Capitolul 43

790 42 0
                                    

Am deschis ochii si am vazut ca deja eram in fata casei . M-am frecat putin la ochi apoi am coborât din masina . L-an luat pe Justin de mana si am intrat in casa . Nu era nimeni asa ca am mers direct in camera sa ne schimbam si am plecat spre o emisiune . Eu nu știam unde mergem doar Justin Știa . Drumul a durat cam o ora . Nu a fost chiar asa de mult mai ales ca timpul a trecut repede cântând alături de Justin . Ajunsi in fata platourilor mi-am dat seama ca urma sa mergem la Ellen . Justin a vorbit cu niste oameni . Acei oameni i-au dat niste explicatii lui Justin . 

J: Aha deci scumpo hai .. Pe aici . Nu pe acolo .. Ma rog pe aici .

A: Da vad ca esti foarte hotarat *razand*

J: Șhhh

Justin m-a luat de mana apoi am intrat in cladire . Imesiat ce am intrat in cladire am fost intampinati de Ellen . Ne-a explicat putin planul emisiunei apoi a plecat . Emisiunea incepuse . Ellen dansa cu spectatorii apoi a inceput sa vorbeasca despre Justin . Un domn ne-a facut semn sa ne pregatim . Cand Ellen ne-a facut intrarea noi am intrat pe platou.

Ellen: Luati loc scumpii mei ..

Noi: Multumim .

Ellen: Ohh cate stiri am aflat saptamana asta !'

J: Oh da saptamana asta am aflat cea mai frumoasa veste !

Ellen : Ah noi si belieberii tai vrem sa stim . 

Eu stateam si zambeam . Îl mangaiam mana lui Justin care era inrosit .

J: Deci .. 

Ellen: Inteleg inteleg ne ti pe jar . Te lasam sa te gandesti . Voi vorbi cu Alexandra . Deci ale .. Vad ca esti foarte fericita .. Si porti un inel . Nu cumva ?

A: Da este un inel .. Mai nou ma numesc Bieber .

Multimea incepuse sa spuna "Awee "

Ellen: Noi am auzit de asta dar e prima data cand spuneti in direct asta !

A: Da .. Ne iubim foarte mult . Este un simpatic .

Ellen : Vad ca justin se cam inroseste . Justin ai ceva de spus fanilor ?

J: Da . Vreau sa stie ca ii iubesc si ii voi iubi mereu .. Si ca aceasta veste cu insuratul sa nu imi ia belieberii de langa mine . Si ..

Ellen : Si ?

J: Voi fi tatic !

Toata sala a inceput sa planga si sa spuna " awee " . Se ridicasera pentru aplauda . 

Dupa aceasta veste ellen a inceput sa ne mai intrebe lucruri . La finalul emisiunii am plecat acasa ...

-Peste 7 luni -

J: Scumpo esti bine ?

A: ah mda acum m-am trezit . Covor acum jos !

J: Sa ai grija ...

M-am dat usor jos din pat si am ciborat incet scarile . In sufragerie erau alexya si harry , Andrada si Zayn si Ana . Toti vorbeau despre mine .

Justin s-a intors cu fata la mine si m-a imbratisat . 

J: Awee fetita mea !! * mangaindu-mi burta *

Eu am zambit si m-am asezat pe canapea.

Toti zambeau erau asa fericiti . Toti eram . Aveam o viata frumoasa .

J: Iubito ! Astazi mergem la un eveniment !

A: Oke .. Ma duc sa ma pregatesc .

J: Vin si eu .

Am urcat sus pentru a ne schimba. Cand am terminat am plecat spre eveniment . Pe drum am cantat ca de obicei . Stiti cum eram noi ? 

*

*

Eram pe covorul rosu . Pozam impreuna cu Justin . Cand am scapat de aparatele foto am mers la locurile noastrea . Toata seara am fost surprinsi de oamenii buni care donau bani pentru spitale . Am donat si noi apoi am fost atrasi de concertele de acolo . Mai pe seara pe la 9 am plecat acasa .

J: Hai in pat . 

A: Ohh justin cred ca ..

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum