Capitolul 30

1K 45 3
                                    

A: Ce cauti aici ? WoW Vlad , Ariana , Alexya si Harry .. O da si Justin .

Alexya: Am venit sa te ajutam.

A: Ei bine eu nu am nevoie de ajutorul vostru . Mersi . * încercând sa închid usa*

J: : Stai! *punand piciorul in usa* 

M-am uitat putin in ochii lor , mai mult in ochii lui Justin si i-am lăsat sa intre. 

H: Ce dor mi-a fost de locul asta.

A: Bravo . Uite ce e pufosilor ,eu am treaba . Voi locuiti cu mine dar ma lăsați in treaba mea . Înțeles. ?

V: Da...

Ceilalți: Da ..

I-am lăsat in sufragerie si am mers in camera mea. M-am schimbat , pentru club si am iesit dinnou in sufragerie.

V: Ho ho unde pleci asa ?

A: In club ..

J: Cu cine ?

A: Nu e treaba ta .

Alexya : Te-ai schimbat.

Ar: Ce s-a întâmplat cu fata grijulie?

V: Fetelor ... Ea e Bad Girl . Hai sa o lăsam in lumea ei .

A: Bine pupici. .

Am iesit din apartament si am trântit usa. Am ramas pe loc . Ma gandeam ca am pierdut totul. Prietenii , iubitul , familia . Totul. Aveam 18 ani si imi ruinasem viața. M-am întors cu fata spre apartament si am deschis usa . Toti se uitau in pământ si mai aveau putin si plângeau .

A: Ce faceți mai ? Veniți odată?

Alexya : Credeam ca nu mai intrebi!

Toti m-au luat in brate si m-au pupat pe cap. 

A: Uite imi pare rau .. M-am comportat urat ... Insa inima mea încă nu s-a lipit ...

J: Ne bucurăm ca e totul bine . 

A: Awee.

Am iesit toti din apartament si am plecat in club. Eu încă nu uitasem de obiceiurile mele vechi. Adica fumatul , alcoolul si drogurile. Ei încă nu Știau ca fac asta. 

Am urcat in mașina si mi-am scos din Geanta o Țigară. Am aprins-o apoi toti s-au uitat la mine.

Ar: Fumezi?

A: Nu..

J: Lăsa Țigara!

A:E viața mea .

V: Las-o.

A: Nu .

J: Scumpo las-o.

Cand am auzit vocea calma a lui Justin am aruncat Țigara si am stat nemișcată. Vlad a pornit mașina iar eu ma uitam pe geam . In club am stat toti la o masa . Am dansat am băut . ( mai mult eu dar na ) pana cand vine o fata la noi .

F: Buna. Voi sunteți împreuna .?

J: Din păcate nu ..

F: Va stătea asa de bine .

J: Stiu .

Fata a plecat iar Justin a pus capul pe masa. Eu m-am ridicat de la masa si mi-am luat geaca si am plecat. Am luat un taxi si am mers in alt club. Departe de ei. Ma tot sunau asa ca am închis telefonul. Am intrat si am comandat ceva din meniu si am început sa dansez , singura , cu persoanele din grup.

-In mașina lui Vlad-

J: A plecat . Cu ce am greșit ?

V: Las-o asa a fost mereu. Bine cand avea 5 ani tot asa făcea dar acum face mai rau. O lăsam singura si nou mergem acasa .

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum