Κεφάλαιο 34

406 23 1
                                    

*Το βράδυ*
Παυλίνας Pov
Ετοιμάστηκαε τα χίλια ζόρια! Έβαλα ένα μαύρο λίγο φαρδύ σορτσάκι, μια άσπρη στενή μπλούζα και superstar. Έπιασα τα μαλλιά μου κοτσίδα και έτοιμη. Δεν υπήρχε ούτε μια στο τρισεκατομμυριο να βαφτώ. Τα καλλυντικά έχουν μπει σε ένα συρτάρι εδώ και μεινες και κάνουν παρέα με τη σκόνη!
Αγ-Ετοιμη;
Π-Ναι.., είπα βαριεστημενα.
*Στο σινεμά*
Αγ-Εγω πάω να πάρω ποπ κορν, εσύ βγάλε τα εισιτήρια και πήγαινε στην αίθουσα.
Κάθισα σε μια θέση άκρη άκρη, για να μη κάτσει κανένας δίπλα μου γιατί είμαι και κοινωνική, και κράτησα μια θέση για την Αγγελική.
Η ταινία θα άρχιζε σε κάνα μισάωρο.
Η ώρα περνούσε. Πέρασαν 5 πέρασαν 10 λεπτά και η Αγγελική πουθενά! Αποφασίζω να τη πάρω τηλέφωνο.
#Τηλεφωνο Αγγελικης#
Αγ-Ελα!
Π-Ελα! Δεν σ'ετσειλα να τα φτιάξεις τα ποπ κορν να τα πάρεις σε έστειλα! Γιατί αργεις τόσο;
Αγ-Ειχε κόσμο. Σε 1 λεπτό θα είμαι εκεί.
Π-Οκ.
Ξαφνικά ενώ καθόμουν ωραία και καλά στη θέση μου και περίμενα την ανεπροκοπη αδερφη μου να μου φέρει τα ποπ κορν να τα τσακίσω στο 5λεπτο, βλέπω δίπλα μου ένα χάρτινο πράγμα, θήκη όπως θες πέστο, με ποπ κορν.
Π-Επιτελους ήρθες ρε Αγγελική!, Είπα και χωρίς ούτε καν να το σκεφτώ άρπαξα μια χούφτα ποπ κορν και τα καταβροχθισα. Με την άκρη του ματιού μου είδα ποιος καθόταν δίπλα μου. Πριν προλάβω να καταπιω λοιπόν είδα τον Λουκά δίπλα μου και παραλίγο να μου κάτσει το ποπ κορν στο λαιμό.
Π-Τι κάνεις εδώ; Εγώ είμαι με την Αγγελική! Έφυγες!
Λ-Δεν έφυγα εγώ αλλά η Αγγελική.
Π-Δε σε πιάνω..;
Λ-Ηταν όλα κανονισμένα.
Π-Απο ποιον;
Λ-Απο εμένα και την Αγγελική!
Π-Μάλιστα.. και τώρα τι θες;
Λ-Αυτο!, είπε και πριν προλάβω να το συνηδειτοποιησω με κολλάω στη γωνια και άρχισε να με φιλάει! Πρώτη φορά με φιλάει έτσι! Με τόσο πάθος! Σε κανονικές συνθήκες μετά από αυτό θα είχα νεύρα και θα τον εβριζα! Αλλά τώρα δεν έχω νεύρα! Παράξενο.. τι συμβαίνει μήπως πέθανα;
Μετά από ώρα σταμάτησε. Κοιτάξαμε ο ένας τον άλλο στα μάτια όσο περναμε ανάσα.
Λ-Με συγχωρείς;
Δεν του απαντησα απλά συνέχισα αυτό που άφησα στη μέση!
------------------------------------------------
Νωρίς νωρίς το ανέβασα πάλι το κεφάλαιο! Ελπίζω να σας αρέσει ο τρόπος με τον οποίο τα ξαναβρήκαν! Να ξέρετε ότι μετά από αυτό κάνουμε ένα τσααακ και πάμε στο μέλλον...Μη φανταστείτε ρομπότ και τέτοια.. απλά στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Ξενερωσατε; Κι εγώ!
------------------------------------------------

Κάρμα ή τύχη;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora