9|instagram.

830 65 5
                                    

Annabel Lee.

''Şey-akşam bize gelmek ister misin? Belki sohbet ederiz ya da film izleriz?''

Harry'e sorduğum soru sonrası vereceği tepki için yerdeki bakışlarımı çekip ona baktım. Garip bir şekilde onunla vakit geçirmek istiyordum.

''Neden olmasın?''

Kabul etmeseydi gerçekten üzülürdüm fakat verdiği cevap yüzümde bir gülümseme oluşmasına neden olmuştu.

''O zaman akşam görüşürüz?''

Kendimi şu an dizilerdeki esas kız ve esas oğlan arasında gerçekleşen kapı önündeki flörtleşmelerde hissediyordum ve bu kesinlikle saçmaydı.

''Görüşürüz.''

Daha fazla bu durum içinde kendimi kaybetmemek için demir kapıyı açtım ve bahçeye girdim. Adımlarımı hızlandırarak kapıya ulaştım ve anahtarımla kapıyı açtım. Annem işte olmalıydı ve Isabella da okuldaydı.

Adımlarımı merdivenlere yönelttim ve odama girdim. Burası fazla dağınıktı ve ben Harry'e böyle ev sahipliği yapamazdım. Üstelik geçen gece onun odasının düzenini görmüştüm. İmrenmiştim.

Çantamı kenara bıraktım ve üzerimi değiştirmek için yatağımın üzerinde dağınık bir şekilde duran taytı ve tişörtü aldım. Duş alana kadar bunlarla idare edebilirdim. Üzerimi hızla değiştirdim ve sabah toplayamadığım yatağıma ilerledim.Dün geç saatlere kadar kitap okumuştum ve sabah fazlasıyla geç bir saatte kalktığımdan okula geç kalmamak için yatağımı dağınık bırakmıştım.

Kitap.

Kitabın arasına sıkıştırdığım fotoğraf.

Aklıma gelen şeyle elimdeki yastığı yatağa bıraktım ve kitaplarımın olduğu rafa ilerledim. Bir kaç kitabın arasına baktıktan sonra fotoğrafı sıkıştırdığım kitabı buldum ve içindeki fotoğrafı çıkardım.

Bu çocuk Harry'di.

Acaba onda bunun gibi başka resimlerimiz var mıydı? Akşam geldiğinde bunu soracaktım ve bunu unutmamak için elimdeki fotoğrafı çalışma masamın üzerine koydum.

Babamın anneme yaşattıklarından sonra hiç bir erkeğe güvenmemem gerektiğini-hatta hiç bir insana-her dakika kendime hatırlatıyordum. Sevginin sonsuzluk ilkesini beynimden ve kalbimden silmiştim fakat Harry'nin kendime verdiğim bu sözleri ihlal ettiğini hissediyordum. Onun dokunulmazlığı,çocukluğum olması olabilirdi fakat o da bir erkekti,insandı ve ben bu dünyada hiç bir insana güvenmiyordum.

Odamdaki temizlik işimi bitirdiğimde saat akşam altıya geliyordu. Annem arayıp geç geleceğini söylemişti ve Isabella ise odasında film izliyordu. Bu yüzden Harry'nin bir an önce gelmesini istiyordum.

Zamanın biraz daha hızlı geçmesini sağlamak adına telefonuma elime aldım ve instagrama girdim.

1 takipçi isteği.

Bildireme tıkladım ve bunun Harry olduğunu gördüm. Kabul etmeden önce profiline girdim ve gezinmeye başladım. En son üç gün önce bir resim paylaşmıştı ve profilinde sadece beş tane resim vardı.

İlk paylaştığı resme tıkladım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
No Love.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin