Am intrat in casa si am vazut-o pe mama . Dustin a fugit la ea a pupat-o pe obraz si a ținut-o strans in brate strigand " Bunicoooo". Mama zambea , si il pupa pe frunte . Cand mica "distracție" a fost întrerupta de mine Dustin nu a mai stat pe gânduri si a plecat sus .
A: Ce faci mami ?
M: Am venit pe la voi .
J: Vedem . *razand*
M: Tatal tau ..
A: Ce e cu el ?
M: E bolnav dar nu e grav .
A: Bine . Ai mai vorbit cu Vlad ?
M: Da . Erau in Romania .. A zis ca se intalneste cu foștii colegi ai lui z
A: Hmm si eu trebuia sa ma intalnesc cu ei . Dar era Dustin in burta ..
J: Ce vremuri ..
A: Mergem noi .
M: Fetele unde sunt ?
A: Ar fi trebuit sa fie aici ..
*
Dupa discuții lungi si plictisitoare mama s-a hotarat sa plece .
J: Iubire ma duc sa fac un dus .
A: Oke pui .
Justin a urcat scarile in sila tarandu-si picioarele . Usa de la baie se auzi semn ca ajunsese . Eu m-am trantit pe canapea , gandindu-ma la ce bunataturi sa fac pentru ei . Stand si gandindu-ma , Ana si Andrada si-au facut simtita prezenta .
Ana: Eii Scumpo !
A: Hei !
Andr: Ce faci ?'
A: Ma gandesc la ce sa fac pentru cina .
Ana: Ce spui sa facem mâncare chinezeasca ?
Andr: Suna bine .
A: Am si inceput !
*
Puneam farfuriile pe masa încercând sa fac o masa atrăgătoare .
D: Mamii ??!?!?
A: Da ?
D: Poti sa vi pana la mine ?
A: Sigur .
Am lasat tacamurile pe masa geabindu-ma sa vad ce probleme are Dustin .
A: Da ?
D: Sti ? Se apropie Craciunul ...
A: Stiu ..
D: Aici nu va ninge ..
A: Stiu ...
D: Am putea merge la munte ?
A: Vorbim si cu tatal tau si vedem . Ok ?
D: Da .
A; Hai la masa acum .
Dustin a dat din cap afirmativ si a coborat odata cu mine . A aranjat tacamurile apoi s-a asezat pe scaun . Ne-am asezat cu totii la masa . Era liniste pana cand Harry a inceput sa spuna glume . Dupa ce am ras copios si am terminat de mancat , Dustin s-a dus sus , ramanand doar noi " Adulții" .
J: Deci mai sunt 6 luni pana la Crăciun .
A: Dustin deja spune ca mai e putin .
J: Hahaha .
H: Alexya mi-a facut un cadou imens .
J: Ti-a spălat hainele ?
H: Nu.. * razand*
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanficPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .