Ηταν πανέμορφος! Ειχε μαύρα μαλλιά και μεγάλα πράσινα μάτια! Και παλι όμως μου στέρησε τον καφέ μου!
?:Εσυ μικρό τι κάνεις εδω? Ακομα δεν βγήκες απ'τ'αυγό μου θες και καφέ! Νιανιαρο! Και να μιλάς καλύτερα στους μεγαλύτερους!
Παυλίν: Πω ρε φίλε.. σαν ν'ακούω τη μανα μου.. Το τι κανω στη ζωη μου ειναι δικο μου θέμα!
Ξαφνικά χαμογέλασε και μου είπε ευγενικά:
?:Τέλος πάντων. Θες να επανορθώσω με ενα καφε?
Παυλίνα:Είμαι νιάνιαρο και πρέπει να μιλάω καλύτερα στους μεγαλύτερους, προσπάθησα να μιμηθώ τη φωνή του. Ο μόνος τρόπος για να γινει αυτο ειναι να μην μιλαω ΚΑΘΟΛΟΥ!
?:Αρα?
Παυλίνα:Αρα.. αν ξαναεμφανιστεις μπροστά μου δεν θα εχει αίσιο τέλος η ιστοριούλα σου.
?: Με απειλείς?
Παυλίνα:Σε προειδοποιώ, ειπα και έφυγα με εναν αέρα.. αχχ να ησασταν εκεί να με βλέπατε... Ήμουν λιγο υπερβολική αλλα ηταν λάθος timing! Εκείνη τη στιγμή ειχα νεύρα!Πολλά νεύρα!
Πήγα σπίτι μου και είπα στην αδερφή μου(Β Λυκείου) τι έγινε
[...]
Αγγελικη: Όντως και του μίλησες ετσι?
Παυλίνα: Ναι σου λέω!
Αγγελικη: Καλέ εσύ δεν τολμάς να πας μέχρι το περίπτερο να ζητήσεις τσίχλες,πηγες και μιλήσεις έτσι στο ξένο άνθρωπο?
[...]
#Παίρνω τηλέφωνο την Δανάη#
Δ: Έλα μου.
Π:Ελα! Στις 8 σπίτι μου. Πες το και στη Μαρια. Εχω να σας πω!
***
Αγνωστος POV
?: Ναι ρε φίλε.. ηταν κούκλα!
Χαρης:ηλικία?
?:τι να σου πω έτσι όπως την είδα κάπου στα 18 την έκανα.
Χάρης:το καλό που σου Θέλω. Δεν έχω καμία όρεξη να σου φέρνω τσιγάρα στη φυλακή!
***
*το βραδυ*
Παυλίνας POV
Συζήτησα με τα κοριτσια γι' αυτο που εγινε και τωρα βλεπουμε ταινία, το "The notebook"
Αγ:Αχχ Ryan γιατί να σαι τόσο κουκλος!
...
Τριτη 5 Μαρτιου 2019
Παυλινας POV
Η ωρα ειναι 6:00 το πρωί και σε μιση ώρα πρέπει να είμαστε σχολείο. Έλεγξα τα πράγματά μου πλύθηκα, ντύθηκα, έβαλα ενα μαυρο ψηλόμεσο τζιν και μια κοντή ριγέ μπλούζα, έβαλα τα superstar μου και έτοιμη!!Με πήγε η μαμα μου στο σχολείο γιατί η βαλίτσα ήταν ασήκωτη. Τώρα θα μου πείτε πως να μην είναι με όλα αυτά που πήρα. Δηλαδή αν πήγαινα για 1 μήνα τι στο καλό θα έπαιρνα??
Όλοι μιλανε μεταξυ τους και χτυπιούνται σαν φώκιες απο τα γέλια . Πού την βρισκουν την ορεξη πρωινιατικα ενας Θεος ξέρει. Εγω με το ζόρι κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά. Αφού βρήκα τα παιδιά πήγαμε όλοι μαζί στην τάξη για να μας μετρήσουν και να μας γνωρίσουν τον καινούργιο καθηγητή μιας και αυτός θα είναι και ο συνοδός μας. Μπαίνει στην ταξη ο διευθυντής .
Διευθ:Παιδια πριν μπείτε στο λεωφορείο θα ηθελα να σας γνωρίσω τον συνοδό σας αλλα και υπεύθυνο του τμήματός σας γι'αυτή την εκδρομή. Τον κ. Παπαδόπουλο.
Μπαίνει μεσα.. μαντέψτε..
Δανάη:Τι έπαθες?
Μαρια:Καλε εσυ πανιασες! Τι έγινε?
Παυλίνα: Κορίτσια.. ειναι αυτός, αυτός ο γελοίος,το γαϊδούρι(ο όμορφος, ο ψηλός , ο γυμνασμένος, συγκεντρωσου Παυλίνα αυτός είναι καθηγητής σου)!
Τον κοιτανε και αρχίζουν να γελάνε επιδεικτικά .
Παυλίνα: Μπορείτε να μην είστε τόσο εκδηλωτικες?
Διευθ:Κορίτσια ολα καλα?
Μ&Δ: Ναι ναι!
Αυτο ηταν. Μας ειδε! Με κατάλαβε! Αχ τι με περιμένει Παναγία μου?!Τον κοιτάζω και εγώ. Γυρνάω το κεφάλι μου απο την αλλη.
...
*Στο λεωφορείο*
Παυλινας POV
Έχει περάσει λιγη ώρα απο τότε που ξεκινήσαμε. Δεν είναι ουτε 7.00 η ώρα. ΟΛΟΙ εκτος από εμένα και τον Δημήτρη ο οποίος κάθεται μπροστα μου, κοιμούνται. Ο Δημήτρης έχει γυρίσει και μιλάμε. Ειναι τέλεια! Τιποτα δεν μπορεί να παει στραβά!
?:Νεαρέ γύρνα μπροστά σου και βάλε τη ζώνη σου.
Δ:Μαλιστα κύριε.
Πλάκα κανεις! Παλι μπροστά μου αυτός?
Π:Δεν μπορείτε να με αφήσετε ήσυχη επιτελους?, ειπα χαμηλόφωνα. Έσκυψε στο ύψος μου και μου ψιθύρισε.
?:Εσυ μικρή βαλε τη ζώνη σου.
Π:1. Δεν είμαι μικρή
2. Έχει χαλάσει
3. Έχω να σας δώσω μια συμβουλή. Ετσι οπως σουλατσαρετε στο λεωφορείο προσέξτε μην σκονταψετε πουθενά και χυθεί ο καφές που κρατάτε πανω σας, άλλωστε το συνηθίζετε.., του ειπα ειρωνικά
?:1. Εισαι
2. Θα την φτιαξω εγω
3. Θα το εχω υπόψιν μου
Μου δίνει τον καφε να τον κρατάω και προσπαθεί να μου φτιάξει τη ζώνη.
Π:Είδατε? Δεν γινεται?
?:Κι όμως.
Την έφτιαξε. Δεν μιλησα.
Μου δίνει το χέρι του για να συστηθούμε.
?: Λουκάς.
Π:Αν ερχόσουν στη βάπτιση μου θα το ήξερες!
Λ:Παντα έτσι εισαι?
Π:Με αυτούς που δεν χωνεύω.. ναι.
Λ:Θα στο κόψω εγω αυτο το υφάκι.
Π:Με απειλείς?
Λ:Σε προειδοποιώ!
Θα τον σκοτώσω!
Π:Κλεμμένο. Θες τίποτα αλλο?
Λ:Βλεπω τον κόψαμε και τον πληθυντικό.
Π:Γιατί οχι.. δεν πρόκειται να σε ξαναδώ στη ζωη μου.
Λ:Μην είσαι σίγουρη.
Τον κοιτάζω με ενα δολοφονικό βλέμμα. Τι εννοεί η μουσιτσα?
------------------------------------------------