Κεφάλαιο 41

376 20 0
                                    

Παυλίνας POV
Φουυυ. Πρώτη μέρα στο Λονδίνο. Πριν από λίγο έφτασα στο σπίτι. Κατάφερα να ξεπεράσω το φόβο μου για τα αεροπλάνα γιατί σκεφτόμουν ότι ήταν δίπλα μου ο Λουκάς όπως εκείνη τη πρώτη φορά. Έχω ξεκινήσει να τακτοποιώ τα πράγματά μου. Αύριο θα πάω και πρώτη μέρα στη σχολή. Οι φίλοι μου, και ο Λουκάς, μού είπαν να βρω 'κανα μαναρακι'. Το μόνο μαναρακι που θέλω είναι ο Λουκάς, οπότε μάλλον θα ήταν καλύτερα να αρχίσω την αναζήτηση.
*Την επόμενη μέρα*
Έφτασα μόλις στη σχολή. Δεν ξέρω κανένα, κάποιοι γνωρίζονται ήδη, είμαι αντικοινωνική, δεν θέλω να μιλήσω σε άνθρωπο. Τέλεια!Φακ! Μου έπεσε η τσάντα. Πόσο πιο καλά μπορεί να πάει!
Όσο μαζεύω τα πράγματά μου συνειδητοποιώ γιατί η τσάντα μου μοιάζει με σακο του μποξ από τα πολλά πράγματα και σιχτιριζω τον εαυτό μου που δεν είδα τι έχει η τσάντα μου μέσα πριν φύγω από το σπίτι.
Τσίχλες, χαρτάκι χύμα με τσίχλα, χαρτάκι χύμα χωρίς τσίχλα, στυλό, μολύβι, μπαλόνι, κάρτα από τα 10τα γενέθλιά μου, μάσκαρα, σοκολάτα,
ενα χέρι να μαζεύει τα πράγματά μου.. ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΝΑ ΜΑΖΕΎΕΙ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΆ ΜΟΥ;
Π-Ευχαριστω
?-Νικος, χάρηκα
Π- Παυλίνα
Μάζεψα και τα τελευταία πράγματα με τη βοήθειά του.
Καλε αυτός είναι ωριαίος. Ξανθός με γαλάζια μάτια, πώς είναι ο Λουκάς, καμια σχέση. Εννοώ ότι έχει τελείως διαφορετικα χαρακτηριστικά όχι ότι ο Λουκάς είναι άσχημος, μη το χεσουμε.
Ν-Λοιπον, σε αυτή τη σχολή πας;
Π-Ναι, είναι η πρώτη μου μέρα εδώ, χτες ήρθα από Ελλάδα. Εσύ;
Ν-Κι εγώ πρωτοετής είμαι. Από πού είσαι;
Π- Πρέβεζα. Εσυ;
Ν- Πάτρα. Έχεις περάσει και σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή ήρθες κατευθείαν;
Π- Εδωσα τις εξετάσεις γι'αυτη τη σχολή και μετά συνέχισα κανονικά τη προετοιμασία για ελληνική σχολή και πέρασα στο παιδαγωγικό, πρώτη μου επιλογή.
Ν- Ωραία.. θα τη παρατήσεις την αλλη σχολή;
Π- Όχι όταν τελειώσω αυτή θα επιτρέψω Ελλάδα.
Ν- Εγώ έχω περάσει στο μαθηματικό.
Π- Και θα πας;
Ν- Ναι δεν το χανω. Εσύ ποτε θα πας Ελλάδα; Στις γιορτές;
Π- Ναι θα κάνω Χριστούγεννα Ελλάδα και Πρωτοχρονιά εδώ. Εσύ θα φύγεις;
Ν-Κι εγώ. Α αν θες κάνουμε Πρωτοχρονιά μαζί αφού θα είμαστε μακριά από τις οικογένειές μας.
Π-Ναι αμέ.
----------------------------------------------

Κάρμα ή τύχη;Where stories live. Discover now