Capitolul 7

1.9K 93 1
                                    

T: Vreau sa te despărți de Justin !
A: Deja am făcut asta ! Dar de ce ?
T: Fiica mea va da o petrecere iar Bieber va fi invitat . Vreau ca fata mea sa fie cu Justin . Vreau sa vi si tu ! Este mare fană !
A: Promit ca vin doar daca nu imi faci nimic !
T: Bine . Acum ca ai intra hai sa te duc acasa .
M-a luat de mana si m-a trântit pe bancheta din spate .
T: Auzi ! Uite aici trebuie sa vi maine !
A: B.. B..bine. 
A pornit mașina si m-a dus acasa. Cand am intrat in apartament acolo erau Harry , Alexya si .. Justin .
J: Mi-am făcut griji pentru tine .
A: Cand te sărutai cu aia?
J: CEE eu am fost la baie . Iar cand am venit nu mai erai .
Alexya : Are dreptate nu era el ăla care se sărută cu roscata !
A: Nu imi pasa . Vreau sa ieși din spartamentul asta ! * cu lacrimi in ochi *
J: Dar ...
A; Poti rămâne sa il aștepti pe Harry. Noapte buna Alexya . Harry .. Bieber !
Am plecat in camera si am închis ușa . Mi-am făcut un dus apoi m-Zam băgat in pat . Plângeam . Eram amenințata de taximetristul ăla . M-am despărțit de Justin . Era perfect ! 
-perspectiva lui Justin -
Încercam sa intru in camera ei . Ușa era închisă . Văzând ca e închisă am mers in sufragerie si m-am Așezat pe canapea .
H: Frate , va fi bine !
J: Pe naiba ! Nu stiu ce a patit !
Alexya : O voi convinge eu . 
J: Sper . Harry mai stai aici ? Eu plec . Sunt prea abătut .
H: Vezi ca îți suna tefonul . Era sub mine !
Am luat telefonul si am răspuns .
J: Alo!?
X:Sunt Niculescu ! Vreau ca maine sa vi la petrecerea fiicei mele ! Daca nu vi o sa postez in ziare numai lucruri urate si îți vei pierde fanii.
J: Dar .. OH voi veni ! Unde ?!
N: Pe strada /;-5::)€ la ora 13
J: Am înțeles ! O zi buna !
Am trântit telefonul si am plecat .
-perspectiva Alexandrei- 
Dimineața ma scol si ma imbrac . Îmi iau Geanta si câțiva bani si am plecat la mall . Am cumpărat lucruri pentru fata taximetristului .
I-am luat vreo 14 cadouri . Eram foarte trista . Cand m-am întors acasă Alexya stătea pe canapea.
Alexya : Unde ai fost ?
A: La mall. 
Am intrat in camera mea si m-am pregătit pentru petrecere .
Nu i-am spus nimic Alexyei si am plecat . La ora 13 eram deja acolo. Era frumos . L-am văzut pe Justin cu o chitara si ii cânta fetei one time . Dupa ce s-a terminat piesa. , fata l- a pupat pe buze apoi a venit la mine .
Fata : Nu imi vine sa cred ca esti aici ! Eu sunt sami!
A: Buna Sami ! Uite sunt pentru tine!
S: Mersi . 
Eu m-am Așezat pe scări stand lângă piscina. Justin ii cânta fetei multe melodii iar fata ii făcea gesturi . Mda se dădea la el . Iar Justin accepta . Am început sa plâng . Justin m-a văzut si s-a ridicat sa vina dupa mine , dar eu am plecat . Eram atat de trista încât nu ma uitam pe unde merg .
Am ajuns cu greu acasa . Dar măcar am ajuns bine . Cand m-a văzut Alexya asa ...
Alexya : Ce ai patit ?
A: ( aici i-am povestit tot )
Alexya : Saracuta de tine !
A: Merg la mall . 
Alexya : Ca sa ce ?
A: Ma voi intâlni cu Vlad .
Alexya : Ce caută fratele tau aici ?
A: A venit sa ma vadă .
Alexya : Ok . Dar sa ai grija de tine .
A: O sa am .
Am plecat la mall ca sa ma vad cu fratele meu . ( da am uitat sa va spun ca am un frate , Vlad Tudoran)
M-am întâlnit cu el la intrare .
V: Ce faci surioara ?
A: Eh bine .
V: Am cumpărat bilete la in film vrei sa vii ?
A: Sigur !
Vlad m-a luat de mana si am urcat pe scările rulante . Cand eu urcam , Justin cobora si m-a văzut .eu eram trista si el era trist . 
-perspectiva lui Justin -
Acum înțeleg de ce a vrut șase despartă de mine . Nu mai conteaza am sa ma duc sa il iau pe Harry de la Alexya .
In jumătate de ora am ajuns .
Alexya : Ce faci juju ?
J: Nu prea bine . Am văzut-o pe Alexa ținându-se de mana cu un baiat . 
Alexya : .......mda nu stiu ce sa zic .
-perspectiva Alexandrei -
Stăteam. Si așteptăm sa luam bilete . 
V: Mama a spus ca esti cu Birber .
A: Am fost .
V: Trist . Daia esti tu trista acum ?
A: Cam da ...
V : va fi bine .
Am luat biletele si am mers la film .
In același timp in apartament 
A: Mi se pare ca se tinea de mana cu ......,

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum