιατρός:Ποιος είναι για την κα. Χρηστίδου?
Λ&Αγ&Γ:Εμείς!
Γιατρός:Τα πράγματα δεν είναι καλα. Εχει μια μικρή αιμορραγία και αυτο δεν ξέρουμε πώς θα επηρεάσει τη γεννα.Μπορώ να σας μιλήσω?, μου είπε.
Πήγαμε σε ενα δωμάτιο.
Λ:Πείτε μου.
Γιατρός:Αυτό έγινε λογω άγχους. Μήπως έγινε κάτι και την τάραξε?
Λ: Η αλήθεια είναι ότι έχουν κάποια οικογενειακά προβληματα.
Γιατρός:Μάλιστα..
Λ:Πείτε μου, πόσο σοβαρό είναι αυτο που έπαθε?
Γιατρός:Αυτη τη στιγμή δεν είναι σοβαρό. Απλά δεν ξέρουμε τι θα γίνει στη γεννα..
Λ:Τι εννοείτε?
Γιατρός:Μπορεί να μην τα καταφέρει..
Λ:Τα μωρά ή...
Γιατρός:Και οι τρεις!
Το βράδυ πήγα να βρω τον Χάρη στο τμήμα για να τους πω ν'αναλαβουν την υπόθεση.*2 μέρες αργότερα*
Παυλίνας POV
Έχουν περάσει 2 μέρες και δεν έχει γίνει τίποτα! Πότε θα με βρουν? Η κατάσταση με το Κώστα...άστα. Όλη την ώρα με χτυπάει, έχει σταματήσει να μου φέρνει φαγητό, όχι ότι θα έτρωγα, με έχει συνέχεια δεμένη και πεινω μόνο νερό 'γιατι 'με σκέφτεται' όπως λέει ο γελοίος.Λουκάς POV
Έχουν περάσει 2 μέρες και δεν έχουμε καταφέρει τίποτα. Η αστυνομία δεν έχει σταματήσει να ψάχνει και ο Χάρης μου είπε σήμερα ότι θα κάνουν μια τελευταία προσπάθεια. Εγώ δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο πέρα από την Παυλίνα και αυτή την αηδιαστική φωνή. Τώρα έχω πάρει το αυτοκίνητο και απλά προχωράω.. Δεν ξέρω πού πάω...τι κάνω...βλέπω μέρη για πρώτη φορά στη ζωή μου. Εδώ δεν έχει κόσμο. Α μόνο ένας τύπος είναι λίγο πιο πέρα...τον οποίο παρεπιπτόντως κάπου τον ξέρω.. Ξαφνικά ήρθε στο μυαλό μου η εικόνα από εκείνο το βράδυ...είναι αυτός από το club! Το ήξερα ότι από κάπου ξέρω αυτή τη φωνή. Για να είναι σ'ενα τόσο απομακρυσμενο μέρος μονος του πάει να πει οτι κάπου εκεί είναι η Παυλίνα μου! Πάει σε μια μικρή αποθήκη. Είμαι σίγουρος ότι εκεί μέσα είναι η Παυλίνα! Δε το πιστεύω ότι τη βρήκα! Θα περιμένω λίγο ακόμα και θα πάω κοντά να δω τι γίνεται.
*μετά από λίγο*
Απέχω μόλις 5 μέτρα από την αποθήκη, από τη Παυλίνα μου. Βλέπω ένα κινητό. Ναι, είναι το κινητό της, θα το βρήκε ο Κώστας και θα το πέταξε. Ξαφνικά ο τύπος πάει να βγει από την αποθήκη. Άρπαξα το κινητό και κρύφτηκα. Τελικά μπήκε και πάλι μέσα. Πρέπει να κάνω κάτι... και ξέρω ακριβώς τι...
------------------------------------------------