Capitolul 38

1K 44 1
                                    

Am deschis ușor ochii si am vazut-o pe Jazzy . Mititica încerca sa ne trezească . M-am panicat stiind ca noi nu eram Îmbrăcați asa ca am facut un plan .
A: Buna Scumpo .
Ja: Heiiiii . Vrei sa ne jucam ?
A: Da . Dar ce ai spune tu daca te-ai duce sa o gândești pe Karma, sigur se va bucura sa te vadă .
Ja: Ieee ma duc .
Jazzy s-a dat jos din pat , a venit la mine si m-a pupat pe obraz, apoi a iesit din camera pentru a o caută pe Karma . M-am dat jos repede din pat si m-am îmbrăcat apoi am mers la Justin ca sa il trezsc .
A: Justin ! Iubire trezește-te a venit Jazzy îmbracă-te .
Justin s-a uitat prin camera si cand a realizat ce am spus s-a dat jos din pat si s-a îmbrăcat repede . Tot râdea . Se uita la mine si la pat si râdea .
A: Ce ai patit ?
J: Daca , nu stiu zic si eu nu aveam plapuma .. 
A: Nu vreau sa ma gândesc , la Saracuta de Jazzy .
Justin a ras si a venit la mine . Mine-am sarutat , si tmstrangeam lucrurile prin camera . Dintr-o data pe usa a intrat Jazzy cu Karma in brate . A închis usa dupa ea , a lasat-o pe Karma jos si a sărit la Justin in brate , amândoi au început sa se joace , se gadilau, se jucau cu parul altuia , erau asa de draguti . Jazzy i-a dat un pupic scurt lui Justin apoi a venit la mine. S-a asezat jos pe covor langa mine . 
Ja: De ce erau Andrada si Zayn pe scări si de ce Harry si Alexya pe covor , mai era acolo si o fata simpatica care mi-a zâmbit si mi-a arătat unde o pot găsi pe karma .
A: Sa spunem ca ei au avut un fel de petrecere , iar acea fata este verișoara mea , Ana .
Ja: Super ! Ma pot juca cu ea ?
J: Sigur !
Jazzy a iesit si. Camera coborând in sufragerie cu grija fara ai trezi pe Andrada si Zayn . S-a dus la Ana care stătea pe canapea si s-a pus langa ea .
Ja: Eu sunt Jazzy .
Ana: Hei , știam ! Alex imi povestește mereu de tine . Eu sunt Ana .
Ja: Ana , ai vrea sa ne jucam in curtea din spate ?
Ana : Sigur .
Fetele s-au dus in curtea din spate si se jucam pe acolo .
Intre timp eu si Justin Stateam in camera .
A: Cine a adus-o pe Jazzy ?
J: Cred ca tata ... 
Justin își ia telefonul de pe noptieră si vede ca are mesaje de la Jeremy . Erau de ieri , dar el nu le observase . In mesaje scria ca o va aduce pe jazzy la noi pentru ca Pattie si Jeremy se duc cu Jaxon la doctor apoi la bunici .
Cand am fost Lămuriti am coborât jos, pentru a-i scula pe petrecăreți si pentru a prepara micul dejun .
*
*
* Stateam toti la masa . Terminasem sa mâncam dar stăteam de vorba . Ana se juca cu Jazzy , Andrada si Zayn își făceau planuri , iar Alexya si Harry se jucau pe telefon ascultând conversatia noastra .
Ana : Fetelor vreți sa mergem in mall ?
Andrada : Suna bine .
Alexya : Da ..
J: Bine daca voi mergeți in mall noi mergem la fotbal .
A: Deci s-a facut . Hai jazzy sa mergem sa ne îmbrăcăm . 
Am luat-o de mana pe jazzy si am plecat in camera . I-am dat o pereche de blugi si o bluza foarte draguta , apoi m-am schimbat si eu . Jazzy era bucuroasa ca vine cu Moi , mai ales ca ii plăcea sa petreacă timpul cu noi . Am coborât jos , ne-am luat la revedere de la baieti si am iesit din casa . Am luat mașina mea .( da , cadoul de la Justin , intre timp am mers si la școala de șoferi ) . Am urcat la volan si am plecat spre mall . 
In mall am mers sa ii cumpăr lui Jazzy tot ce a vrut . I-am luat haine , jucării . Tot ce a vrut . 
Ja: Poti sa imi iei apa ?
A: Sigur scumpete !
Am mers împreuna cu ea la o cafenea ,am comandat apa si o cafea . Am stat sa imi termin cafeaua apoi am mers dupa fete . Am intrat si noi in magazine ne-am luat haine , parfumuri , accesorii . Bineînțeles ca am fost urmărite de paparazzi . Peste tot . Nu aveam spațiu de ei .
Ana: Hai sa mergem e tarziu si ma cam dispera paparazzo astia .
Alexya: Ana are dreptate .
Am iesit din mall si am plecat acasa .
Acasa era Pattie . Stătea si ne aștepta . Cand Jazzy a vazut-o a fugit direct la ea si a sărit in bratele ei .
A:Buna ziua .
P: Buna ale .. Vad ca i-ai cumpărat lucruri . Tie chiar iti pasa de ea .
A: Da. E cea mai cuminte fetița din lume .
Pattie a zâmbit apoi a spus .
P: Iti multumesc ca ai avut grija de ea 
A: Pentru nimic . 
Pattie si-a luat ramas bun si a plecat . Jazzy mi-a facut cu mana si mi-a dat un pupic in aer . Eu l-am prins si i-am facut cu mana .
*
*
*
Era ora 6 . Băieții încă nu veniseră. Noi ne uitam la un film siropos si aveam servetelele langa noi . La orice secvența trista noi plângeam. Eram asa de sensibile , si atente in același timp . 
Noi stăteam si ne uitam la film , iar pe usa intra băieții vorbind .
H: Mama , deci Justin a fost penal. Cum sa dai gol de la jumătatea terenului ?
J: Da , ce pot sa spun ? 
Z: Ole ole ole ola campionii.
Băieții înaintează si vad grămada de servetele langa canapea .
Z: Opa duduiele plâng .
Noi nu l-am băgat im seama . Justin vine la mine si ma săruta . Eu reactionez putin apoi ramân total scufundată in film . Băieții au spus sa nu ne mai încurce si s-au dus singuri in bucătărie sa își facă mâncare .
Ana: De ce nu lăsa băutura ?
Andrada : De ceeee ?
Alexya : O sa moara !
A: Da-l dracu .
Fetele s-au uitat ciudat la mine făcându-ma sa plec de acolo . Adevarul e ca ma cam plictisise filmul . 
M-am dus la baieti . Ei încercau sa facă cartofi prăjiti. 
J: Mai întâi se curată si se spală ma boilor , am vazut eu la Ale !
H: Bou bou bou ce esti Zayn .
Z: Mda ... 
Eu am început sa rad si am preluat comanda acolo. Am curatat cartofii si i-am prăjit . 
J: Vedeți ma ?!? Ea e cea mai sexy bucătăreasă ! 
A: Stiu .
Le-am pus sa mănânce , furând un cartof de la Justin din farfurie , apoi am plecat in sufragerie . Cand băieții au terminat de mâncat au venit in sufragerie . Justin m-a luat de mana si m-a întrebat daca vreau sa luam o gura de aer . Eu am aprobat , si am iesit afara . Justin ma tinea de mana mereu , am luat biciclete si ne-am plimbat prin curte , bineînțeles ne tineam de mana , totul era asa de romantic , apoi am stat pe iarba si ma jucam cu parul lui perfect, ne-am facut poze . Multe lucruri . Dupa ceva vreme am intrat in casa si am mers in camera . Eu am luat aparatul foto si i-am facut poze la ochii lui minunati. Cascada de ciocolata din ochii lui mereu ma topeau , el la rândul lui mi-a facut si mie poze . Cand am lasat aparatul foto Justin s-a ridicat si mm-a luat in brate . Ma uitam la ochii lui perfecti . Justin si-a apropiat buzele de ale mele făcând astfel un sarut pasional . 
*
*
*
Justin stătea pe pat , iar eu in bratele lui. Se juca cu parul meu .
J: Iubito , ce ai spune daca am pleca maine la Paris .
A: Justin suna minunat .
J: Stiu . Doar noi doi in orașul iubirii . Ecam maine la 6 dimineata.
A: E Perfect. Ma apuc sa fac bagajele .
Justin mi-a dat un sarut scurt si a zâmbit .
*
*

Terminasem sa fac bagajul . Justin dormea ca un print . L-am învelit ușor si i-am dat un pupic . Am coborât jos pentru a lua un pahar cu apa . In sufragerie nu mai era nimeni, in bucătărie nimeni . Am luat repede paharul cu apa si am plecat in camera . Am băut apa rece si m-am culcat in bratele lui Justin .
A doua zi ..

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum