Dimineața m-am trezit din cauza Alexyei ce topaia prin camera. Am deschis ușor ochii si am vazut toată Gașca langa bradutul din camera noastră . Toti erau langa brad inafara de Justin . L-am căutat cu privirea dar nu l-am găsit. Am întors capul si am căzut ca stătea cu mine in pat . Dormea... Avea un zâmbet asa colorat . Ma uitam la zâmbetul lui si deodată m-a apucat de cap si m-a sarutat . Ne-am ridicat din pat apoi ne-am îndreptat către bradut. Am luat toate cadourile pr care scria Alexandra . Le-am desfăcut si am primit : de la Alexya o pereche de UGG-uri , de la Harry un pulover , de la Ioana un parfum , de la Vlad o rochie iar de la Justin un pulover pe care scria I love my Boyfriend . Ironia sortii . Eu le-am dat celorlalti jachete pe care scria numele fiecăruia . ( personalizate) Iar fiecare fata a primit de la iubitul ei o bluza pe care scorpia I love my boyfriend iar băieții bluze pe care scria I love my girlfriend . Înțelegeti voi . Dupa ce toată lumea avea cadoul desfăcut au plecat in camerele lor. Eu am intrat in baie si mi-am făcut igiena orală . Am ieșit din baie si m-am îmbrăcat . Justin tot își aranja parul . Era amuzant . Se chinuia acolo . I-am dat un pup pe gura si s-a ridicat . Si-a luat pantalonii si un tricou si am coborât la masa . Eram numai noi doi . Am ales mâncarea apoi ne-am Așezat la masa . Tot vorbeam si radeam cand Ioana si Vlad s-au Așezat la masa .
I: Porumbeilor ...
A: Mda ..
J: Sti cât te iubesc .
A: Awe vino aici .
Am mâncat apoi am plecat cu barca pe lac . Numai noi doi .. Am stat cam vreo 3 ore . Apoi ne-am întors ca sa luam prânzul . Am mâncat apoi am mers la locul nostru special . Locul unde totul e romantic. Ne tineam de mana . Ne-am Așezat jos pe zăpada albă. Urmele nostre încă se mai vedeau. Am pus capul pe umărul lui iar el a pus capul pe capul meu. El imi spunea multe lucruri dulci. Era asa de romantic. Cand ne-am uitat la ceas nu ne-a venit sa credem cât de repede a trecut timpul. Ne-am ridicat si am mers la pensiune . Am vazut mașina părinților lui Justin , semn ca au venit.
J: A venit mama ....
A: Da . Si mama . Si tata .
J: Acum nu ne vor lăsa sa mai stam asa de mult timp, împreuna.
A: Vom supravietui !
J: Daca tu spui ..
Am intrat in cabana si am urcat la noi in camera . Ne-am schimbat apoi am mers in camera la Alexya .
Alexya: Te caută mama ta !
A: Si ce i-ai zis ?
Alexya : Ca esti cu Justin !
A: A bine .
H: Tatal tau era cam agitat . L-a certat pe Vlad .
A: Eu ce sa-i fac lui Vlad , daca fumează ....
J: Fumează ?!?
A: Din păcate da ..
J: Tu sa nu faci asta !
A: Stai calm nu fac nimic . Apropo ei unde sunt ?
Alexya : S-au dus in camera 15 . Iar părinții tai, Justin camera 16 . Cred ca dorm .
J: Au venit si cu piticii ?
Alexya: Nu .. Au spus ca i-au lăsat cu bunicii .
J: Bine ..
H: Si revelionul il facem aici ?
J: Da ..
H:Mergem si noi in club ?
J: Sigur . Dar eu zic sa mergem langa oraș.
H: AAA acolo unde nu era zăpada . Am vazut cand am venit .
J: Da acolo . Iubi ce zici ?
A: Ar fi super .
Am mers la noi in camera si ne-ascultat . Eram super Obosiți . Cand ne-am trezit era ora 8 seara . Am coborât jos la masa unde erau părinții .
P: Ia uite cine a venit !
M: Ce dragut arata împreuna !
T: Imi vine sa plâng ! Fata mea a crescut !
Jer: Fiul meu a crescut !
Toată lumea plângea. Eu si Justin ne uitam unul la altul si am început sa radem . Ne-am Așezat la masa si am început sa vorbim cu părinții . Dupa o jună de ora au venit si restul la masa.
V: Mama ...
M: Vlad ... Sa sti ca sunt suparata pe tine . De ce nu poti fi ca sora ta mai mica ? Uite ce cuminte e !
V: Cuminte ?!?
M: Hai ca vorbim altădată despre asta .
Era clar ! Mama nu avea o relație buna cu fratele meu . Eu si Justin am schimbat subiectul.
J: Noi vom merge in club !
H: Si noi !
T: Baieti sa aveți grija !
Jer: Justin sa conduci încet !
M: Alex sa te îmbraci gros uite ce frig e afara !
P: Jus .. Sa ai grija de Alex .
Părinții astia ... Ne-au ținut o teorie înainte sa plecam . Eu am plecat cu Alexya sa ne schimbam . Apoi au venit si băieții . S-au schimbat si am plecat . Vlad si Ioana nu au venit cu noi deoarece Vlad era suparat pe mine . Nu stiu de ce .
J: Doamnele mai întâi .
A: Mersi .
Am urcat in mașina si in numai 20 de minute am ajuns la club .
Ne-am dat jos din mașina si am intrat ca niste dive in club . Toată lumea s-a uitat la noi . Eu si Justin dansam asa de bine încât toată lumea s-a strâns in jurul nostru . Cand am obosit ne-am Așezat la masa . Am comandat băutura . Mai multă . Am băut apoi Iara am dansat . Ne-am distrat asa de mult . Pe la 3 dimineața ne-am hotărât sa plecam . Cand am ieșit din club erau o grămada de paparazzi . Ne-au făcut mii de poze . Justin m-a apucat de mana si i-a lăsat pe Harry si Alexya înainte iar noi in urma lor .
J: Va rog lăsați-ne .
P: ATI avut o noapte frumoasa ?
P2: Va iubiti mult se vede !
Nu am răspuns la nici o întrebare si am urcat in mașina . Justin a condus încet pentru ca bausem . Cand am ajuns la pensiune am parcat mașina . Am urcat in camere unde .......
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanficPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .