Capitolul 34

993 40 0
                                    

Am vazut ca era întuneric.

A: Imi e frica !

J: Stati calme doamnelor ! Eu , Justin Drew Bieber voi sari pe langa canapea , voi alerga si ma voi rastogali si voi aprinde lumina.

Harry a ras si a băgat mana in casa si a aprins lumina . Justin s-a uitat ciudat si s-a trântit pe canapea. Zayn a luat-o pe Andrada de mana si a tras-o delicat la ei in camera .

Alexya: Băutura . Schimba omul .

J: Băutura , face fin Justin un animal.

H: Ale te sfătuiesc sa ai grija la noapte .

A: Haha vorbește Harry .

Alexya si Harry au plecat sus. 

J: Am ramas doar noi .

A: Cunosc privirea aia ..

J: Ha .. Muahahaha!

Justin m-a luat pe sus si m-a dus in camera. M-a pus pe pat si m-a dezbrăcat ușor si delicat . Eu i-am dat tricoul jos , si restu el singur. A urmat o seara Magica .

Dimineata , m-am trezit din cauza catelului . Karma ma tot lingea pe fata . Justin își pusese picioarele pe mine . Aveam doi inamici .

A: Jus .. 

J: Hmmm 

A: Juss ..

J: Da ? 

A: I-ti picioarele de pe mine .

J: Hmmm .. Scuze Scumpo .

L-am pupat pe frunte, am luat-o pe karma si am pus-o langa pat.Mi-am ales niste haine si m-am îmbrăcat . Apoi m-am spălat pe Dinți si am coborât jos. Am mers direct in bucătărie. Am luat sticla de lapte din frigider, un bol si cutia de cereale. M-am asezat la masa si am început sa mananc. Cand am terminat , am spălat bolul si am strâns ce mai era de strâns , apoi m-am apucat sa fac clătite pentru toata lumea. Cum mesteream eu pe acolo am vazut niste picioare pe scări. Mi-am dat seama ca e Justin. Cobora lent si legănat. Cu pași mici a venit la mine.

J: Neata raza de soare!

A: Neata Jus!

J: Ce faci acolo ? * sarutandu-ma *

A: Pai ... Niste clătite oentru voi .

Justin s-a asezat la masa si m-a privea . Am pus clatitele pe o farfurie si le-am pus pe masa .

J: Tu nu mănânci ?

A: Nu .. Am mâncat .

Justin s-a uitat putin la mine si a dat din cap . Apoi a început sa mănânce . 

J: Vrei sa mergem mai încolo la hockey ?

A: Da .. Dar nu prea stiu sa joc ..

J: Si eu ce sunt ? Te învăț eu !

A: Bine .

Noi stăteam si vorbeam despre planul zilei de azi iar Gașca cobora pe scări . Alexya si Andrada mergeau si se uitau pe unde calcă. Harry si Zayn coborau normal. Toti au venit la noi .

Ei: Neata !

Noi : Hei .

H: Mancareeee !

Noi am început sa radem . Harry parca era un om al grotei . S-au asezat la masa si au mâncat.

J: Iti suna telefonul .

A: Ce auz ai ..

J: Pai .

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum