Capitolul 25

1.2K 49 0
                                    

Cand am ajuns era sera. Am coborât din avion si cu pași mici am intrat in aeroport . Acolo ne-am recuperat bagajele si am așteptat ca o mașina de-a lui Justin sa vina sa ne ia. Ne-am asezat pe scaunele de așteptare . Am stat si vorbeam de ce vom face in zilele următoare.

J: Deci e aproape primăvara...

A: Da .. Si maine printul meu face 20 de ani...

J: Stiu... *Sarutandu-ne*

H: Hai gata ! Domnule Bieber tu ai uitat ca trebuie sa vi la studio! Sti ca e foarte important. 

Harry voia sa il țină ocupat pe Justin pana ii pregăteam noi o surpriza. 

J: Dar..

H: Vei avea timp dupa!

J: OH..

A: Justin nu fi trist ... 

J: Dar fix de ziua mea?

A: Poate vei scapă mai repede!

Justin nu a mai spus nimic si a pus capul pe mine. Dupa încă 12 minute de stat , am fost anunțati ca mașina ne așteapta afara. Am luat bagajele si am iesit , șoferul Așeza cu băieții bagajele iar noi ne-am băgat in mașina. Dupa ce au intrat băieții am mers la noua noastră casa. 

Era foarte frumoasa . Nu era ditamai palatul. Nu ne trebuia atat! Era chiar potrivită. Am intrat si am inspectat fiecare camera. Ne-am ales camerele si ne-am băgat bagajele in camere. In seara aia nu am mai făcut nimic . Doar am dormit . 

De dimineața eu si Alexya ne-am trezit devreme . Băieții nu mai erau. 

Alexya: Harry si-a făcut bine planul!

A: Da! Acum hai sa punem hainele astea la locul lor apoi sa mergem sa luam decorațiuni, chestii de țintuit si sa facem comanda de tort.

Alexya: Nu uita sa o suni pe Andrada ! Vezi pe unde e !

A: Acum o sun.

Am luat telefonul si am apelat.

Andr: Alo ?

A: Hei unde esti ?

Andr: Sti .. Daca mi-ai deschide odată ușa ..

Am fugit repede la ușa si am deschis-o .

A: Buna Andrada ! Buna Zayn !

Ei: Buna !

Andr: Azi e ziua cea mare! Cu ce va ajut ?

A: Pai .. E curat , dar tre doar sa așezam hainele din bagaje ... 

Andr: Pai celelalte lucruri?

A: Dabia maine ..

Andrada , eu si Alexya am mers fiecare in camera ei si a asezat hainele in dulap. Fiecare camera avea baie proprie , deci am asezat si in bai . Zayn a stat si a mutat de colo colo televizorul din sufragerie. Spunea ca el tre sa vadă Perfect la televizor.

A:Știți noi suntem de o zi aici si nici măcar nu cunoaștem vecinii..

Alexya: Da .. Dar nu vrei sa ii cunoaștem maine dupa ziua lui Justin ...

Andr: Ca tot am terminat de aranjat hai sa mergem sa luam de-ale gurii ..

A: Amu 

Am luat bani si am mers la cel mai apropiat super-Market. Ne plimbam printre rafturi . Nu știam ce sa luam . Pana la urma m-am luminat.

A: Luam șampanie , bere,sucuri, alune , bomboane... O da si decorațiuni .

Z: Am luat eu băutura !

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum