Παυλίνας POV
Κάποια στιγμή πήρα την τσάντα μου και πήγα στο μπάνιο μόνη μου. Εκεί που κοιταζομουν στον καθρέφτη κάποιος άγνωστος για μένα μπαίνει μέσα. Εκείνη τη στιγμή αρχίζω και φοβάμαι!Με πλησιάζει επικίνδυνα! Πάει να με αγγίξει! Πάει την έβαψε εδώ θα αφήσω τα κοκαλακια μου!Πάω να φύγω αλλά με τραβάει προς το μέρος του.
?:Πού πας μικρή? Δε θες να κάτσουμε μαζί? Αφού φωνάζει το πράγμα εισαι διαθέσιμη!
Π:Και εγώ φωνάζω θες να μ'ακουσεις?
?:και πραγματικά πιστεύεις ότι θα σε ακούσουν?
Ξαφνικά πέφτει κάτω λιπόθυμος. Τότε βλέπω κηλίδες αίματος στο πάτωμα. Αμέσως σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω τον Λουκά. Δε σκέφτομαι τίποτα και πέφτω κατευθείαν στην αγκαλιά του. Αρχίζω να κλαίω. Αν δεν ήταν ο Λουκάς ποιος ξέρει τι θα είχε γίνει!
Π:Σ'ευχαριστώ!, είπα κλαίγοντας
Τότε με έσφιξε πιο πολυ στην αγκαλιά του.
Λ:Ηρέμησε! Πάει πέρασε! Εγώ είμαι εδώ τώρα...
Ο Λουκάς είπε σε ενα καθηγητή ό,τι έγινε και του πρότεινε να φύγουμε, επειδή όμως δεν μπορούσαν να διώξουν ολα τα παιδιά απο τώρα έφυγα μόνο εγώ και ο Λουκάς. Πριν φύγω είπα πολύ περιληπτικά στα κορίτσια τι έγινε. Αμέσως μετά φύγαμε με ένα ταξί.
Λ:Είσαι καλα?
Π:Πώς ήξερες οτι ήμουν στο μπάνιο?
Λ:Δεν σε έχασα ουτε μια στιγμη απο τα μάτια μου. Σου έκανε τίποτα?
Π:Οχι. Παραλίγο...αν δεν ερχόσουν εσύ δεν ξέρω τι θα γινόταν, είπα και άρχισα να κλαίω.
Λ:Ναι αλλα ήρθα. Οπότε όλα καλά ., μου σκούπισε τα δάκρυα με το δάχτυλό του και του χαμογέλασα.
Λ: Επιτέλους μου χαμογελάς!
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και με πήγε στο δωμάτιό μου για να πάρω τις πιζάμες μου, μετα πήγαμε στο δωμάτιό του.
Π:Πάω στο μπάνιο να αλλάξω .
Λ:Εντάξει. Εγω θα αλλάξω εδώ.
Πήγα και σε λιγο ήμουν έτοιμη. Άνοιξα τη πόρτα του μπάνιου και δεν είχε ντυθεί ακόμα. Για την ακρίβεια δεν φορούσε μπλούζα.
Π:Αα γιατί είσαι έτσι?
Λ:Σου είπα εγώ να βγεις απο το μπάνιο?
Π:Τα κορίτσια συνήθως κάνουν περισσότερη ωρα να ετοιμαστούν απο τα αγόρια. Πού να το φανταστώ?
Λ:Εσύ δεν εισαι σαν ολα τ'άλλα κορίτσια..
Εντάξει αυτή την απάντηση δεν την περίμενα.
Π:Τι παραπάνω εχουν αυτές απο μενα δηλαδη?
Λ:Είπα διαφορετική, οχι κατώτερη., έβαλε την μπλούζα του.
Π:Τεσπα. Α και συγγνώμη για πριν που δεν σε άκουσα και έβαλα το φόρεμα.
Λ:Τα λάθη δεν ειναι κακό να γίνονται, αρκεί να μην επαναληφθούν.
Π:Ελα ρε φιλολογε, τον πείραξα. Λοιπόν, παω στο δωμάτιο να ξεβαφτω και έρχομαι.
[...]
Π:Τι θα κάνουμε?
Λ:Δεν νυστάζεις?
Π:Ναι αλλα θα περιμένω τα κορίτσια να κοιμηθούμε στα κρεβάτια μας.
Λ:Μπορείς αν θες να ξαπλώσεις στο δικό μου κρεβάτι.
Π:Και εσυ?
Α:Ασε με εμενα.
Π:Καλά ευχαριστώ., είπα και ξάπλωσα.
Μετά απο λίγο ήρθε και αυτός και ξάπλωσε δίπλα μου.
Λ:Κοιμάσαι?
Π:Σχεδόν.
Έβαλε μια τούφα απ'τα μαλλια μου πίσω απο το αφτί μου και μου χαϊδεψε το μάγουλο. Δεν είπα τίποτα.
* Αργότερα*
Λουκάς POV
Χτύπησε η πόρτα και πήγα ν'ανοιξω. Ηταν δυο αγόρια μαζι με την Δανάη και την Μαρια
Δ&Μ:Γεια σας!
Λ:Γεια σας. Τα αγόρια?
Δ:Φίλοι μας. Ο Αντρέας και ο Γιώργος.
Αν:Πού ειναι?
Λ:Κοιμάται.
Ο Γιώργος μπήκε στο δωμάτιο.
Γ:Παυλίνα μου? Ελα γυρίσαμε! Σήκω. Τη φίλησε στο μάγουλο. Αμέσως ξύπνησε. Έτριψε τα μάτια της.
Αν:Πάμε?, ειπε και την ξαναφιλησε.
Π:Ναι.
Λ:Να σου πω λίγο Παυλίνα?
Π:Ναι πηγαίνετε και έρχομαι.
Α:Αυτό ηταν το ΟΧΙ αγόρια πριν τα 18?, της εδειξα τον Αντρέα που έφευγε.
Π:Ο Αντρέας ειναι κολλητός μου.
Λ:Και σε φιλάει στο μάγουλο?
Δεν μίλησε και με φίλησε στο μάγουλο.
Λες να εχω ελπίδες?
Π:Οταν φιλάς καποιον στο μάγουλο δεν σημαίνει ούτε οτι τον έχεις γκόμενο ούτε οτι τον αγαπάς.
Δεν έχω ελπίδες.
Λ:Οτι τον συμπαθεις?(εμενα εννοουσα)
Π:Ισως. Καληνύχτα και ευχαριστώ.
Λ:Καληνύχτα.
Νομίζω είχα κοκκινισει. Πάρτα ηλίθιε!
------------------------------------------------
VOCÊ ESTÁ LENDO
Κάρμα ή τύχη;
Ficção Adolescente"Λουκάς" "Αν ερχόσουν στη βάπτιση μου θα το ήξερες"