A: Dustin ce s-a intamplat ?
D: Nu s-a intamplat nimic . Sunt chiar foarte fericit .
S-a ridicat de pe canapea si ne-a imbratisat . Apoi m-a pupat pe obraz . Justin s-a jucat cu parul lui apoi i-a soptit ceva la ureche . Dustin a zambit si i-a luat pe Zazzy si Jaxon sus pentru a se juca jocuri video .
P: Sunt atat de fericita !
J: Mie imi spui ..
P: Tu nu stiai ?
Alexya: Astazi am aflat si noi .
Ana: Ii era rau de cateva zile si noua ne-a picat fisa ..
J: Oh pui si mie nu mi-ai spus ca iti e rau ?
A: Pai aveai destula treaba .. Cu studioul , belieberii , nu am vrut sa te încarc si cu asta .
J: Tu niciodata nu ma încarci ! * sarutandu-ma *
P: Sunteti asa draguti . Ma gandeam sa il lăsați pe Dustin in seara asta aici .
A: Daca el vrea eu una sunt de acord .
J: Si eu . Oricum maine avem treaba trebuie sa mergem la doctor , la cumparaturi , la studio , la Ellen , deci e perfect .
P: Si pe el cand il veti lua la o emisiune .
A: Are dreptate .
J: Ohh pai atunci venim sa il luam .
Ana: Ar trebui sa mergem .
Alexya: Noi luam masina ta Ale si tu te duci cu Justin .
A: Oke .
Fetele au plecat acasa , iar eu si Justin am mai ramas putin , i-am spus lui Dustin planul de maine apoi am plecat spre casa mamei .
J: Sunt atat de fericit !
A: Si eu ..
Odată Ajunsi in fata casei , am zambit unul la altul si am coborat din masina . Am ciocanit la usa așteptând Ca cineva sa ne deschidă usa .
M: OH ce surpriza ! Ce căutati aici ?
A: am venit sa iti spunem ceva .
J: E foarte important .
M: Hai ca m-ati facut curioasa . Intrati .
Am intrat in cocheta casa a mamei inaitand pe un hol lung ce dadea intr-o sufragerie . Sufrageria era o încăpere draguta , primitoare cu o canapea mare in mijlocul ei . Ne-am asezat pe canapea oftand .
M: O cafea ?
J: Eu vreau .
A: Eu nu acum , dar multumesc .
M: Va vad asa fericiti . * îndreptându-se spre bucatarie *
Mama a pus cafeaua pentru Justin pe măsuta din fata canapelei , ridicându-se apoi si asezandu-se si ea pe canapea .
M: Deci ce este asa important ?
J: Pai ..
A: Pai ..
J: Alexandra e însărcinată .
M: Ma bucur atat de mult . Inca un nepotel * imbratisandu-ma *
J: Poate sunt mai multi .
A: Eii da .
M: Si Dustin ce a spus ?
J: Si el era fericit .
A: La inceput mi s-a parut ca e trist .
M: Avea de ce sa fie trist .
J: De ce?
M: Probabil spune ca veti avea mai multa grija de noul copil decat de el , plus faza cu concertele . Vreau sa imi promiteti ca nu o sa il ignorați .
J: Nuu nu o sa facem niciodata asta .
A: Mama , eu nu cred ca Dustin s-a gandit la asta . Oricum o sa ii iubim pe amandoi .
M: Stiu .
J: Cred ca putem merge ...
A: Dar tata ?
M: E in Londra la Vlad .
A: Oke . Pai noi plecam ..
M: O sa trec maine pe la Distin daca e acasa
A: Este cu Ana . Maine e ziua ei . Inainte sa mergem la Ellen o sa ii facem o surpriza .
M: O foarte dragut .
Am iesit din casa mamei mergand spre masina . Justin mi-a deschis usa lasandu-ma sa intru eu prima in masina , închizând cu grija usa dupa ce am intrat . A intrat si rl in masina si am pornit spre casa . Pe drum am discutat despre surpriza pentru Ana.
A: Deci dupa ce venim de la emisiune , mergem la un club si închiriem acolo . Il sunam si pe Chris si amenajam .
J: Suna bine .
*
*
*
Stateam in pat citind o revista . Justin se uita la televizor iar fetele dormeau bineînțeles ca si baietii .am lasat revista jos pe langa pat , sarutandu-l apoi pe Justin si soptindu-i la ureche " noapte buna "
J: Noapte buna si tie pufulete !
Am inchis ochii plecând spre lumea viselor .
*
Razele luminoase ale soarelui imi mangaiau pielea. Am deschis usor ochii apoi l-am sarutat pe Justin . El a zambit apoi s-a intors pe cealaltă parte inca dormind. M-am ridicat din pat facandu-mi rutina de dimineata si imbracandu-ma . Dupa ce am iesit din baie gata pentru a merge la doctor .
J: Iubiiiii
A: Da ?
J: Vi sa ma pupi ?
A: Ohh Justin .* razand*
J: Esti asa sexy dimineata ..
A: Juss ..
J: Ce zic eu aici ? Tu mereu eati sexy .
A: * razand*
J: Acum ma pupi ?
A: Da . * pupandu-l * acum hai sa mergem intârziem ..
J: Scumpo esti bine ? Bebe e bine acolo ?
A: Eu sunt bine . Cred ca si el e bine .
Justin a zambit si s-a dat jos din pat pentru a se pregăti de plecare . Cat timp el se imbraca eu pregăteam micul de jun . Dupa ce am mancat am urcat in masina mergan spre un spital privat . Justin spunea ca e cel mai bun .
J: O sun pe mama sa vad ce face Dustin , el are telefonul inchis .
A: Oke .
Conversatie
J: Hei mom !
P: Hei Justin !
J: Ce faci ? Ce face Dustin ?
P: Uite ma uitam la televizor , Dustin se joaca sus jocuri video cu Jaxon .
J: Uu si Zazzy ?
P: Ehh si ea pe afara cu prietenele .
J: Pai noi mergem la doctor si cam intr-o ora jumate venim la tine .
P: Ok . Va astept .
Sfarsitul conversatiei
A: Ce facea Dustin ?
J: Se juca .
A: Seamănă cu tine .
J: Ma intreb daca are iubita .
A: Justin !
J: CEE ? Ma intreb si eu .
A: OH .
J: Acum stai cuminte acolo ca il deranjezi pe bebe .
A: Stau stau . * razand*
In 10 minute am ajuns in fata spitalului .
Cu emotii , m-am dat jos din masina mergand cu pasi micutei alaturi de Justin spre usa mare a spitalului .
Am intrat in spital mergand direct la etajul 4 salonul 29 . Am batut la usa si imediat o femeie de aproximativ 30 de ani a aparut in usa zambindu-ne larg . Ne-a poftit înăuntru si a inceput sa ne pună intrebari . Apoi au urmat un set de analize . Justin era asa emotionat mai emotionat decat mine .
Doc: Deci rezultatul este chiar foarte bun .
J: Ohh ce bine .
Doc: Peste 3 luni sa veniti sa vedem daca este baiat sau fata . Domnule Bieber sa aveti grija de ea .
J: O sa am .
Am plecat din cabinet cu un zambet pe fata . Ne îndreptam spre casa lui Pattie pentru a-l lua pe Dustin pentru emisiune .
J: Prima emisiune pentru Dustin !
A: Stiu .. Dar daca stam sa ne gândim a fost la 1 an cu noi la un eveniment deci cam la fel . *zambind*
J: Va Iubesc pe toti trei .
A: Si noi te iubim .
Cand am ajuns in fata casei l-am vazut pe Dustin Așteptându-ne . Era imbracat swag , ca si tatal lui . A zambit cu toti dintii apoi s-a urcat in masina . Imediat Pattie ne-a facut cu mana .
D: Hei mami cum te simti ?
A: Bine .. Esti gata pentru emisiune ?
D: Da .
J: Trebuie sa ne ajuti cu ceva puiule !
D: Cu ce tatii ?
J: Sa o ti pe Ana ocupată pana noi aranjam clubul .
D: S-a facut .
Pe drum eu zaceam pentru ca imi era rau , iar baietii mei ce pot sa spun ... Cântau .
D: Love me love me
J: Say that you love me .
D: Mami ?
A: Da ? * voce ragusita *
D: Esti bine ?
A: Pot spune asta ..
J: Scumpo Inediat ajungem .. In 3,2,1 gata .* razand*
Justin a oprit masina apoi m-a sarutat cu atata foc incat nu mai puteam respira . Ne-am dat jos toti trei jos din masina pornind spre platou .
Am intrat am vorbit cu Ellen . Dustin radea cu gura pana la urechi de glumele ei . Și momentul intrării .
Emisiunea incepuse . Eu si Dustin stateam pe canapea iar Justin pe fotoliu .
Ellen : Deci Dustin cum e ca tatal tau sa fie Justin Bieber ?
D: Sincer .. Ma simt iubit .. Si invatat .
Ellen: Cum adica invatat ?
D: Paii * ii tremura vocea * mereu cand stau cu el ma simt asa protejat si mereu invat cate ceva de la el .
Ellen : Pana acum ce ai invatat ?
D: Pai sa ma comport frumos cu o fata , sa nu vorbesc lucruri tampite cu mama atunci cand e obosita ..
Spectatorii au inceput sa Rada .
Ellen : Si atunci cand ei sunt plecati la studio ? Sau chiar turnee , cum te simti ?
D: Stiu ca ma iubesc . Într-adevăr ma simt singur dar vorbesc mereu cu ei .
Ellen : Si cu cine rămâi cat timp ei sunt plecati ?
D: De obicei ma duc la bunici , dar uneori prefer sa stau cu Harry si Zayn .
Ellen: Petrecere Uuu .
D: Nu mereu * razand*
Ellen: Deci Justin te vad fericit dar si emotionat .
J: Imi place sa il vad pe Dustin fara frica de public .
A: Seamănă cu noi .
Ellen: Si pe tine Alex te vad asa .. Nu stiu abatuta ..
A: Ahh sunt doar putin obosita .
Ellen: Deci Justin care este marea veste ?
J: Paii ..Dustin va mai avea un Fratilor sau o surioara.
Ellen: WoW impresionant ! Dustin cum te simti ?
D: Pai sunt asa fericit abia astept sa am grija de micut !
A: Da .. Dustin a fost foarte fericit ca va avea un Fratilor .
Ellen: Cate lucruri noi ! Revenim dupa pauza cu Lady Gaga !
*
Dupa ce am terminat emisiunea am plecat spre clubul 23 , fiind preferatul meu . Dustin s-a dus pe jos pana acasa ca sa aibe grija de Ana cat timp noi ii pregăteam surpriza . Am adus DJ , dansatoare , baloane , artificii , bucătari foarte buni . Am primit invitații , am luat cadourile de la ei si le-am pus pe o masa imensa . Apoi am dat drumul petrecerii . Dustin a sosit impreuna cu Harry , Alexya , Andrada Zayn si bineînțeles Ana . Ana era superba avea o rochie de invidiat . Parul ii statea Perfect ! Cand a vazut postările cu " La multi ani Ana ! " si " Dragutoo e ziua ta numai a ta " a inceput sa planga de fericire . Cele 100 de persoane au imbratisat-o mie de persoane s-a inveselit . Pot sa spun ca s-a distrat micuta .
Ana: Ati facut asta pentru mine ?
A: Normal esti sora mea!
J: Da însemni mult pentru noi !
Ana: Awee .
Ana a fost răpită de către Andrada care a tras-o pana la baie .
A fost o petrecere nebuna . Mult alcool , au fost si droguri dar nu le-am adus noi ci Zayn . Cand petrecerea s-a terminat dabea am ajuns acasa . Ma rog eu nu eram asa beata dar ceilalti erau blana .
Ana: Ala e un porc cu aripi ?
Andr: Nooo ala e Zayn .. Dar de ce are rat ?
Alexya: Ahh calc in voma de delfin !
Harry: Sunt un câine rau eu rup lesa !
Zayn: Am făina in par ..
J: Mama mea e si mama ta ! Acum sunt un diamant !
D: Mami asa fac de obicei ?
A: da .. Obișnuiește-te ..
Ana : Daca va zic ca eu sunt un fluture de ce nu macredeti ?
Cand am ajunsă asa i-am trantit pe toti pe jos eu si Dustin fiind singurii normali din casa . Ne-am facut un dus si ne-am culcat .
A doua zi am vazut-o pe Ana in pat cu mine mâncând o perna ..
A: Oke .. Asta e ciudat ..
Ana: ...
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanficPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .