*1 μήνας μετά*
Κάθε φορά που έχω μάθημα με τον Λουκά είτε στο σχολείο είτε στο σπίτι θέλω να τον αρπάξω και να τον τρελάνω στα φιλιά! Όταν χωρίσαμε ήλπιζα ότι μετά από λίγο καιρό θα μου ζητήσει συγγνώμη και μετά θα ήταν όλα οπως πριν! Δεν μπορώ να πω ότι δεν προσπάθησε όμως.. Μετα το συμβάν με τη βιβλιοθήκη έχει προσπαθήσει κάποιες φορές να μου μιλήσει και εγω, επειδή είμαι βλαμμένο, το απέφευγα.Μετα από αυτό δεν μου δίνει σημασία.. του ειμαι παγερά αδιάφορη. Πλέον μόνο ένα θαύμα μπορεί να μας σώσει! Το μόνο καλό που συμβαίνει είναι ότι σήμερα ήρθε η Αγγελική και θα μείνει για 3 μέρες.
*Το μεσημέρι*
#Τηλεφωνο Αγγελικής#
Α-Ναι;
Λ-Τι κάνεις;
Α-Εππ Λουκά; Τι ξαφνικό ήταν αυτό; Καλά εσύ;
Λ-Κααλα. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε να μιλήσουμε 2 μήνες. Φαντάζομαι ξέρεις τι έχει συμβεί.
Α-Ξερω..
Λ-Εσυ όλα καλά; Η σχολή; Ο Χρήστος;
Α-Ολα μια χαρά..
Λ-Ωραια.. Εμμ θέλω να σου ζητήσω μια χάρη.
Α-Ναι πες μου.
Π-Λοιπον άκουσε προσεκτικά τι θα κάνεις..
*Αργότερα*
*Παυλίνας POV*
Ξαφνικά ενώ διάβαζα στο γραφείο μου μπαίνει στο δωμάτιο η Αγγελική φουριοζα(τοπική διάλεκτος της υπαίθρου) και μου λέει:
Α-Λοιπον μικρη απόψε έχει σινεμά. Έχεις να βγεις ένα μήνα. Δεν το διαπραγματεύομαι. Σήκω πλυσου και στις 8 να είσαι έτοιμη! Τέλος συζήτησης!
Π-Εχω διάβασμα. Τέλος συζήτησης!
Α-Να σου πω όλη την ώρα κολλημένη σ'ενα βιβλίο είσαι. Απόψε θα βγεις! Άντε φτιαξου τώρα!
Π-Γιατι τι έχω;
Α-Τι έχεις; Τα μαλλιά σου είναι σαν άχυρο, ενας Θεός ξέρει πόσο καιρό έχεις να τα ενυδατώσεις, το δέρμα σου είναι αφιδατωμενο, δεν θέλω να ξέρω από πότε έχεις να βάλεις μάσκα και πάλι καλά που πλένεσαι τουλάχιστον!
Π- Σιιγα.
Α-Παυλινα τι έχεις πάθει; Εσύ ήσουν με το lip balm στο χέρι και τώρα..
Π-Τι νόημα έχει; Ο Λουκάς με γράφει.. είναι φανερό δε με θέλει πια!
Α-Ποτε μη λες ποτέ!
Π-Τι εννοείς;
Α-Εγω απλά το είπα! Άντε σήκω τώρα μικρή!
Π-Αχχ μικρή με έλεγε και ο Λουκάς!, Είπα ενώ τον ονειρευομουν.
Α-Κι εσύ πώς τον έλεγες; Γέροντα;😂
Π-Μμμ..
------------------------------------------------
Τι κάνετε;;;;Εγώ σας έχω φρέσκο κεφάλαιο! Αποφάσισα να γράφω μικρά κεφάλαια και έτσι θα βγουν πιο πολλά στο τέλος και άρα θα έχει πιο πολύ σασπένς 😉.
------------------------------------------------