Hey sunt Alexandra , prietenii si fanii imi spun Alexa . Fanii ? Da ați auzit bine . Aici in Romania sunt un star . Nu ca sa ma laud ,am spus asta . Dar era in descriere . Acum sa trecem la povestit .
Dimineața ma trezesc greu . Ma îndrept spre baie sa imi fac rutina zilnică . Dupa ce imi fac rutina ma imbrac swag si o sun pe cea mai buna prietena a mea Alexya .
*Conversatie*
- Hey puit , ce faci ?
-Mbine ... Uite acum m-am trezit ... Defapt tu m-ai trezit ....
-Asta sunt eu . Acum zi vi cu mine la studio ?
-Mda ..... Ai mai vorbit cu muncitorii ?
-Da au spus ca maine e gata apartamentul .
-Ahh ce bine .
-Hai îmbracă-te ! Ca întârzii .
-Ooo vedeta de tine !
-Mda ... Ne vedem aici la mine da?
-Da .
*sfarsitul conversatiei*
Daca va întrebări de părinții noștri e simplu . Părinții sunt plecați într-o vacanța in Londra . Ar trebui sa vina zilele astea . Dar cine știe ? Si va întrebări de ce am vorbit si de apartament ? Eu si Alexya având amândouă 17 ani , am hotărât sa ne mutam împreuna . Iar părinții au fost de acord . Trecând peste .
Imi las telefonul pe pat si cobor in sufragerie , imi iau revista preferata si apoi merg in bucătărie . Rasfoiesc revista ... Si vad un articol despre mine " Artista in vârsta de 17 ani Alexa , in numele ei real Alexandra Tudoran a ajuns cea mai populară vedeta din Romania ." Si mai ziceau de concerte etc . Stand si citind in revista se aude ușa . Ma ridic sa vad cine e , si vad parul Alexyei Vâlvoi .
-Ce e cu parul asta ?
-Sunt suparata !
-De ce ?
-Justin nu va avea concert aici iar cei de la 1 D ...... Never ..
-Say never .
-Haha .
-Hai nu fi suparata . Si hai la studio.
-Luam taxiul ?
-Da ... :)))
Am ieșit pe strada si am luat un taxi .
Peste o jumătate de ora am ajuns in fata studioului . Normal ca am făcut o poza cu sofer si i -am dat un autograf . Spunea ca fiica lui e mare fan .
Am intrat in studio si m-am îndreptat direct către Acea camera pentru a înregistra .
Stand si candand o vad pe Alexya făcându-mi semn sa vin la ea . M-am oprit din cântat si m-am dus la ea .
-Ce vrei ma ?
-Te suna cineva!
-Si tu de ce nu ai răspuns ?
-Pai e un necunoscut !
M-am uitat putin la număr si am răspuns.
-Alo?
-vszsbgfDhizdg .
Tipu vorbea in engleza asa ca am vorbit si eu .
-Alo ?
-BUna sunt Scooter Brun . Ți-am văzut cântecele pe YouTube si as vrea sa fiu menegerul tau !
-Pai ... OMG .... Tu esti in America iar eu ?
-Te vei muta aici . Vei fi un super star !
-Aaaaa da accept .
-ITI trimit banii pentru bilete de avion si .... Mai vine cineva cu tine ?
-Da cea mai buna prietena a mea .
-Bine o sa va așteptăm pe amândouă. .
Am închis . Si am început sa tip .
Alexya se uita ciudat la mine .
-Cu cine ai vorbit ?
-Scoot !
-Care Scoot ?
-Justin Scoot ?
-Aaaaa
-Si ce a zis ?
-Ca vrea sa fie menegerul meu !
-Pai America , Romania ..
-Ne mutam acolo amândouă .
-Si părinții ?
-Vor veni cu noi sau ramân aici .
-Vorbește cu ai tai si eu cu ai mei .
-Bine .
*Conversatie *
- Buna mamiiiiii.
-Ce ai făcut de ma iei asa ?
-M-a sunat Scoot si a zis ca vrea sa fie menegerul meu !yeeeeey
-Care Scoot ?
-Acel Scoot !
-Care ?
-Scoot .Justin Bie...
-Aaaa acel Scoot pai Romania , America ?
-Ma mut acolo cu Alexya si veniți si voi !
-Pai ...
-Mama asta e o șansa de a deveni un star internațional .
-Dar esti deja .
-Doar in Romania . -.-
-Pai .....cum te-a descoperit ?
-Se pare ca mi-a văzut videoclipurile pe YouTube .
-Eu te las si tatăl tau la fel dar nu ai unde sa stai acolo si nu ai bani nici pentru bilete .
-A zis ca imi trimite bani prin posta.. Si o sa găsim unde o sa stam . Vom sta prima seara la hotel si apoi vom găsi si noi un apartament de vânzare .
-Bine .... Dar nu uita ca ne vom muta si noi in America . Dar eu zic sa luați i casa mare ca sa stam si noi cand venim .
-Mama . Noi oricum am vrut sa stam într-un apartament .... Si cand veniți si voi veți sta la noi pana va găsiți o casa .
-Bine .
-Părinții Alexyei sunt pe acolo ?
-Da . De ce ?
-Pe ea o lăsa ?
-Srai sa întreb .
-Bine ..
-Au spus același lucru ca si mine . Le explic eu .
-Esti cea mai buna.
-Acum .... Cand plecați ?
-Pai .... Maine .... Aaaaaaa nu am făcut bagajele iar eu sunt încă la studio .
-Sa îți ieși tot ce ai nevoie ca ...îți mai cumperi de acolo .
-Da ... Voi cât mai stati ?
-Maine plecam .
-Aha ..
-Te las acum sa au grija !
-Da . te iubesc mamiii . Sa ii spui si lui tatii .
-Da ii spun .
-Pa !
-Pa . Te pup .
* sfârșitul conversatiei *
Ma uitam la Alexya si ea la mine .
-A spus ca .... Ne lăsa . Aaaaaaa
-yeeee .
-Sa iau cd-ul de aici si hai sa ne facem bagajele .
-Putem sa luam un capucino ?
-Da ...
Am ieșit din studio si am mers direct spre o cafenea ne-am luat de acolo tot ce am vrut . APoi am mers pe jos pana acasa . Am mers pe jos pentru a vedea Bucureștiul ... Pentru ultima data . Am dat si pe la liceu sa ne luam rămas bun de la profesori si debla colegi .. A fost dureros dar ... Viitorul va fi mare si uimitor .
-Hai Alexya sa mergem sa facem bagajele .
-Da ...
Am părăsit curtea școlii si ne îndreptăm încet spre casa.Alexya stătea pe o strada iar eu pe alta .
Cand am ajuns acasa mi-am luat toate hainele din casa si le-am pus in troler . (Daca asa se scrie ) . Mi-am luat si posterele cu Justin .Da sunt un fan . Nu ma declar belieber .. Dar Alexya spune ca sunt . Poate asa e . Cand am terminat de făcut bagajul aud ca suna cineva la ușa . Ma duc si deschid . Era Poștașul cu scrisorile . Mi-lea dat si a plecat . Am văzut plicul de la Scoot . L -am desfăcut si acolo erau o grămada de bani . Am sunat-o pe Alexya si i-am spus ca am primit banii .
-Dar asa de repede au venit ?
-Asta ma întreb si eu .
-Poate i -a pus cu câteva zile înainte .
-poate .
-Deci la cât ne intalnim maine ?
-La 4:00
-Cât?
-Mai tre sa ajungem si noi .
-Da da pe maine .
-Mda sa nu întârzii !
-Nuu .
Am închis apoi am adormit .
Dimineața la ora 3:30 ma trezesc imi fac o cafea apoi o sun pe Alexya .
-Ce vrei ma ?
-Alexya.
-Deschide odată ușa aia idioata .
-Hoi ma .
-Mda ...
Ma duc ii deschid ușa . Ea intra si se uita la mine .
-Adica ma pui sa ma trezesc la ora asta si tu nu esti gata ?
-Inediat ma imbrac .
M-am îmbrăcat , iar apoi m-am îndreptat spre Alexya .
-Suna si tu la un taxi !
-Tu esti vedeta si nu ai șofer ?
-AAA da il sun acum pe Bob
-Bob ... Ce nume ? :)))
Il sun pe bob iar el spune ca in 15 minute vine .
-Gata ma .
-Asa.
Am scos bagajele afara apoi Bob a sărit din mașina si a băgat bagajele in portbagaj . Pe drum .........
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanfictionPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .