Capitolul 26

1.1K 45 1
                                    

Noi ne-am dus acolo si am vazut-o pe jos imbratisand o cutie mare.

A: Oh doamne ! Sti ce m-ai speriat?

Alexya: Asta e nebuna sa moara BulibaȘă !

Andr: Ce? Tu sti cât am așteptat aceasta cutie?

J: Cat ? O zi ?

Andr: 24h 34 minute si 4 secunde .

Z: Nu am cuvinte...

H: Mai bine taci.

Am intrat toti in casa si am lăsat-o sa stea cu cutia ei. 

J: Ce spuneti ne uitam la un film si comandam pizza?

A: Super!

Alexya: Ma duc sa comand pizza!

H: Ma duc sa i-au suc din frigider.

Eu si Justin ne-am făcut comozi si am așteptat pe canapea. Cât timp ei erau ocupat-o noua ne-a venit idea de a ne tachinau si de a ne săruta. Justin tot făcea buzele mici apoi mari si AAA clipe de neuitat. Am pus un film de groaza " Mama". Pana s-a încărcat filmul Zayn a desfăcut pachetul cu Andrada . Si ce credeți ca era in cutie ? Mda haine ! Multe haine! Andrada le-a dus sus si s-a asezat langa Zayn pe canapea. Apoi au venit si Harry cu Alexya. Insa fara pizza. Fiind toti gata am dat drumul la film. Pe parcursul filmului eu tot ii judecam pe actori. Ceilalți radeau de ce spuneam eu. A fost funny. Pana cand la jumătatea filmului, atunci cand era mai înfricoșător, s-a auzit ușa sunand. Toti am tipat , apoi ne-am dat seama ca era doar omul cu pizza. M-am dus sa ii dau banii si sa i-au pizza.

A: Cat îți datorez?

O: Pai .. Face ... 25 de dolari. OMG tu esti Alexandra Tudoran! Îți ador muzica! Imi poti da un autograf pe cutia de pizza? Apropo eu sunt Mihnea . Locuiesc pe strada asta!

A: Sigur! Oo imi pare bine sa te cunosc.

I-am dat banii si am închis ușa. El a plecat fericit ca i-am dat autograf si ca suntem vecini. M-am dus in sufragerie si am dat tuturor câte o cutie. ( fiecare cuplu avea pizza lui :))) ) MAncam pizza si ne uitam la un film de groaza. Combinație nepotrivita! Ne tot înecam de frica. La finalul filmului toti aveam fata roșie . Sincer mie nu imi fusese chiar asa de frica.

A: A fost dragut filmul. ( încă nu se terminase mai aveau doar sa spună rolulile ) 

M-am ridicat de pe canapea si am vrut sa sting filmul , atunci a apărut fantoma din film , iar eu am tipat si am căzut in fund. Toti radeau de mine.

Andr: Nu ti-a fost frica hă?

Alexya: Piticu meu !

Pana la urma si eu am început sa rad, apoi cand ne-am potolit am stins laptopul .

A: Ce spuneti ? Vreți sa facem prăjituri si sa le ducem vecinilor?

J: Da .

Alexya: Hai sa ne apucam.

Noi ne-am apucat sa facem prăjituri iar baieti s-au apucat sa organizeze curtea. Luaseră ei ornamente de grădina. Spuneau ca asa vor ei sa facă. 

In bucătărie .

A: Mai vreau lapte aici!

Andr: Acum torn!

Alexya : Tava asta e gata de băgat in cuptor.

Ne-am chinuit noi , la facerea prăjiturilor, dar am reușit. Le-am împachetat frumos si am iesit sa le dam vecinilor. Băieții s-au fus sa mănânce prăjituri ( ce am lăsat acasa)

A: Hai mai întâi aici.

Am mers la prima casa si am ciocanit. A răspuns o bătrânica.

B: Da?

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum