V: Sunt asa de .., de ..fericit !
J: Bravo bro !
V: Lalalalaallaalalaa
A: O sa fiu Mătușa !
V: Stiuuuuu ! Lalala .
Vlad tot topaia si cânta prin casa. Sarea pe canapea si topaia.
H: Deci a înnebunit lumea .
J: E fericit lăsa-l .
Băieții au început sa vorbească cu Vlad . El părea foarte fericit . Eu si fetele stăteam in camera mea .
Alexya: Pai si unde o sa stati ?
Ar: Chiar nu stiu .
A: Tre sa avem grija de tine acum.
Ar: Awee . Vlad a spus ca o sa ne mutam intr-o casa in L.A .
A: Oo aproape de noi .
Ar: Da ca puteam sa stam cu voi dar e mai bine asa .
Alexya: Da .
Cum vorbeam noi asa , Andrada intra in camera .
Ar&Alexya: Ai venit !
Andr:Normal .
Eu am lăsat capul in jos . O lacrima mi s-a scurs. Andrada mi-a ridicat capul si mi-a stres lacrima.
Andr:De ce esti trista. ?
A: Pai ai plecat fara sa spui ceva . Si nu m-ai sunat ..
Andr:Scumpo ti-am lăsat un bilet pe noptieră . Uite-l !
A: Doamne ! Nici nu l-am vazut. .
Andr:Si in legătura cu Sunatul. Mereu suna ocupat .
A: Scuze ! Trebuia sa fiu mai atenta . Apropo cum a fost in vacanța ?
Andr: Foarte bine . Am pierdut ceva ? Inafara ca te-ai împăcat cu Justin ?
Alexya: Ariana e însărcinată !
Andr: Scumpo ! Ce bucuroasa sunt !
Ar:Stiu ..
Am mai tot vorbit despre ale noastre. Eram asa fericite împreuna .
A: Hai sa mergem la baieti !
Ne-am ridicat toate din pat si am mers in sufragerie .
J: Printes-o hai aici !
A: Acum .
M-am dus la Justin si m-am asezat in bratele lui .
H: Ce spuneti mergem la casa din L.A?
V: Eu am cumpărat o casa acolo .
J: Nu puteați sa stati cu noi ?
V: Ehh fiind un mare fodbalist am vrut o casa a mea ..
Z:Haha .
V: Ce razi ma ?
Z: Am aprobat doar
V:Oke atunci .
A: Deci ?
J:Faceți-va bagajele plecam diseara .
A: Oke
Ariana s-a ridicat prima apoi noi. Am facut bagajele si le-am scos in sufragerie. Băieții au coborât bagajele la mașina apoi au sunat la aeroport ca sa închirieze un avion numai pentru noi. Cand au rezolvat totul am conorat si noi la mașina . Eu am fost ultima care a iesit din apartament . Am închis usa si mi -am luat adio. Apoi am plecat .In mașina nu prea am vorbit mare lucru . Iar in avion ne-am uitat la filme si am stat cu Justin . Pe la ora 6 dupa-masa am ajuns in L.A. Am luat mașina lui Justin care era parcata in parcarea aeroportului si am mers acasa. Ma uitam in jurul meu . Străzile erau diferite. Oamenii păreau mai prietenoși . Totul era schimbat. Cand am ajuns la umila noastra casa am lăsat bagajele pe hol si am plecat sa ii ducem pe Vlad si Ariana la casa lor. Nu stăteau foarte departe. La câteva străzi distanță. Am ajutat-o pe Ariana sa despacheteze si apoi am mers la noi. Andrada si Zayn s-au dus sa cumpere un catel iar al 14 minute am plecat si eu cu Justin. Am luat un o cățelușa si i-am pus numele Karma. Era asa de draguta. Apoi am mers la un magazin de accesorii pentru animale si i-am luat un bol , o paturica si o zgarda . Era asa de draguta .
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanfictionPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .