M-am dar jos din pat, având grija sa nu il trezesc pe Justin. Mi-am pus papucii pufoși de casa apoi am iesit din camera cu pasi mărunți spre usa de la intrare . Inainte de a deschide usa , mi-am legat strans capodul, chiar daca aveam pe dedesubt pijamale . Am schitat un zambet apasand usor pe clanță. Usa s-a deschis iar capul mare al lui Scoot s-a ivit. Am vrut sa il salut, dar se pare ca mi-a luat-o inainte .
S: Buna . *intrand in casa*
A: Da sigur poti sa intri *ironica*
Scoot s-a asezat pe canapea incepand sa se joace cu telecomanda . S-a uitat fix la mine si si-a dezlipit buzele ca sa spuna ceva .
S: Avem o problema .
A: Ascult .
S: Trebuie neaparat sa plecam maine in turneu !
A: Dar .. Eu ..
S: Nu accept un refuz . Totul este deja stabilit . Fati bagajele la 9 vine un șofer sa ti le ia .
Scoot s-a ridicat de pe canapea si a plecat , lăsându-ma singura in sufragerie . Dupa cateva minute de tăcere m-am ridicat de pe fotoliu si am pornit spre camera lui Dustin . Puiutul era treaz , si se juca un un iepure de plus . L-am luat in brate si am mers sa ii prepar micul de jun .
*
*
Priveam cum Dustin mânca iaurtul singurel , atenția fiind distrată din cauza lui Justin care tocmai se trezise . A venit la mine si m-a sarutat lung apoi la pupat pe obraz pe Dustin si s-a asezat la masa .
J: Ce s-a intamplat ?
A: A venit Scoot .
J: Asa .. Avea treaba cu mine ?
A: Nu . Cu mine .
J: Si ce voia ?
A: Mi-a spus ca neaparat trebuie sa plecam maine in turneu . Nu stiu de ce . A spus ca totul e planuit ..
J: Ohh Scumpo . *pupandu-ma * va fi bine . Adica o sa am eu grija de Dustin .. Si vom mai veni in vizita pe la tine . Dar nu va fi la fel ..
A:Stiu ..
J: Hai .. Du-te si fa-ti bagajele . Raman eu cu Dustin .
*
*
Tocmai terminasem de ales hainele pentru turneu. Ana si Andrada ma ajutau sa le pun pe toate in bagaje , ele scăpând mici glume . Erau foarte amuzante . Cand ultimul bagaj a fost gata , Soneria se auzi si o voce de bărbat l-a salutat pe Justin . Justin a urcat sus pentru a imi da vesti .
J; Hai au venit sa iti ai bagajele .
Justin a luat bagajele ducandu-le jos . Le-a înmânat bărbaților , ei facandu-se de nevăzut in întunericul nopții .
M-am asezat langa Justin si am inceput sa vorbim . El spunand ca va fi foarte atent la capitolul "Dustin". Somnul se simti prezent in jurul orei 12 (noaptea) . Ne-am ridicat de pe canapea mergand spre dormitor. Am adormit imediat .
Dimineata .
M-am trezit devreme . M-am imbracat , l-am sarutat pe Dustin si am discutat cu Justin multe multe lucruri . Ne-am sarutat pana a venit Scoot sa ma ia . Am plecat de acasa cu un gol in stomac.
*
Tocmai aterizasem in Berlin. Asteptam ca masina mea sa ajungă in fata aeroportului . Stand si așteptând in zona VIP m-am uitat pe telefon la poze cu Justin si Dustin . Am oftat apoi am pornit spre iesire. Am urcat in masina mergand la hotel . In fata hotelului erau fani ,asa ca am luat-o prin spate . Am reusit sa intru in hotel fara mare zarva . Mi-am luat cheia de la camera mergand cu unul dintre bagajele mele spre lift. M-am acomodat cu camera apoi am iesit pe balcon salutându-mi fanii . Am inceput sa cântăm impreuna iar apoi am facut comanda pentru pizza . Doar erau fanii mei , meritau asta . Am ramas pe balcon mult timp vorbind cu fanii.
-L.A-Perspectiva lui Justin
Harry si Alexya nu mai erau in casa. Andrada si Zayn erau plecati la un bar , iar Ana se întâlnea cu iubitul ei ,Chris . Deci eram singur cu Dustin. El se juca cu o minge in fata mea iar eu ma uitam in gol. M-am hotarat sa ii trimit Alexei un mesaj .
"Ce faci iub ?"
Dupa cateva minute
"OH bine chiar foarte bine , tocmai ce am intrat in camera , am cantat cu fanii "
"Suna minunat . Esti bine ?"
"Sunt bine. Tu cum esti ? Dustin?"
"Se joaca . Imi e dor de tine"
"Si mie. Te iubesc "
"Noapte buna iub . Vise plăcute :***"
"Noapte buna si tie pui ! Sa il săruti pe Dustin din partea mea ! :*****"
Am pus telefonul pe masa si l-am luat pe Dustin in brate .
D:Ahh Nuu
J:Ba da . Hai tre sa facem nani .
D:Mami .
J:Mami e plecată . Vine maine hai da ne culcăm .
L-am schimbat pe Dustin apoi m-am schimbat si eu . M-am pus in pat strangandu-l pe Dustin in brate . Ma gandeam doar la Ale. Era departe in Berlin iar eu aici . Cu gândul la ea am adormit .
-Berlin -Perspectiva Alexandrei
Ma pregăteam pentru micul de jun. M-am imbracat mai elegant si am coborat la restaurant unde era toata echipa , i-am salutat si m-am asezat la masa..
Bob: Printesa ai dormit bine ?
A: Eh . Se putea si mai bine in bratele lui Justin .
Scoot : Awee . Acum taci si mananca ca mergem spre concert .
Am tăcut din gura si am inceput sa mananc . Cand am terminat ne-am ridicat cu totii si am plecat spre concert .
Maya : Pofitim costumul
A: Merci .
Mi-am luat costumul pe mine apoi am facut repetiții .
* Eram pe scena dând ce e mai bun din mine . Cand am ajuns la o melodie compusă pentru Justin mi s-a scurs o lacrima . Mi-am sters-o repede si am continuat concertul. La finalul concertului mi-am verificat telefonul ca de obicei . Am vazut ca Justin ma sunase de multe ori asa ca l-am sunat inapoi .
J: Ohh sunt sunt sunt foarte dezamagit de tine !
A: De ce ?
J: Esti est esti nevonstienta esti o .. Ahhh
A:Dar ..
J:Vreau sa ne ..
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanfictionPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .