Παυλίνας POV
Έχουν περάσει αρκετές μέρες απο τότε που έγινε ο,τι έγινε. Η ζωή μου κυλάει φυσιολογικά. Εχω καθηγητή και στο σχολείο και στο σπίτι τον Λουκά , έχω τον Δημήτρη να μου την πέφτει μπροστά στον Λουκά, βρίσκομαι σε σύγχυση γιατί έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ ο Λουκάς, στο σπίτι γίνεται πανικός γιατί σε κάποιους μήνες δινει η Αγγελική Πανελλήνιες και κάθε φορά που σκέφτομαι τη γέννα της μαμάς με πιάνουν τα κλάματα απο το άγχος. Τώρα που το σκέφτομαι.. έχω την εντύπωση οτι στις φυσιολογικές οικογένειες οι συνθήκες ειναι λιιγο διαφορετικές. Fun fact: Σήμερα είναι Σάββατο.
#Κινητό Παυλίνας#
Π- Έλα Λουκά.
Λ- Τι κάνεις?
Π- Καλά είμαι, εσύ?
Λ- Καλά κι εγω. Να σου πω.. τι κάνεις το απόγευμα?
Π- Δεν εχω κανονίσει κατι.. Γιατί?
Λ- Έρχεται η αδερφή μου σήμερα και ηθελα να σε ρωτήσω αν θέλεις να έρθεις απ'το σπιτι μου για να την γνωρίσεις.
Π- Α ναι.. που μου έλεγες.. Πόσο είναι?
Λ- Είναι ίσα με σένα.
Π- Α τέλεια! Εννοείται θέλω!
Λ- Ωραία.. έλα κατά τις 6.
Π- Εντάξει θα τα πούμε.
Λ- Γειά..
#Κινητό Παυλίνας#
Π- Έλα Αντρέα.
Αν- Πώς πάει?
Π- Καλά.. εσύ?
Αν- Καλά μωρέ.. έτσι πήρα.
Π- Α ωραία.
Αν- Σε έπαιρνα και πριν και μιλούσες.
Π- Ναι με ειχε πάρει ο Λουκάς.. ήρθε η αδερφή του σήμερα και μου είπε να πάω στο σπίτι του να την γνωρίσω.
Αν- Πώς κι έτσι?
Π- Είναι ίσα με εμάς γι'αυτο.
Αν- Α.. αν είναι ψηλή με μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια πάρε με τηλέφωνο να περάσω να πω ενα γειά!
Π- Ναι ρε μη χάσεις! Κοίτα αν μοιάζει στον αδερφό της λογικα έτσι θα ναι.
Αν- Cool!
Π- Μόνο που δεν υπάρχει περίπτωση να μην γελάσει αν της πω οτι δεν έχεις φιλήσει ούτε θηλυκια χελώνα!
Αν- Ναι ρε είπε αυτή που είναι κολλημένη με ενα μαμουχαλο 4 χρόνια!, με ειρωνευτηκε.
Π- Εγώ αγοράκι μου δεν είμαι σαν όλες τις άλλες. Όλα στην ώρα τους!, του απάντησα με υφάκι και καλά.
Αν- Καλά.. σοβαρά αν την εγκρίνεις θέλω κονέ.
Π- Θα της κάνω κάποιες ερωτησουλες πρώτα και αν περάσει την οντισιόν το συζητάμε.
Αν- Τη λάμπα μην ξεχάσεις.
Π- Τη λάμπα?
Αν- Για την ανάκριση.
Π- Αυτή τη παίρνω πάντα μαζι μου!
Αν- Χα χα. Τεσπα τα λέμε γιατί πάω να ετοιμαστώ σε περίπτωση που με πάρεις τηλ.
Π- Οκ. Τα λέμε.
Αν- Φιλάκια!
Π- Φιλάκια.. γεια!
*Το απόγευμα*
Ετοιμάστηκα και πήγα στο σπίτι του Λουκά.
Λ- Γειά.
Π- Γειά.
Λ- Έλα πέρασε.
...
Λ- Νικόλ απο δω η Παυλίνα, Παυλίνα απο δω η Νικολ.
Όταν την είδα τρελάθηκα. Ήταν πανέμορφη! Όπως ακριβώς την φανταζόταν ο Αντρεας! Καλέ τι μυρίζει ετσι? Σωστά! Προξενιό μυρίζει..
Π- Γειά.
Ν- Γειά. Χάρηκα!
Π- Κι εγω!
...
Π- Και για πες Νικολ.. εσύ έχεις σχέση?
Ν- Όχι.. Για την ακρίβεια είμαι μόνη ψάχνει!, ειπε γελώντας.
Π- Χαχαχαα, πολύ καιρό?
Ν- Οχι πολύ.. 16 χρόνια!
Π- Χαχαχα.. Θέλεις να βγούμε καμία βόλτα?
Ν- Ναι αμέ!
Π- Τέλεια. Σε πειράζει να πάρω τηλέφωνο και έναν φίλο μου να έρθει?
Λ- Ποιον φίλο σου?,είπε αγριεμένα ο Λουκάς την ώρα που έπινε καφέ.
Π- Τον Αντρέα.
Λ- Α εντάξει. Αλλά θα είσαι συνέχεια μαζί τους και σε 1 ωρα θα είστε πίσω!
Π&Ν- Μάλιστα μπαμπά!,είπαμε γελώντας και φύγαμε.
------------------------------------------------