In fata hotelui era mama . Mama?!? Ok a venit mai devreme .
Mama : Am venit cât am putut de repede !
A: Buna si tie mama !
M: Buna . Mi-a fost dor de tine . Unde e ?
A: Cine ?
M: Justin. ! Am aflat de la știri ca e iubitul tau . Chiar asa nu mi-ai spus si mie de el ? Ah ma dezamagesti !
A: Chiar am vrut sa îți spun ! Dar cu concertele , cântecele , surprizele de la el si apartamentul chiar nu am avut timp .
M: Bine te iert . *ma pupa pe frunte* deci chiar vreau sa il vad ! Si mai ales apartamentul .
Alexya : Încă nu e gata . Adica mobila si de aranjat .
A: Mama vrei sa vi cu noi sa aranjam acolo si il chemam si pe Justin asa il cunoști si tu si ne si ajuta .
M: Perfect !
A: Apropo . Mama Alexyei si tata nu vin ?
M: Încă nu au luat viza . Odată ce iau si ei viza vor veni cu tot .
A: Adica va mutări aici ?
M : Da !
A: Ok . Hai sa vedem cu ce o sa mergem la apartament .
X: Cu mine !
A:Justin !
J: Cine altul ! Sărut-mana !
M: Buna scumpule . Eu sunt Diana!
J: Justin !
A: Da bine v-ați cunoscut acum putem merge ?
J: Am mașina aici !
Alexya : Harry ?
J: Doarme .
Am urcat in mașina si am pornit spre apartament. Peste 20 de minute am ajuns . Un bloc nou modern era in fata noastră . Am scos o cheie aurie si am deschis ușa , apoi am intrat in lift si am apăsat pe 4 . Stăteam in lift si nu vorbea nimeni nimic. Ajunsi la etajul patru am mers la apartamentul 27 si am intrat acolo.
J: MULTA mobila !
A: Stiu !
M: Nu ai ce face cu banii ?
Alexya : Eh .
A: Bine gata cu vorba mama . Justin poti sa iei cutia asta cu patul si sa il duci in prima camera ?
J: Sigur .
Am făcut sufrageria sa arate bine , apoi bucătăria iar la urma dormitoarele . An stat sa facem toate astea . Justin monta paturile si dulapurile iar eu Alexya si mama le puneam sa arate bine . Am pus decorațiuni ( tablouri , permite , paturi , covoare , flori ) . Totul arată perfect !
M: Acum va mai trebuie doar hainele !
A: Merg eu si Justin sa le luam iar voi mai aranjati pe aici .
M&Al : ok .
A: Hai Justin !
L-am luat pe Justin de mana si am plecat . Eram in lift iar el se uita ciudat la mine .
J : E draguta mama ta .
A:Mersi !
J: Esti frumoasa ! Păcat ca nu mi-azi dat un pupic. .
A:Awe treci aici .
Noi be sarutam in lift nu aveam treaba . Când Ușile liftului s-au deschis noi ne-am oprit apoi am mers la mașina . In 30 de minute eram înapoi cu haine si tot ce mai era la hotel .
A: Ne -am întors .
Al: Hei !
M: Ce bine ca sta împreuna .
J : Nu e asa ca e frumoasa ?
M: E !
Am pus hainele in dulap apoi am stat de vorba . Mama ii spunea lui Justin sa nu ma rănească sau sa ma însele sau etc . Justin venea cu argumente . Erau amuzanti.
Peste 6 luni . Relația cu Justin mergea din ce in ce mai bine . El venea la minf mergeam la concerte ba ale mele ba ale lui . Tata si mama stăteau in America la o casa. Ei il vedeau pe Justin foarte dragut respectuos si etc . Deci viața mea era extrem de frumoasa . In prezent eu si Justin stăteam pe canapea si ne uitam la un film .
J: Maine ce vom face ?
A: Pai e iarna . Stiu ! Hai la patinoar !
J: Ce idee buna .
A : Da stiu . Vrei sa rămâi sa dormi la noi ?
J: Pai il voi suna pe Harry sa vina la Alexya .
A: Da.
Alexya: Hei buna idee .
Cât timp Justin vorbea la telefon eu si Alexya ne uitam pe net la niste oferte pt Vacante .
J: Va veni . Hei ce faceți acolo. ?
A: Pai ne uitam la o cabana ca sa mergem de Crăciun in vacanța .
J: A . Si ați găsit ceva interesant ?
A: Pai da . Am găsit in loc frumos .
J:Ok . Vrei sa mergem acum la patinoar si maine mergem in vacanța ?
A: Da .Alexya tu ce zici ?
Alexya : Ma duc sa fac bagajele .
A: Oke .
Alexya era incantata de idee si foarte vesela. Cand a ajuns si Harry am plecat la patinoar . Era multă lume . Am mers la o cafenea pana se mai elibera gheata . Am băut o ciocolata calda apoi am mers pe gheata .Justin patina foarte bine . Iar eu si Alexya ei bine ..... Foarte prost . Pana ne-am obișnuit pe gheata a durat , dar măcar puteam sa patinam . Justin m-a luat de mana si patinam împreuna . Dintr-i data a început sa cânte boyfriend . Cânta cu drag . Era un scump .
J: Hai sa Ieșim . Ai înghețat foarte mult .
A: Ok .
J: Vrei sa mergem in club acum ?
A: Sigur .
I-am luat si pe Alexya si Harry si am mers in club . Acolo dansam si radeam . Justin băuse cam mult . Eu si Alexya am mers la baie pentru a ne farda . Cand ne-am întors Justin se sărută cu o roscata. Cand m-a văzut nu s-a oprit .
A: Asa ma iubesti tu ?
Mi-am luat Geanta si cu lacrimi in ochi am plecat . Eram pe străzile New Yorkului . Nu aveam mulți bani ca sa ajung acasa, dar cand am văzut un taxi am făcut cu mana taxiul a oprit apoi am intrat . Părea cam ciudat șoferul . S călcat accelerația si a pornit . Ciudat , dar taximetristul a luat-o in sens opus .
A: Hei . Nu pe aici !
T: Taci !
Imi era frica . I-am trimis Alexyei un mesaj cu ajutor apoi șoferul a văzut ca am telefon . Mi l-a luat si mi-a dat un pumn in fata . Am leșinat. Cand m-am trezit eram legată de un scaun si eram într-o casa veche .
T: Am sa te ......
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
Hayran KurguPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .