Cand am urcat in mașina Justin m-a sarutat .
Justin: Sti cât te iubesc eu ?
A: Nu .. Cât ?
J: Atat de mult încât as merge dincolo de galaxie .
A: Awee Justin ...
J: Pari putin cam trista ....
A: Da.. Pai Scoot mi-a spus ca voi avea un turneu .
J: Super asta înseamnă ca imi trebuie haine noi .
A: Asta e problema
J: Ca imi trebuie haine ?
A: Ohh nu . Timp de 3 luni nu am voie cu nimeni ... Si o sa imi fie dor de tine !
J: Asta doare ... Dar voi veni împreuna cu ăstia doi sa te vedem.
A: Bine..
Tot drumul pana la mall am vorbit de turneu . Cand am ajuns Justin m-a luat de mana iar Harry pe Alexya . Am intrat in mall si am mers la stilistul meu . Ma gândisem pe drum sa nu imi mai fac ce spuneam ... Ci doar manechiura si pedichiura . Alexya si-a făcut suVite Blonde . Dupa ce am terminat am mers sa mâncăm.
J: Harry du-te tu si i-a din toate .
H: Bine fomistule .
Alexya : Staii vin si eu cu tine .
Rămași doar noi la masa Justin mi-a făcut complimente si ma tot săruta .
J: Ma gândeam sa mergem de astăzi in vacanța!
A: Eu am concert .
J: Dupa ...
A: Poate .
Alexya si Harry au venit cu o tona de mâncare . Am mâncat apoi am plecat spre apartament . Justin a spus ca nu mai urca pentru ca merge sa facă bagajul . Eu am sunat-o pe mama si i-am spus ca plecam dupa concertul meu .
Alexya : Ce zice mama ta
A: Șșș!
Alexya : Ce ziceeee ?
A: ĂhĂm am înțeles mami . Vorbim mai încolo .
Alexya : Deci ?
A: A spus ca a vorbit cu Pattie si ca ei vor veni poimâine . Au treaba si ...
Alexya : am înțeles . Tu nu te pregătește pentru concert ?
A: AAA am si uitat .
Mi-am luat repede Geanta si am coborât jos . Stăteam cu Alexya si așteptam sa vina bob cu mașina . In numai 3 minute o mașina neagră a frânat in fata noastră . Bob a sărit din mașina s-a uitat in stânga si in dreapta apoi ne-a deschis ușa. A așteptat sa intram apoi a închis ușa . S-a uitat dinnou in stânga si in dreapta apoi a urcat in mașina . A pornit mașina fara sa zică nimic .
A: Nu ți se pare ciudat ? * in soapta*
Alexya : Nooo
Tot drumul ne-am uitat la Bob care mânca un HOT Dog . Cand am ajuns bob Iara a făcut Mișcările acelea . Am ieșit din mașina si am intrat in sala. Nu am mai făcut repetiții nimic am urcat pe scena ( eram îmbrăcată cu ceva de scena )
Pe scena .
A: Salutare New Yorck!
Fani : Aaaaaaaa
A: Hai sa ii dam drumul !
Am cântat ne-am distrat am dansat cu fanii apoi a urmat sesiunea de autografe . Săracă Alexya a stat 4 ore singura . ..
Dupa ce toti fanii aveau autografe si poze am ieșit si m-am dus direct in cabina mea . Acolo era Alexya care se săruta cu .... Un baiat .. Sincer nu era Harry .
A: Ce se întâmpla aici ?
Alexya : nimic .
A: Ăla e Harry ?
Alexya : Da ...
A: nu seamănă ... Stai e cumva Vlad ?
Alexya. : pot sa îți explic .
A: nu imi pasa . Tu te joci cu inimile baietilor . Iar tu Vlad ma dezamagesti .am ieșit din cabina si am chemat un taxi . M-am dus la Justin acasa .
Cioc cioc !
J: Intra !
A: Iubitule sunt distrusă !
J: Ce ai patit bombonica ?
A: Alexya .. Si Vlad .. Sarutat .
J: Ce ? Pai Ioana si Harry ?
A: Nu stiu ! Iubitule m-au dezamăgit amândoi !
J: Vino aici .
M-am dus la Justin si m-am Așezat pe canapea cu capul pe umărul lui .
J: E viața lor . Sigur vor rezolva asta.
A: Da ...
J: Acum da-mi un botic .
Am început sa ne sarutam . La un momentdat m-a luat pe sus si ma tranteste de fiecare perete pana am ajuns in dormitor . Acolo știți voi ce a urmat . Dupa 3 ore am adormit . Dormeam asa de bine încât nu am auzit Sioneria . Văzând ca insista mi-am luat un tricou de la Justin pe mine si am coborât jos . Am deschis ușa . Erau Alexya Ioana Vlad si Harry .
A: Buna ...
Ei: Phoai .. Ce e cu tine asa . Sigur bieber a avut planuri .
A: Pai......
H: Hai lăsa ca știm cum e el .
A: eu merg sa il trezesc .
Am urcat ușor scările si am intrat in dormitor . M-am Așezat pe pat si am început sa il mângâi pe jUstin .
J: Iubito ce ma bucur ca ma trezesti tu ...
A: Off avem musafiri îmbracate!
J: Pe cine ?
A: Pe cei 4 crai de la răsărit !
J: Ooo . Pai si tu de ce esti îmbrăcată prea ... Prea sexy ?
A: Ma schimb .
J: Nu ! Ramai asa !
A: Ai înnebunit . Îm e frig !
Ne-am îmbrăcat si am conorat jos.
Cei 4 se certau rau .
A&J: Hooooo hai sa lămurim tot .
H: Ea ma instala cu Vlad .
Alexya : Mai eu doar m-am împiedicat si am căzut ...
A: Hmmm ..
Alexya : Of .... Asa a fost . Uitate si pe filmare .
Ne-am uitat pe filmare si m-au vazut si pe mine cântând si spunând "Justin lăsa ca ajung acasa sa vezi tu arunci rarrr mrrrr sa vezi mrrr " toată lumea a început sa Rada Justin ma săruta pe gât si făcea mrrr la fiecare mișcare .
Toată lumea s-a împăcat si au plecat sa facă bagajele pentru munte . In numai 30 de minute eram in mașina lui Justin râzând si glumind . Eu stăteam in fata. Justin conducea iar ceilalți in spate . ( aveau loc)
Tot râzând noi .... Ne-am dat seama ca ne-am rătăcit. Eram pe un drum întunecat unde erau mulți pomi. Afara ploua . Eu si Alexya tot Glumeam . Spuneam ca vine omu' subtâre . Ei credeau povestea . Era amuzant . Justin se uita pe harta dar nu Știa unde suntem . Deodată a tunat si s-a făcut alb ( știți atunci cand fulgera ) si a apărut un Mos la geamul meu . Cand l-am vazut am tipat . Se uita ciudat . Justin il provoca . Deodată acel Mos a deschis ușa si m-a luat . Justin a coborât repede dar nu mai vedea nimic de ceata . Eram tarata de un om al pădurii . Imi era frica . Moșul m-a aruncat într-o groapa iar eu ...
CITEȘTI
Bad Girl ( Justin Bieber FanFiction )
FanficPoveste by : AlexaSwaggie . Va pup . Speer sa va placa povestea scrisa de ea .