- Pepeo pelepu, prah prahu. Amin.
- Amin – poljubim Allin privezak i zažmurim na trenutak, zatim uzmem malo zemlje u svoju šaku i nežno je prospem pokopavajući svoju sestru.
Gutam knedle i brišem suze, srce će mi pući od bola a jecaj preti da napusti moje grlo ali ali ne dam se. Pored mene, osim sveštenika, stoji samo Viktor, najbolji pijatelj moje sestre. Sahranila sam svoju sestru u tajnosti. Nas dve smo bile same, roditelji su nam poginuli u saobraćajnoj nesreći pre nekoliko godina i od tada smo nas dve protiv celoga sveta, sada ona više nije ovde, ubijena je. Neko mi je ubio sestru i taj neko će platiti za to. Kunem se nad njenim grobom.
Osećam kako mi Viktor steže ruku, on je bio Allin najbolji prijatelj, ja sam joj bila najbolja prijateljica ali Viktor i ona su bili dva luda amigosa, jedino sam njemu rekla da je mrtva i to samo iz jednog razloga, treba mi njegova pomoć, međutim ni od ne zna sve.
- Kad se vraćam na posao? – pitam ga.
- Elli i dalje mislim da to nije dobra ideja.
- Nije bitno da li je ideja dobra ili ne, ubica moje sestre neće šetati na slobodi.
- A da pustiš policiju da . . .
- Policija nema ništa, kreteni su nakon sat vremena zaključili da se ubila. Imam vezu, Marta me uverava da će pokenuti istragu ukoliko uspem da nabavim dokaze da je reč o ubistvu – ali ja planiram sama da pronađem ubicu.
- Ni je ne verujem da se Alli ubila ali pretvarati se da si ona dok potajno istražuješ sve ljude iz njenog života je opasno.
- Nije važno, moram to učiniti.
Namrštio se pa je zažmurio.
- Uverio sam sve da si bolesna, stari Star je rekao da uzmeš vremena koliko ti treba.
- Krećemo u ponedeljak.
- Iako i dalje mislim da je ideja luda pomoći ću ti.
- Hvala Viktore, ne bih mogla da izvedem ovo bez tvoje pomoći.
- I ja sam je voleo znaš?
- Znam – tačno znam koliko je on voleo, ostaje samo da shvatim zašto je moja sestra toliko bila opsednuta porodicom Stark, ko je bio tip sa kojim je izlazila jer je on najverovatnije otac njenog nerođenog deteta i najvažnije ko ih je ubio.
Dame startujemo, Elli će biti snažna žena, onako kako ja volim. Nadam se da će vam se dopasti koliko i meni.
Andrea
YOU ARE READING
Do poslednjeg daha
Mystery / ThrillerAlli i Elli su jednojajčane bliznakinje i najbolje prijateljice. Dok je Alli vesela, lakovena i šašava, Eli je ozbiljna. Kada policija pronađe leš mrtve Alli proglašava samoubistvo ali Elli ne veruje da se njena sestra ubila zato odluči da sprovede...