Capitolul 48

1K 41 3
                                    

S: Sunteti asa draguti impreuna !

A: Mersi !

S: Imi place cand va vad fericiti ! Micutul e asa de adorabil ! Iminplace rau daca ai crezut ca ti-l voi lua vreodata pe Justin !

A: O Scumpo nu-i nimic !

Selena m-a imbratisat si a plecat . Justin a venit cu o fata gen poker face la mine .

J: Ce voia ?

A: A spus ca suntem draguti toti trei si ca părem fericiti !

J: Pai chiar asa e !

Justin mi-a dat sucul de portocale iar lui Dustin apa . S-a asezat oe scaun si a inceput sa se joace "luni -marți " cu Dustin . Evenimentul incepuse cu o prezentare de moda . Eu eram atenta la rochiile superbe de pe manechinele ce aveau aceasi mărime ca a mea . Stiind ca daca cumperi o rochie jumătate din prețul ei va fi donat . 

A: Justin , imi pot lua o rochie !?

J: Sigur bebe . Iti voi lua eu .

A: Sti ma descurc .

Justin s-a uitat la mine urat facndu-ma sa spun " bine .."

Ne-am ridicat de pe locurile noastre si am mers la un magazin de dupa scena . Mi-am ales un model si am cumpărat-o . L-am pupat pe Justin pe obraz apoi am plecat acasa , deoarece Dustin trebuia sa doarmă si sa manance .

*

Eram in bucatarie si ii pregăteam ingerasului piure de legume . Justin ma ajuta cu ce putea iar fetele se jucau cu el .

A: Gata .. Il poti aduce tu oe Duss ?

J: Sigur .

Justin s-a sters pe mâini ai s-a dus catre " pilotul de avioane ". L-a luat in brate si a " decolat " pana in bucatarie .

El il tinea in brate iar eu ii dădeam aa pape . Era atat de dulce momentul .

Dupa ce a terminat tot , Justin l-a dus pe Dustin la culcare . 

Ana : Alexa iti suna telefonul !

A: Vin acum !

Ana mi-a intins telefonul zâmbind călduros . 

- convorbire-

A: Buna Scoot !

S: Buna printesa !

A: Heiii.

S: Sti... Esti inca un star mondial nu poti sa intri in umbra acum ! Ti-am programat un turneu !

A: Ce ?? Tu nu sti ca Dustin e mic ? Nu pot sa plec fara el sau fara Justin !

S: Uite ca poti ! Daca nu vi in turneu s-a dus cu cariera ta !

-Sfârșitul conversatiei -

L-am vazut pe Justin stand in capul scărilor cu o mana la ceafa . S-a indreptat spre mine luandu-ma in brate .

A: Ohh Justin!

J: Scumpo ! Du-te ! Vom veni in vizita ! E pentru cariera ta !

A: Dar nu pot sa va las dinnou !

J: Scumpo ! Vom veni in vizita !

A: Ohh .

J: Cand începi ?

A: Peste o saptamana .

J: Hai .. Hai sa petrecem timpul numai noi doi . Noi doi doi porumbei .

A: *razand* Bine .

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum