Αχχ έφτασε Ιούλιος. Επιτέλους ξεμπερδεψαμε απο γενέθλια, γεννες και φασαρίες! Η Αγγελική τωρα τελευταία δεν ειναι καλα. Καπως την βλεπω στενοχωρημένη και σκεπτική..
*Το βράδυ*
Έχουμε ξαπλώσει και είμαστε έτοιμες να κοιμηθούμε. Η γονεις με τη μικρή ηδη κοιμούνται. Παντα τετοιες ωρες γίνονται με την αδερφή μου η πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις!
Π- Αγγελική?
Αγ- Ναι?
Π- Θες να μιλήσουμε λιγο?
Αγ- Ναι.. Τι έπαθες?
Π- Εγω τίποτα.. εσυ?
Αγ- Μια χαρα ειμαι, ειπε αλλα γρηγορα ξέσπασε σε κλάματα.
Π- Τι συμβαίνει?
Αγ- Απλα σας βλεπω τοσο καιρο ολους σας που εχετε σχέση και εγω δεν εχω βρει κανεναν.. δεν ζηλεύω σε καμια περίπτωση.. αλλα εσυ εισαι με τον Λουκά, η Δαναη εχει παιδι με τον Χαρη, ο Γιωργος ειναι με την Μαρια, ο Αντρέας με τη Νικολ και η Αλεξάνδρα τα έφτιαξε χτες με τον Γιάννη! Τοσο χάλια ειμαι?
Π- Τι λες κορίτσι μου? Εισαι κούκλα απλα εισαι σοβαρή. Οι υπόλοιπες που έχουν αγόρια σε αυτες τις ηλικίες φαίνονται ,ξέρεις, διαθέσιμες..
Αγ-Εσυ, η Νικολ, η Μαρια, η Δανάη και η Αλεξάνδρα φαίνεστε διαθέσιμες?
Π- Οχι! Σίγουρα οχι! Σε ολες εμας έτυχε να βρούμε το τελειο αγόρι την τελεια στιγμή! Καταλαβαίνεις?
Αγ- Ναι αλλα εγω γιατί να μην μπορώ να τον βρω? Τι πρέπει να κανω?
Π- Η αγάπη σε βρίσκει παντού!
Αγ- Εγω ποσο καλα κρυμμένη ειμαι?
Π- Ελα ρε Αγγελική. Η σχέση σε αυτη την ηλικία δεν ειναι το παν! Κοιτα τωρα να βγουν καλα τα αποτέλεσματα και να μπεις στη σχολή σου και βλέπουμε..
Αγ- Τι θα κάνω τοσο καιρό?
Π- Καποια λύση θα βρεθεί! Ελα μην το σκέφτεσαι αλλο.. αντε καληνύχτα.
Αγ- Καληνύχτα.
*Το πρωί*
Πηγα στο σπίτι του Λουκά να του μιλήσω για την Αγγελική. Θελω με καποιον να το συζητήσω.
Λ- Καλημέρα.
Π- Καλημέρα
Λ- Τι έγινε?
Π- Θελω να μιλήσουμε.
Λ- Έκανα κατι?
Π- Οχι οχι. Δεν ειναι για εμας. Ειναι για την Αγγελική.
Λ- Έπαθε τίποτα?
Π- Μου ειπε οτι μας βλέπει ολους εμας που έχουμε σχέση και αυτή δεν εχει και πιστεύει οτι ειναι άσχημη.
Λ- Όντως?
Π- Ναι. Και δεν μπορώ να τη βλέπω έτσι..
Με έβαλε στα πόδια του.
Λ- Μην ανησυχείς. Κατι θα κάνουμε. Για πες της αρέσει κανένας?
Π- Αυτη τη περίοδο.. οχι. Εχει χάσει τις ελπίδες της και δεν έχει όρεξη ουτε να "ψαξει" πλεον.
Λ- Μάλιστα.. θα σκεφτώ και αν βρω τίποτα θα σου πω εντάξει?
Π- Ναι.. ευχαριστώ Λουκά.. εισαι να παμε καμια μερα θαλασσα με την Αγγελική να ξεχαστεί λιγο?
Λ- Ναι αμε! Και λεμε και στο Χαρη με τη Δανάη να έρθουν.
Π- Ωραία θα τους πω για αυριο.
Λ- Εντάξει.Αγγελικής POV
Εχω παει μια βολτα και εχω κάτσει σε ενα παγκάκι να σκεφτώ λίγο.. Δεν εχει καθόλου κόσμο εδώ. Δεν αντέχω αλλο. Εχω φτάσει σε σημείο να κλαίω 3 φορες τη μερα. Ποια? Εγω? Που δεν κλαιω ουτε στις κηδείες. Τέλεια! Με ξαναεπιασαν τωρα τα κλαματα.
?-Εισαι καλα?
Αστο καλο σου με τρόμαξες!
Αγ- Ναι ναι.. ευχαριστώ.
Τωρα τον είδα καλα. Ειναι θεος! Ξανθος με γαλάζια ματια! Εναν τέτοιο θα ηθελα! Κάθισε δίπλα μου και μου έδωσε το χέρι του.
?-Χρηστος.
Αγ-Αγγελική.
Χ-Παρε αυτα, ειπε και μου εδωσε ενα πακέτο χαρτομάντιλα.
Αγ-Ευχαριστώ..
Χ-Γιατι έκλαιγες?
Αγ-Δεν είναι τίποτα. Καλά είμαι τώρα.
Χ-Για πες ποσο χρονών είσαι?
Αγ-18.
Χ-Δηλαδή εδωσες Πανελλήνιες φέτος?
Αγ- Ναι ναι..
Χ-Ποια ειναι η πρωτη σου επιλογή?
Αγ- Ιατρική Αθηνών.
Χ-Αλήθεια? Εγω ειμαι φαρμακευτική Αθηνών.
Αγ-Ποσο χρονών εισαι?
Χ-24. Απο εδω εισαι?
Αγ-Ναι εσυ?
Χ-Εγω ειμαι απο Αθηνα και εχω έρθει για λίγες μερες με τον αδερφό μου να δουμε εναν φιλο μας.
Μιλούσαμε πολλη ωρα και ηταν πολυ ωραια.
#Τηλέφωνο#
Χ-Συγγνώμη..Ελα!
Βαγγέλης(αδερφός Χρήστου)- Ελα ρε πού εισαι? Ειχαμε πει στις 12.30 να εισαι στο σπίτι και η ωρα ειναι 12.45!
Χ-Ωχ σορρυ δεν το κατάλαβα. Έρχομαι!
Π-Αντε σε 5 λεπτά φεύγει το λεωφορείο!
...
Χ- Πρέπει να φύγω! Χαρηκα γεια!
Αγ-Γεια!
------------------------------------------------