Capitolul 45

960 40 0
                                    

J:Ei uite ca nu vrea .

Tipul s-a apropiat de mine dar Justin l-a impins . Tipul s-a enervat , s-a apropiat de Justin si i-a spus ceva la ureche. Justin se uita in sila la acel tip. M-a luat de mana , m-a sarutat si am intrat in club.

A: Juss ce voia tipul?

J: Ce !? Nimic . No ..

Justin parea panicat. Nu stia ce sa imi spuna . Ne-am asezat la o masa mai retrasa . Juss s-a pus langa mine si m-a luat in brate pupandu-ma pe obraz din cinci in cinci minute. 

A: Justin ..

J: Da iubito...

A:Imi ascunzi ceva ...

J: Of . Uite adevarul e ca .... Ca acel tip te vrea si a zis ca te va obtine .. 

A: Justin .. Sti eu te iubesc doar pe tine. 

J: E foarte puternic tipul.O sa am grija de tine..

Mi-a curs o lacrima apoi am pus capul pe Justin . El a pus mana pe corpul meu imbratisandu-ma. Mi-a spus sa uit ce s-a intamplat cu acel baiat si sa ne petrecem noaptea distrandu-ne.

Ne-am ridicat de la masa mergand sa dansam. Dupa ce am dansat cam o jumatate de ora ne-am luat niste bauturi . Am stat in club pana la 2 noaptea. 

*

Justin ma saruta atat de apasat si pasional , iar eu incercam sa deschid usa de la casa . Justin m-a luat pe sus invartindu-ma . Pana la urma am deschis usa intrand ca un vartej. Noi nu am observat ca suntem priviti de Zayn si Andrada . Ei stateau pe canapea uitandu-se la noi. Eu am deschis ochii si am vazut asta . I-am facut semn lui Justin care s-a oprit si si-a pus mana la ceafa razand.

Z: Ha .. Amirezii .

Andrada : Love is in the air vorba Anei.

A: Mda .. Dustin ce face ?

Andrada: E bine .. Doarme .. Vedeti ca e Ana cu el .. 

A: Oke .. Ma duc sa vad ..

Justin s-a trantit pe canapea incepand sa vorbeasca cu Zayn.

Eu am urcat sus . Am intrat incet in camera fara sa fac mult zgomot.. Dustin era in patul nostru iar Ana vorbea cu cineva prin mesaje. A ridicat capul din telefon si a zambit am salutat-o apoi l-am pupat pe Dustin. Ana a iesit din camera ducandu-se in sufragerie . Eu m-am schimbat si m-am pus langa Dustin . Imediat dupa ce m-am asezat in pat am auzit pasi venind spre camera , cand a deschis usa mi-am dat seama ca e Justin. S-a schimbat ramanand un niste pantaloni si la bustul gol apoi s-a pus si el langa Dustin , astfel micutul statea la mijloc. Justin l-a pupat pe obraz apoi m-a pupat si pe mine si a adormit la fel si eu .

*

Dimineata ne-am trezit din cauza lui Dustin care a inceput sa planga . Eu m-am ridicat obosita si l-am luat in brate linistindu-l. Am coborat cu el in sufragerie ca sa nu il deranjam pe Justin. I-am pregatit lui Dustin laptele de dimineata. I-am dat sa pape apoi l-am asezat pe canapea inconjurat de jucarii. Am stat cu Dustin ca sa ne jucam, cand pe usa a intrat Zayn.

Z:Muică

M-am intors razand .

A: Ce faci mey ?

Z: Fusei sa iti iau pempersi pentru terorist .

A: Cine te-a pus ma ?

Z: M-o pus Andrada .

Zayn a urcat sus injurand . Era asa amuzant . Eu m-am intors la activitatea mea . 

*

Era ora 10. Eu , Andrada si Ana stateam la masa pentru a savura cafeaua. Justin si-a facut simtita prezenta cand a inceput sa cante.

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum