KARAKTERLERLE SOHBET

167 30 14
                                    

Yeni bölümü tamamlamadan önce sizlere şöyle güzel bir sürpriz yapmak istedim. Okuyun ve favori karakterinizi yorumlara yazın.

Seviliyorsunuz ^_^

Hasan: Açıkçası benim bu kurguda yerim yoktu. Yazar hanım -kendisinden haz etmem- bir puan fark yüzünden beni İngiliz prensliğine atamadı. Bir prens olacakken, ailenin en küçük ferdi oldum. Bu acının nasıl bir şey olduğunu anlatsam dahi anlayamazsınız. Çünkü siz, yarı yolda kalmanın ne demek olduğunu asla anlamazsınız!

Not: Şu kim olduğu belirsiz yazara da güvenmeyin. Karakterlerini hep mutsuz ediyor!

Ozan: *Gülümsedi* Ağabey miyim yoksa küçük kardeş mi çoğu zaman bunu karıştıyorum. Birbirlerinden nefret eden ikizlerin arasında hep kalıyor, sonunda ailenin verdiği cezaya ortak oluyorum. Hani yaptığım şeyi bilsem, cezama katlanırım ama ne yaptığımı ben de bilmiyorum. Bok yoluna gitti Niyazi diyorlar ya, sanırım beni de peşinden sürükledi. Başka açıklaması olamaz.

Sinan: Vaktim değerlidir, yazara söyleyin açıklayıversin! *gözlerinin devirir ve bilgisayardan oyun oynamaya devam eder*

Hakan: Ailenin en kötü genlerini sömürmüş, yetmemiş ekmekle dibini sıyırmışım. Yüklenecek özelliklerimi seçerken YouTube'taki reklamı atla butonuna basıp esgeçmişler gibi bir hayat! Yetkilileri meseleye el atmaya davet ediyorum. Söyleyeceklerim bu kadar.

Karan: Çok küçükken ağabey olmuş ve çocuk olduğumu unutmuştum. Her birinin sorumluluğu omuzlarımdayken ebeveyinlerim gibi onlara karşı hep adil olmak istedim. Kavga ettiklerinde ortak bir çözüm yolu bulmak için hep çabaladım. Sanırım bu yüzden hep kendimi unuttum. Ben kimim? Neler hoşlanırım? Nelerden hoşlanmam? Sanırım bu soruların cevabını, yeni yeni öğreniyorum.

Kardelen: Korkak bir insan olmama rağmen, sanırım çok fazla şeye katlandım. Pes etmedim, mücadele ettim. Hiç tanımadığım bir adama güvenmeyi öğrendim. Sanırım artık mutlu olmayı hak ettim.

Selin: Şimdiye kadar yüzüme doğru dürüst bakmamış birine aşık oldum. Benimle konuşmak bile ona zor gelirken ben bunun için hep çabaladım. Yazar hanım bir kerecik olsun Sinan'la sahne yazmadı. Hayır yani benim imkansız aşkımdan zevk mi alıyor anlamıyorum! Hasan ile birlikte davacıyız! Bizi daha insaflı biri yazsın diye çabalıyoruz!

Bu tip ara bölümlerin gelmesini istiyorsanız belirtin lütfen. Sizleri seviyorum, iyi günler!

YILDIZLAR ÖLMEK ZORUNDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin