Capitolul 22

1.3K 51 1
                                    

Seara ne-am trezit cam pe la 8 jumate . Adormiți cum eram ne-am făcut dus si ne-am schimbat pentru petrecere . Cât timp ma fardam ( nu foarte strident) Justin se uita in oglinda si făcea fete amuzante . Se strâmba, scotea limba, imi punea cornite. Știți voi .. Justin . Eu radeam . El râdea . Ce sa mai cele mai frumoase 10 minute petrecute in fata oglinzii. Am sunat-o pe Alexya dar nu a răspuns. Imediat ce a închis am primit un mesaj de la ea. " Scumpo ne intalnim acolo eu si Harry avem o problema. Nu te teme vom fi acolo! Love you ! "

A: Perfect ! Alexya întârzie ..

J: Scumpo poate doar au plecat sa se plimbe . 

A: OH ai dreptate .

Am ieșit din camera. Justin a închis ușa . Ne-am îndreptat spre lift. Am intrat in lift. In lift era un domn de vreo 46 de ani . A început sa facă ca un disperat cand ne-a vazut .

D: O nu pot sa cred ! Tu esti Alexandra si tu Justin Bieber ! Va ador ! 

Noi: Mtumim .

Tipu' a început sa sara in lift . Tipu era cam gras asa ca se zguduia liftul . 

A: *in soapta* Justin fa-l sa înceteze !

J:*Innsoapta* Cum sa fac asta ? 

A: *in soapta * nu stiu .

J: Domnule . Va dau 7.000 de dolari daca nu mai săriți .

D: Bine bine ! Nu imi trebuie banii tai ! 

J: Ce dragut .

Liftul a ajuns la destinație . Ușile s-au deschis iar eu am ieșit repede . Justin tot rămânea in urma asa ca m-am oprit . 

J: Iubito stai !

A: Pai stau ..

Justin a venit m-a luat de mana si am ieșit in fata hotelului . Acolo era o mașina neagră . Șoferul ne aștepta la botul mașinii .

Ne-a deschis ușa iar noi am intrat . A închis ușa apoi s-a sus la locul lui. 

Tot drumul am vorbit cu Justin si ne-am sarutat . 

J: Printesa mea face 18 ani !

A: Stiu .. Ce repede a trecut timpul ..

J: Da .. 

A: Iar tu 20 ... 

J: Te pot apară mai bine .

A: Awee .

Stand si vorbind noi de viitor am ajuns la club . Erau multe mașini . Insa era ciudat . Lumina era stinsă . Am intrat eu înainte iar Justin dupa . 

Cand am deschis ușa , si ma aflam in sala , o grămada de lume a sărit si au spus : La mulți ani ! surpriza !

A: WoW nu cred ...

Cand m-am uitat mai bine erau foștii mei colegi , prieteni vechi dar foarte buni , si rude .

Toti au venit la mine si m-au îmbrățișat . M-au pupat si mi-au dat cadouri .

M-am uitat putin spre Alexya apoi la Justin .

A: Voi ați plănuit asta ?

Alexya&Justin: Da .. Îți place ?

A: Normal! Va iubesc .

I-am îmbrățișat apoi am început petrecerea . Am dansat cu toti invitați . Mai mult cu Justin dar nu conteaza . Pe la jumătatea petrecerii au venit .. Părinții mei si Vlad .

A: Mamii , Tatii , Vlad !

Ei: La mulți ani Scumpo !

A: WoW asta e cea mai tare zi de naștere din viața mea .

Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum