A doua zi ne-am trezit la ora 5. Cu greu ne-am dat jos din pat. Parca eram lipiti de pat. Am mers la baie si ne-am facut rutina de dimineata apoi me-am îmbrăcat , am luat bagajele si le-am pus in mașina . Cand eram gata de plecare , ne-am urcat in mașina si am pornit la drum . Înainte de a porni mașina Justin tresare si ma săruta
J: Am si uitat , iub .
A: Nu-i nimic Justin .
*
*
Ajunsi la aeroport , am mers pentru a pune bagajele si pentru verificare . Adica pasapoarte si sa nu avem arme . Mda ..
Am urcat in avion si ne-am pus pe locurile noastre. Justin m-a luat de mana si m-a sarutat . Am pus capul pe el si am adormit . Cât timp eu dormeam Justin imi mangaia fruntea si imi dădea câte un pupic, pana cand si el a adormit. Seara, cand am ajuns in Paris , am luat un taxi si am plecat spre un hotel , unde Justin făcuse rezervare . Ajunsi in fata hotelului, am plătit taximetristului , l-am luat de mana pe Justin si am intrat in hotel. Am luat cheia si am mers in camera . Am lasat bagajele si am iesit sa ne plimbam pe străzile luminate ale orașului . Justin ma tinea de mana si ini povestea cât de mult ma iubeste . La un momendat ne-am oprit si ne-am asezat pe o banca . Justin m-a luat in brate si m-a sarutat lung .
J: Buzele tale ma cheamă mereu , insa eu uneori nu sunt langa tine ca sa le aud .
A: Tu mereu esti langa mine ! Esti aici in inima mea !
J: Aweee . * sarutandu-ma*
Ne-am ridicat de pe banca si am mers mai departe . Am mers la turnul
Eiffel. Era luminat . Arata asa de bine . Am luat bilete si am urcat in turn . Am mers pana in vârf . Acolo ne-am dat jos din lift si am pasti pe platforma de acolo . Ne uitam la peisajul mirific de acolo . Cum ne uitam noi am vazut niste baloane roșii pe care scria " I love you ! "
A: Uite ce dragut !
J: Stiu ! * luandu-ma in brate *
Am pus capul pe umărul lui , stand sa ma gândesc la viața mea perfecta.
J: Scumpo vrei sa mergem ? E cam răcoare .
A: Sigur .
M-a luat de mana si am coborât din turn . Am mers încet spre hotel .
J: Uite cât de luminat e orașul . Parca Știau ca venim aici . * razand*
A: Cine știe !? * razand *
J: Zâmbetul tau de pe fata ma face mereu sa fiu fericit .
A: Aweee Justin .
Am intrat in hotel si am mers direct in camera . Ne-am schimbat si am început sa ne sarutam si sa facem mici glume.
-In același timp in L.A-
Harry se certa cu Zayn . Ei nu Știau unde este Karma .
H: Tu trebuia sa ai grija de ea !
Z: Ba tu !
H: Ba nu !
Z: Ba da !
Ana: In loc sa va certati mai bine ați merge la magazin . Nu mai avem vodka si nici salam .
Andrada : Da ! Vreți sa murim ?
Cand au auzit asta au fugit la magazin imediat .
Ana: Apropo unde e Karma ?
Andrada ; Stai unde e Ariana ?
Ana: Ariana ?
Andrada: Daca naște ?
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanficPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .