J: Sti eu încă te mai iubesc !
A: Justin , eu nu am spus ca nu te iubesc ! Am spus ca doar vreau o pauza .
J: Iti respect decizia , dar , imi e frica ...
A: De ce ?
J: Daca te voi pierde pentru todeauna ?
A: Asta doar viitorul știe .
J: Stiu ... I love you !
A: Mai vorbim Justin ..
Am închis telefonul , apoi l-am pus pe canapea. M-am dus in camera mea , sa vad daca mai am haine . Dulapul era plin. Parca nici nu ma mutasem. Stăteam singura pe canapea si ma uitam la filme. Eram asa singura. Dintr-o data mi-a sunat telefonul. Era mama.
A: Hei mami.
M: Esti bine?
A: Oarecum ..
M: Stiu tot ce s-a întâmplat . Te rog sa fi tare. As veni acum la tine dar sunt plecată cu tatăl tau in Germania.
A: O...
M: Scumpo , nu te supara ca nu iti sunt alături. Te voi suna mereu .
A: Bine mama ...
M: Trebuie sa închid..vorbim maine.
A: Bine .
Am închis telefonul si am revenit la activitatea mea . Ma uitam la filme de 3 ore. Plângeam cand imi aminteam de Justin . Dar m-am gândit ca o mica schmbare imi va face bine . Mi-am luat tefonul si mi-am sunat stilistul.
A: Hei Orlando.
O: Miss meu ! Ce face tu ? Cu ce pot eu ajuta ? ( am scris intenționat asa , sa dea farmec )
A: Pai vreau sa imi fac o schimbare de Look...
O: Foarte bine .. Pai tu unde vrei sa vin eu ?
A: Pai ... Vin eu la salonul tau . Sunt acolo intr-un sfert de ora.
O: Ohlala te astep ! Sa vina tu mai repede .
A: Haha da încerc.
Mi-am luat Geanta si l-am sunat pe bob . Știți bob e șoferul meu . Il mai știți nu ? Infinie. Bob a spus ca in 5 minute ajunge . Asa ca eu am coborât si ce sa vezi el deja era acolo. Am urcat in mașina si am mers spre salon.
A: La salonul lui Orlando !
B: Gata șefia.
In 10 minute eram in fata salonului.
Am intrat in salon , unde bineînțeles ca era plin .
O: A venit . Bine tu !
A: Am spus ca vin repede .
O: Hai aici .
M-am asezat pe scaun si l-am lăsat pe Orlando sa se ocupe de tot. Ei ii explicasem cum vreau si el a înțeles foarte bine.
O: Iti va sta foarte bine !
A: Uuu mersi !
O: Mai am doar sa te vopsesc .
Intr-o ora am fost gata. Eram aranjata.
A: Orlando, multumesc mult .
O: Oui . A fost plăcerea mea .
I-am întins banii apoi am plecat. Am urcat repede in mașina si i-am spus lui bob sa ma ducă la studio . Acolo erau Juicy J si Wiz Khalifa .
A: Hei baieti !
Ei: Buna ale .
A: Ce faceți?
W: Uite încercam sa facem o melodie si ne mai trebuie o persoana .
Juicy : Ce ai spune sa canti tu cu noi?
W: Da ! Si daca terminam melodia facem si videoclipul maine ! Ce zici?
A: Accept.
Băieții mi-au dat versurile , apoi am intrat cu toții in cabina .
A:I'm in the club high off purp with some shades on
Tatted up, mini skirt with my J's on
Si tot cântau ei pe acolo .
A:I be in the club standing on the couch
In them Wolf Greys like it's my house
Drinking out the bottle, I got no respect
Looking like a model, who just got a check
I back it up, cause I don't give a fuck
If you're a lame, that's a shame you can't hang with us
I'm MC Hammer fly, you can't touch
J's so fly I should work at Flight ClubCand am terminat de înregistrat am salvat melodia si am pus-o pe cd. ( melodia se numeste 23 )
W: Si maine facem videoclipul.
A: oke. Ar cam trebui sa plec.
W: Te ducem noi . Apropo iti sta bine cum te-ai tuns .
A: Mersi .
Am iesit din studio si am mers spre mașina lor. Băieții mi-au deschis ușa si apoi au urcat si ei . M-au dus acasa si ei au plecat la treburile lor. Cand am deschis ușa de la apartament am vazut ca Andrada si Zayn erau in sufragerie.
A: Lume noua !
Andr: De ce ai venit asa tarziu ? Uau ce ti-ai făcut la par ?
Z: Mie imi place cum iti sta .
A: Mersi Zayn. Andrada am fost la studio si am inregistrat o melodie . Mda si m-am tuns .
Andr: Sa ai grija .
Am închis ușa si am mers la mine in camera . M-am schimbat in pijamale si m-am dus in sufragerie sa stau cu ei . Radeam , făceam glume. Eu schitam câte un zâmbet fals . Dar ei nu-si dădeau seama. Pe la ora 2 ne-am culcat .
Dimineata .
Razele soarelui imi intrau in ochi . Enervanta m-am ridicat si am mers cu pași mici spre baie . Mi-am făcut un dus si igiena de dimineata. M-am îmbrăcat comod si am iesit din camera. Mi-am făcut micul-dejun apoi am plecat sa înregistrez videoclipul.
Ajunsă la locul întâlnirii m-am îmbrăcat pentru Videoclip si am așteptat sa vad ca tre sa fac .
W: Buna ale ! Esti gata ?
A: Da .
W: Sa ii dam drumul .
Cam toata ziua am stat si am filmat pentru video. ( 23 - chiar exista) intr-un final am reușit. Am stat sa vedem cum a iesit apoi am plecat acasa.
La apartament nu mai era nimeni. Semn, ca Andrada si Zayn plecaseră.
A: Eh ... Singura . Viața .
In următoarele Zile ma transformasem complet in fata rea.
Peste 3 saptamâni .
-Los Angeles - Justin -
Alexya: Nu imi vine sa cred .
J: Ce ?
Alexya: Tu ai vazut stirea despre ale ?
J: Nu . Ce s-a întâmplat ?
Alexya: Uite ! O da dinnou !
La TV " tânara actriță a luat o schimbare drastică . Vedeta a devenit un monstru. Unsa fanii încă sunt alături. Aseară a fost surprinsă intr-un club din New York consumând droguri si alcool . Tânara susține ca nu a făcut nimic.
A: Nu am facut nimic . Am fost doar in club cu amicii !
Rep: Justin .. Ce mai sti de el ?
A: Justin ... Hmm pai nu mai stiu nimic de el .. Stiu doar ca e o persoana minunata .. Si dragastoasa .
Rep: Il iubesti ?
A: Normal . E amicul meu .
Rep: Doar amic ?
A: Da ...
Acest interviu a fost dat cand vedeta a iesit și-n club. Dupa spusele martorilor Alexandra avea ochii roșii , si avea o sticla de tequila in mana . Dupa schmbarea de Look surprinzătoarea vedeta continua sau unească lumea cu comportamentul ei si videoclipurile ei. Astăzi s-a lansat videoclipul de la melodia 23 . Iar vedeta pare destul de schimbată"
J: Doamne !
Alexya: De ce s-a ajuns aici ?
H: Hai sa mergem la ea .
Ar: Cred ca cam suparata ca nu am mers la ea . Si mda..
V: Sunt fratele ei si nu am fost aproape de ea .... Iar mama e in Germania ...
J: Tre sa mergem la ea acum.
-New York -Alexandra-
Ma durea foarte tare capul. Eram in sufragerie, singura ... Cand mi-am revenit din starea de leșin m-am ridicat si m-am schimbat de haine. Noua Alexa nu era chiar preferata mea , dar na acum viața te schimba . Eram singura. Complet singura. Nimeni nu imi era alături de mine. Nimeni.trista m-am dus in camera si m-am culcat.
Pe la ora 6 seara am auzit bubuituri in ușa . M-am ridicat si am mers sa deschid ușa.
A: Ce cauti aici W.....
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanfictionPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .